Crf 250 problem z odpalniem po remoncie
-
Autor tematudamiii
- Mistrz prostej
- Posty: 128
- Rejestracja: pt, 5 wrz 2008, 21:58
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie
Witam ponownie!
Przy odpalaniu na zimnym silniku, muszę na ssaniu dodawać tak minimalnie gaz rollgazem (wiem że nie powinno tak być w 4T) , bez tego nie pali. (prawie pali, słychać ze malutko brakuje ale nie może załapać:) ), przy odpalaniu na ciepłym silniku z ciepłym ssaniem, też lepiej pali jak dodam lekko gazu. Czasami jak go zaduszę to muszę pokopać kilkanaście razy aż załapie. Jak już zapali to trzyma obroty i ładnie jedzie.
Orientuje się ktoś w czym tkwi problem?
Przy odpalaniu na zimnym silniku, muszę na ssaniu dodawać tak minimalnie gaz rollgazem (wiem że nie powinno tak być w 4T) , bez tego nie pali. (prawie pali, słychać ze malutko brakuje ale nie może załapać:) ), przy odpalaniu na ciepłym silniku z ciepłym ssaniem, też lepiej pali jak dodam lekko gazu. Czasami jak go zaduszę to muszę pokopać kilkanaście razy aż załapie. Jak już zapali to trzyma obroty i ładnie jedzie.
Orientuje się ktoś w czym tkwi problem?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 135
- Rejestracja: ndz, 11 wrz 2011, 11:38
- Motocykl: Honda Crf 450R
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie
Moim zdaniem źle wyregulowany gaźnik,miąłeś kiedyś wyczynowe 4t ?Ja pale w taki sposób ze 2-max 3 razy ruszam rolgazem na otwartym kraniku jeśli jest zimno tak jak teraz to sannie wyciągam i naciskam na dźwignię startera słucham aż przeskoczy dekompresator jest to takie "pyk" i cofam nogę do pozycji startu i strzał zazwyczaj nawet zimna za 1 gada.Co do duszenia to powiem ci ze jak moja zamulę to zazwyczaj na ciepłym ssaniu albo bez za 1 zagada ale nieraz ruszyłem minimalnie gazem,źle kopnąłem,itp to nieraz potrafiła potrzebować klika mocnych strzałów.
!!!!!KLIKNIJ NA LINK TO NIC NIE KOSZTUJE WESPRZYJ FUNDACJE!!!!
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj
Możesz pomagać każdego dnia to nic nie kosztuje
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj
Możesz pomagać każdego dnia to nic nie kosztuje
-
- Mistrz prostej
- Posty: 86
- Rejestracja: pn, 16 kwie 2012, 14:37
- Motocykl: CRF 250R '07
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok / Supraśl
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie
jak kupiłem CRF 250 z 2007 roku to mialem identyczny problem, teraz odpala mi na strzała czy ciepla czy zimna. Przed tym sprzętem mialem huske 125 a ją sie poprostu "kopało" az odpaliła i nie wiedzialem dlaczego honda mi nie pali ;p. Popytalem sie ludzi jak prawidlowo odpala sie 4t i jak ręką odjął. Robie to tak jak napisał poprzednik: na zimno dwa razy manetka do konca, ssanie, górna pozycja tłoka i mocny kop z samej góry a na ciepło z dekompresatorem też z górnej pozycji tłoka. A i jeszcze jedno, Gdy ją kupiłem gaźnik był ustawiony tak że moto caly czas zalewało tak więc radze ustawić zgodnie z serwisówką ; )
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 381
- Rejestracja: pn, 10 gru 2007, 18:26
- Motocykl: japonsky 0,25 4t
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie
Przecież czy ciepły czy zimny to Ty tam zawsze z dekompresatorem kopiesz bo masz tam automatyczny i nie masz za wielkiego wpływu na niego. Jak już to używałeś ciepłego ssania. Mieliśmy w ekipie 3 crf-y 250 na gaźnikach i wszystkie z początku kiepsko paliły, dopiero skorygowanie ustawień gaźnika sprawiło że motocykle odpalały bezproblemowo
-
- Mistrz prostej
- Posty: 86
- Rejestracja: pn, 16 kwie 2012, 14:37
- Motocykl: CRF 250R '07
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok / Supraśl
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie
chodzi mi o cieple ssanieMohus pisze:Przecież czy ciepły czy zimny to Ty tam zawsze z dekompresatorem kopiesz bo masz tam automatyczny i nie masz za wielkiego wpływu na niego. Jak już to używałeś ciepłego ssania.
-
Autor tematudamiii
- Mistrz prostej
- Posty: 128
- Rejestracja: pt, 5 wrz 2008, 21:58
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie
No 4T nie miałem wcześniej, ale miałem Rm w 2T, którą odpalało się trudniej moim zdaniem.
Kopać umiem, wiem jak ustawić tłok żeby kopniecie bylo najefektywniejsze.
Przed remontem zawsze zapalała od pierwszego, nawet jak zrobiłem to od niechcenia to i tak zapalała.
Co w tym gaźniku ustawiać żeby pozbyć się tych objawów? Pilot screw mam ustawioną tak jak w serwisówce.
Kopać umiem, wiem jak ustawić tłok żeby kopniecie bylo najefektywniejsze.
Przed remontem zawsze zapalała od pierwszego, nawet jak zrobiłem to od niechcenia to i tak zapalała.
Co w tym gaźniku ustawiać żeby pozbyć się tych objawów? Pilot screw mam ustawioną tak jak w serwisówce.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 86
- Rejestracja: pn, 16 kwie 2012, 14:37
- Motocykl: CRF 250R '07
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok / Supraśl
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie
rozbierz gaźnik, pomierz dyszę i ustaw iglicę tak jak jest w serwisówce, który rok tej hondy?
-
Autor tematudamiii
- Mistrz prostej
- Posty: 128
- Rejestracja: pt, 5 wrz 2008, 21:58
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie
2006 rok, do iglicy zajrzę czy jest na 4 od góry, a jeżeli średnice dysz się nie zgadzają z serwisówką to gdzie mogę kupić inne?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 168
- Rejestracja: ndz, 8 sie 2010, 13:48
- Motocykl: CRF 450 '04
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Brzezie k. Niepołomic
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie
A wg mnie rozrząd jest złożony poprawnie. Przyczyny szukałbym gdzie indziej. Poza tym mi zdarzyło się przestawić rozrząd w mojej crf o zęba i już przy kopaniu czuć było że to nie to
Znak na dole silnika nigdy nie pokryje się idealnie z wałkiem. Jak ustawiam na dole 'na kropce' to wałek rozrządu zawsze mam lekko przestawiony jakby o zęba, ale przy korekcie o tego zęba okazuje się że jest całkiem do dupy myślę że każdy kto ustawiał rozrząd w crf miał to samo
Znak na dole silnika nigdy nie pokryje się idealnie z wałkiem. Jak ustawiam na dole 'na kropce' to wałek rozrządu zawsze mam lekko przestawiony jakby o zęba, ale przy korekcie o tego zęba okazuje się że jest całkiem do dupy myślę że każdy kto ustawiał rozrząd w crf miał to samo