Mój tłok... co było przyczyną ukruszenia?

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piasektt » sob, 14 kwie 2007, 17:22

Nie jest to na 100% 1998 ponieważ w 98 nie było UPS, inny jest wachacz w 98 jest wachacz płaski i jeszcze kilka detali. podaj mi pierwszą litery z numeru ramy to ci podam dokładnie który to rok, wnioskuje, że 2000-2001

Autor tematu
ziomal
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 49
Rejestracja: śr, 14 lut 2007, 15:45
Motocykl: DRZ 400E
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wawa/STM/Piaseczno
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ziomal » ndz, 15 kwie 2007, 11:13

piasektt pisze:Nie jest to na 100% 1998 ponieważ w 98 nie było UPS, inny jest wachacz w 98 jest wachacz płaski i jeszcze kilka detali. podaj mi pierwszą litery z numeru ramy to ci podam dokładnie który to rok, wnioskuje, że 2000-2001
Pierwsza litera numeru ramy to: "V"

piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piasektt » ndz, 15 kwie 2007, 11:32

masz jakiegoś skłądaka bo rama jest z 1997-1998 a zawiecha z 2000, coś z papierami masz pokręconego. Sprawdź jeszcze na klamkach i na obręczy bo tam też rocznik jest wybity

kams
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 377
Rejestracja: śr, 15 mar 2006, 13:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa -wawer zb&art
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kams » pn, 16 kwie 2007, 15:24

jak masz resztki nikasilu to wiesz co ,
wez cylinder do reki otworz zawor to konca i sprawdz czy nie wystaje pozagladz cylindra :cry: wiem cos na ten temat

Autor tematu
ziomal
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 49
Rejestracja: śr, 14 lut 2007, 15:45
Motocykl: DRZ 400E
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wawa/STM/Piaseczno
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ziomal » sob, 21 kwie 2007, 00:40

piasektt pisze:masz jakiegoś skłądaka bo rama jest z 1997-1998 a zawiecha z 2000, coś z papierami masz pokręconego. Sprawdź jeszcze na klamkach i na obręczy bo tam też rocznik jest wybity
No sprawdzalem na obręczach i znalazlem takie oznaczenie: "11 00 DOT" czy to znaczy, że moto jest z listopada 2000r? Były inne oznacznia, ale wskazywały chyba na wymiary obręczy.

Co do cylindra... kilka dni temu poszedł do regeneracji nikasilu, jeszcze nowy tloczek i będzie chulać :) mam nadzieje, że sytuacja z tłokiem się nie powtórzy...

PS: Co myślicie o luzie montazowym tlok/cylinder 0,06? Bo tak by wychodziło sel. A w Vertexie na cylek nominalny...

acid
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
Motocykl: Honda CRF450r .05r
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: acid » wt, 19 cze 2007, 13:51

Cześć i jak ziomal zregenerowałeś ten cylinderek?? Spawanie było potrzebne? Pytam gdyż ta fotka z cylindrem nie wchodzi , z tłoczkiem ładnie sie ładują Mam podobny przypadek tylko ze mój tłok wyglądał lepiej bo z tego co sądzę to zaraz wypluło kawałek wyłamanego pierścienia i nie pobiło ani tłoka ani głowicy U mnie też brakowało w tym samym miejscu kawałku pierścienia ale przyczyną był najprawdopodobniej zawór wydechowy bo tam tłok pękł , pierścień zawinęło do góry , wykruszyło kawałek cylindra przy oknie wydechowym i widać że pierścień zahaczył o zawór wydechowy Apropo zaworu wydechowego , te grodzie miedzy dużym a malutkimi zaworami wydechowymi są popękane Nie wiem czy to da sie pospawać a później nałożyć nowy nicasil i za ile Miał ktoś taki przypadek w swoim sprzęcie ?? Pomóżcie Ziomal napisz mi na prywata gdzie robiłeś i ile to wyniosło
Ostatnio zmieniony wt, 19 cze 2007, 15:04 przez acid, łącznie zmieniany 1 raz.

Autor tematu
ziomal
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 49
Rejestracja: śr, 14 lut 2007, 15:45
Motocykl: DRZ 400E
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wawa/STM/Piaseczno
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ziomal » wt, 19 cze 2007, 14:53

Niewiem, czy spawanie było potrzebne (przynajmniej nie musiałem za to dodatkowo płacić). Robiłem nikasil w Czechach i jestem zadowolony... Moto jest już po remoncie i jak narazie śmiga bezawaryjnie :)
Foty cylinder (stare i aktualne): http://www.bikepics.com/members/kdxmaniak/01200exc/
jest: Suzuki DRZ 400E

był: KTM exc 200

http://www.bikepics.com/members/kdxmaniak

Kropek
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 254
Rejestracja: czw, 5 kwie 2007, 23:37
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kropek » wt, 19 cze 2007, 15:33

ziomal pisze:Niewiem, czy spawanie było potrzebne (przynajmniej nie musiałem za to dodatkowo płacić). Robiłem nikasil w Czechach i jestem zadowolony... Moto jest już po remoncie i jak narazie śmiga bezawaryjnie :)
Foty cylinder (stare i aktualne): http://www.bikepics.com/members/kdxmaniak/01200exc/
A powiedz mi jak się sprawuje ten Czeski nikasil? Bo mam kumpla który także oddawał cylek do Czech i płacił coś koło 350 zł.... Różnica jest dość duża jeśli o koszty ale jak jest z trwałością i jakością wykonania :wink: POOzdro :twisted:

Autor tematu
ziomal
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 49
Rejestracja: śr, 14 lut 2007, 15:45
Motocykl: DRZ 400E
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wawa/STM/Piaseczno
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ziomal » wt, 19 cze 2007, 15:44

Kropek pisze: A powiedz mi jak się sprawuje ten Czeski nikasil? Bo mam kumpla który także oddawał cylek do Czech i płacił coś koło 350 zł.... Różnica jest dość duża jeśli o koszty ale jak jest z trwałością i jakością wykonania :wink: POOzdro :twisted:
Ja dałem 630zł... wykonanie/obróbka na przyzwoitym poziomie (to tak wizualnie :P ), moto lata elegancko. Jak będzie wyglądał i jaki luz będzie miał, po jakimś tam przebiegu okaże się przy najbliższej wymianie tłoka :wink:
jest: Suzuki DRZ 400E

był: KTM exc 200

http://www.bikepics.com/members/kdxmaniak

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”