Spadek mocy na wyższych biegach

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
byczek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 51
Rejestracja: sob, 5 lis 2011, 22:58
Motocykl: Cagiva W8 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Końskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Spadek mocy na wyższych biegach

Post autor: byczek » czw, 2 sie 2012, 10:37

Moto ma problem z wkręcaniem się na obroty, na jedynce, dwójce i trójce się pięknie wkręca a na nastepnych trzech biegach już nie ma mocy się wkręcić. Może być przyczyną zablokowany moduł? Proszę o pomoc.
Honda Cr 125 --> Honda Cr 250

Awatar użytkownika
Krzysiekk_421
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 163
Rejestracja: pn, 19 gru 2011, 17:44
Motocykl: CRF 250 .05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Podkarpacie.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Spadek mocy na wyższych biegach

Post autor: Krzysiekk_421 » czw, 2 sie 2012, 11:04

Mam tak samo w Yz 125 1,2,3 zbiera sie dobrze 4,5 ślimak dopiero jak wejdzie na obroty ale moim zdaniem to normalne :finga:

Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Spadek mocy na wyższych biegach

Post autor: Big » czw, 2 sie 2012, 12:33

Krzysiekk_421 pisze:Mam tak samo w Yz 125 1,2,3 zbiera sie dobrze 4,5 ślimak dopiero jak wejdzie na obroty ale moim zdaniem to normalne :finga:
Jesli masz na mysli spokojne zpięcie wyzszego biegu i dodawanie gazu. To mozna to uznac to za normalne.
Jesli zmieniasz biegi a silnik jest na obrotach i nie ma siły pojechac to jest to bardzo nienormalne.

Awatar użytkownika
andrzej555
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 824
Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
Motocykl: soon 250 4t
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: WRA
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Spadek mocy na wyższych biegach

Post autor: andrzej555 » czw, 2 sie 2012, 13:56

jeżeli to zwykła droga to silnik na każdym biegu powinien pociągnąć na czerwone pole,może za wyjątkiem 6 biegu,jeżeli chodzi o moduł to na pierwszych biegach wkręca dobrze,także moduł raczej tu nie ma nic do tego,raczej silnik niema siły
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser

Awatar użytkownika
Krzysiekk_421
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 163
Rejestracja: pn, 19 gru 2011, 17:44
Motocykl: CRF 250 .05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Podkarpacie.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Spadek mocy na wyższych biegach

Post autor: Krzysiekk_421 » czw, 2 sie 2012, 16:10

Jak jest wkręcona na obroty to idzie jak błyskawica.chodzi mi o to ze jadę powoli na 4 i daje gaz to taka pustka jest zanim wkręci na obroty,czyli tak jak myślałem jest wszystko OK! :finga:

Autor tematu
byczek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 51
Rejestracja: sob, 5 lis 2011, 22:58
Motocykl: Cagiva W8 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Końskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Spadek mocy na wyższych biegach

Post autor: byczek » czw, 2 sie 2012, 20:09

Chodzi o to, że na 1,2,3 dobrze idzie a na 4,5,6 NIC! na prostej asfaltowej drodze nie ma siły na 4,5,6. Tłok jest nowy i kompresja bardzo dobra więc to nie to. A może być przyczyną brak chłodzenia(brak płynu w chłodnicy) albo słabe chłodzenie? Ewentualnie wina tłumika? za dużo w nim dupereli? Założyłem od skutera w celu wyciszenia moto.
Honda Cr 125 --> Honda Cr 250

Awatar użytkownika
Krzysiekk_421
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 163
Rejestracja: pn, 19 gru 2011, 17:44
Motocykl: CRF 250 .05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Podkarpacie.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Spadek mocy na wyższych biegach

Post autor: Krzysiekk_421 » czw, 2 sie 2012, 20:44

Podaj co to za moto!

katecheta122
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 230
Rejestracja: sob, 25 wrz 2010, 10:15
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Spadek mocy na wyższych biegach

Post autor: katecheta122 » czw, 2 sie 2012, 21:12

W 2t wydech odgrywa ważną role,wywal ten od skutera i wstawiaj orginał,jak Ci za głośno to wymień wate.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”