Awaria skrzyni biegów Suzuki RM 250 1998
-
Autor tematuGRUUBBYY
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 289
- Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 18:07
- Motocykl: KLX 450 R
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Świecie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Awaria skrzyni biegów Suzuki RM 250 1998
Tak jak w temacie a dokładnie urwało trzy zęby na trybie od trzeciego biegu Prosze o komentarz i możliwe przyczyny takiej awari.
Szkoda bo nie wystąpie w zawodach w Chełmnie chyba że ktoś ma coś takiego. Tryb wystepuje w rocznikach 1997-2002
Szkoda bo nie wystąpie w zawodach w Chełmnie chyba że ktoś ma coś takiego. Tryb wystepuje w rocznikach 1997-2002
-
- Mistrz prostej
- Posty: 112
- Rejestracja: pt, 15 lip 2005, 22:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K2
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Koszalin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Jeśli chodzi o oryginalne części suzuki to dzwoń do Mielocha w Poznaniu, albo do Ridera w Krakowie. Poland Position w Piasecznie to też suzuki ale od nich nic nie brałem to nie mówię jak się sprawdzają.
To jest bardzo dobry magik od suzuki: FROHN
To jest bardzo dobry magik od suzuki: FROHN
-
- Mistrz prostej
- Posty: 142
- Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:46
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Witam
Tryby sa wyłamane jeden obok 2,i tak 3 pod rzad.Pozatym tryby sasiadujace z tymi wyłamanymi sa w dosc dobry stanie co według mnie wskazuje na jakas gwałtowana ingerencje w ten uład.
I teraz hipoteza,albo jakos gwałtownie niefortunnie zmieniłes bieg,na zbyt ostrych obraotach,i zmeczenie materiału to spowodowało,albo moze cos z wodzikami sie dzieje...(nie wiem jak ta skrzynia jest skonstruowa dokładnie)
albo jeden tryb sie ukruszył i pociagnoł za sobo 2 pozostałe....(na skutek tego przeciazenia)
Sprawdz czy w silniku nie ma niczego wiecej niz tych 3 trybow...
Pozdrawiam
FGH98
Tryby sa wyłamane jeden obok 2,i tak 3 pod rzad.Pozatym tryby sasiadujace z tymi wyłamanymi sa w dosc dobry stanie co według mnie wskazuje na jakas gwałtowana ingerencje w ten uład.
I teraz hipoteza,albo jakos gwałtownie niefortunnie zmieniłes bieg,na zbyt ostrych obraotach,i zmeczenie materiału to spowodowało,albo moze cos z wodzikami sie dzieje...(nie wiem jak ta skrzynia jest skonstruowa dokładnie)
albo jeden tryb sie ukruszył i pociagnoł za sobo 2 pozostałe....(na skutek tego przeciazenia)
Sprawdz czy w silniku nie ma niczego wiecej niz tych 3 trybow...
Pozdrawiam
FGH98