Laickie pytanie (obroty)
-
Autor tematumaciosmx
- Mistrz prostej
- Posty: 124
- Rejestracja: czw, 22 lut 2007, 19:24
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bieszczady
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Laickie pytanie (obroty)
Sory ze pytam ale mam glupie pytanie jezeli 10 000 obrotow na minute to tlok z pozycji gornego punktu zwrotnego wraca do tej pozycji 166 razy na sekunde ??
..::YZ 125 `01::..
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Dokładnie 16,6666666
Pójdźmy dalej; skok tłoka w popularnej YZ250F to 53,6 mm. Przy 9000 obr/min daje to 8,02 metra/na sekundę.
Można bawić się dalej.
Pójdźmy dalej; skok tłoka w popularnej YZ250F to 53,6 mm. Przy 9000 obr/min daje to 8,02 metra/na sekundę.
Można bawić się dalej.
Ostatnio zmieniony czw, 22 mar 2007, 23:04 przez gajowy, łącznie zmieniany 2 razy.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
hmm dobry temat ciekawy jak dla mnie 8) zawsze kminilem nad takimi rzeczami a wiecie ze tlok 250 F ma wieksza srednice niz 250 2t ?? to akurat dla laikow bo wszyscy pewnie o tym wiedza ale ja nie wiedzialem kiedys
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Dokładnie 28,872 kilosa-średnia prędkość, w GMP i DMP prędkość mała ale przeciążenia olbrzymie, a w połowie między GMP a DMP prędkość najwyzsza.
Jak ktoś obliczy przeciążenia w g działające na tłok w momencie zwrotu z GMP w DMP-stawiam dobry napój.
Do masy tłoka ze sworzniem, zawleczkami i lozyskiem trzeba (jak dobrze pamietam) dodać 1/3 masy korbowodu-wtedy mamy mniej więcej masy działające na tłok w czasie ruchu pos-zwr.
Liczę na tęgie umysły , nagroda się mrozi w lodóweczce
Jak ktoś obliczy przeciążenia w g działające na tłok w momencie zwrotu z GMP w DMP-stawiam dobry napój.
Do masy tłoka ze sworzniem, zawleczkami i lozyskiem trzeba (jak dobrze pamietam) dodać 1/3 masy korbowodu-wtedy mamy mniej więcej masy działające na tłok w czasie ruchu pos-zwr.
Liczę na tęgie umysły , nagroda się mrozi w lodóweczce
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
- Motocykl: rm125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: xxx
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
-
- Mistrz prostej
- Posty: 91
- Rejestracja: pn, 11 gru 2006, 19:28
- Motocykl: RM 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Głuszyca
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline