yz 250 kilka pytań
-
Autor tematuyz_125
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 31
- Rejestracja: pt, 2 lip 2010, 18:37
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
yz 250 kilka pytań
siema.
stałem się ostatnio posiadaczem w miare świeżej ćwary w 2t i mam kilka pytań.
- zaraz po zakupie zalałem nowy olej do skrzyni i zauważyłem, że motor po kilku dniowej ochłodzie na stojaku zostawia ślady w postaci oleju (kila ml wsiąknięte w drewno ze stojaka), co w tej sytuacji zrobić ? nowy olej + uszczelka i nowa śruba czy wylać olej założyć uszczelkę (której obecnie nie ma) i zalać od nowa ?
- filtr powietrza (dobrze zaolejony) postanowiłem solidnie wyprać w benzynie i od nowa nawilżyć, po suszeniu prałem kilka razy i zauważyłem za każdym razem na dnie wiaderka zostawało dosyć sporo piachu, po wysuszeniu podobna sahara... trzeba jakoś cylinder wyczyścić (na wszelki wypadek ) czy olać ?
- od nowości motocykla był lany ten sam olej do mieszanki a ja jednak wole przesiąść się na sprawdzonego motula (jakie proporcje do jakiej jazdy najlepiej lać m 800?), czy to ma jakieś znaczenie ?
- strasznie długo sie rozgrzewa w porównaniu do mojej poprzedniej sety czy ilość oleju ma na to wpływ ?
- gdzie dostane carbonowe osłony na fabryczny dyfuzor?
to chyba wszystkie pytania jak coś to jeszcze dopisze
Pozdro ! :drinkers:
stałem się ostatnio posiadaczem w miare świeżej ćwary w 2t i mam kilka pytań.
- zaraz po zakupie zalałem nowy olej do skrzyni i zauważyłem, że motor po kilku dniowej ochłodzie na stojaku zostawia ślady w postaci oleju (kila ml wsiąknięte w drewno ze stojaka), co w tej sytuacji zrobić ? nowy olej + uszczelka i nowa śruba czy wylać olej założyć uszczelkę (której obecnie nie ma) i zalać od nowa ?
- filtr powietrza (dobrze zaolejony) postanowiłem solidnie wyprać w benzynie i od nowa nawilżyć, po suszeniu prałem kilka razy i zauważyłem za każdym razem na dnie wiaderka zostawało dosyć sporo piachu, po wysuszeniu podobna sahara... trzeba jakoś cylinder wyczyścić (na wszelki wypadek ) czy olać ?
- od nowości motocykla był lany ten sam olej do mieszanki a ja jednak wole przesiąść się na sprawdzonego motula (jakie proporcje do jakiej jazdy najlepiej lać m 800?), czy to ma jakieś znaczenie ?
- strasznie długo sie rozgrzewa w porównaniu do mojej poprzedniej sety czy ilość oleju ma na to wpływ ?
- gdzie dostane carbonowe osłony na fabryczny dyfuzor?
to chyba wszystkie pytania jak coś to jeszcze dopisze
Pozdro ! :drinkers:
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: yz 250 kilka pytań
http://moto.allegro.pl/oslona-dyfuzora- ... 11633.html tylko tyle że alu
http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/chet ... ,2288.html a tu coś na temat osłon
http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/chet ... ,2288.html a tu coś na temat osłon
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
- Motocykl: CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: yz 250 kilka pytań
Filtr powietrza kup nowy i załóż nową podkładkę miedzianą pod korek wtedy nie powinno cieknąć, oleju nie musisz spuszczać prawdopodobnie wystarczy położyć motor na boku.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 411
- Rejestracja: pn, 1 lis 2010, 19:02
- Motocykl: CRF 450 2005 na sprzedaż
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: yz 250 kilka pytań
-nowa podkładka miedziana pod spust,
-nowy filtr powietrza,
-na jakim oleju poprzednio był jeżdżony?
-2t chyba ci nie spala oleju? Chyba że masz uszczelniacz wału uszkodzony. Po prostu lejesz olej przy odkręconej śrubce inspekcyjnej, jeśli się będzie już lał z inspekcji olej, zakręcasz i gotowe.
-allegro
-nowy filtr powietrza,
-na jakim oleju poprzednio był jeżdżony?
-2t chyba ci nie spala oleju? Chyba że masz uszczelniacz wału uszkodzony. Po prostu lejesz olej przy odkręconej śrubce inspekcyjnej, jeśli się będzie już lał z inspekcji olej, zakręcasz i gotowe.
-allegro
tel: 696 485 831 e-mail: kamil126_1996@tlen.pl