duzy spadek mocy

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
lukas1833
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 27
Rejestracja: czw, 25 sty 2007, 08:59
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lukas1833 » pt, 16 mar 2007, 09:32

Kurde ja też miałem taki coś z motorem przed tym jak mi sie przegrzał i tłok z nikasilem d owymiany :( a może tego przyczyną być żle ustawiony zapłon??
Co mnie nie zniszczy to wzmocni.

PACO
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: śr, 21 lut 2007, 14:27
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: TUCHOLA
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: PACO » pt, 16 mar 2007, 12:55

Gajowy a co sie stanie jak da cieniutka warstwe silikonu?u mnie był silikon jak kupiłem moto i jakoś nic złego się nie dzieje.

Ciechu
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 292
Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Ciechu » pt, 16 mar 2007, 14:36

Silikon sprawi że układ chłodzenia będzie niedrożny. Nawet jeśli nałożysz cienko to po dokręceniu głowicy sporo tego wyjdzie bokami.

Autor tematu
crossrider
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
Motocykl: rm125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: xxx
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: crossrider » pt, 16 mar 2007, 14:53

noo kurdee, niespodziewalbym sie tego nigdy w zyciu...Romana :lol:
luknąłem jeszce raz na tą kompreche i wykazalo 10atm. Po czym nieodczepialem tego urzadzonka bo uslyszalem jakies syczenie, myslalem ze to tam przy glowicy gdzie swiece sie wkreca ale tam bylo dobrze dokrecone (to cudo dod kompresji) no i po jakims czasie zaczela woda kapac z takiego malego otworu w chlodnicy (zawsze mi tam troszke kapie jak goracy jest na maxa motor)...hmmmm.... czyzby cos uciekalo do chlodnicy panowie?? noo dodam jeszcze ZE PO KILKU MINUTACH JAZDY WEZYKI W CHLODNICY SA TWARDSZE, TAK JAKBY NAPOMPOWANE NO I JAK ODKRECAM KOREK TO TssssssssssssssssssssssSSSS.... :shock: (ACHA, USZCZELKE POD GLOWICA ZMIENIALEM RAZEM Z TLOKIEM ITP... NóWECZKA, ORYGINAL) coż to za :twisted: :?

dodam ze kompresje na zimnym spr.

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » pt, 16 mar 2007, 16:31

no to widocznie cos zle zlozona ta uszczelka ... to musi byc to bo jak Ci wezyki pulchnieja to znaczy ze kompresja zdupia do chlodnicy i ja pompuje a tylko w jednym miescu moze tak sie dziac... na uszczelce :wink:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » pt, 16 mar 2007, 17:21

Z tym silikonem to tak jak mówi Ciechu-to primo, a drugie primo to że silikon zaburza idealny i niezakłócony przepływ ciepła między głowicą a cylindrem (nie przez ciecz, tylko przez styk metali).
Jak z zewnątrz silnika widac że głowica składana jest na czerwony silikon-to tak jakby swoją pieczątkę postawił mało kulturalny mechanik, albo ze silikon był ostatnią deską ratunku bo nie było w sklepie nowych oringów pod głowicę, albo świadczy o czymś jeszcze gorszym (tzn. Bóg wie co jest namieszane w tym silniku).
To takie moje prywatne zdanie, i nie będe nawracał miłośników uzywania zawsze i wszędzie silikonu:).
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

Autor tematu
crossrider
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
Motocykl: rm125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: xxx
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: crossrider » pt, 16 mar 2007, 17:54

A jeszcze takie pytanie mam (zanim tam zajrze chce rozpatrzec wszystkie przypadki co tam moglo sie rozpitolic...) a wiec, czy moze to byc tez spowodowane przez pekniecie glowicy w jakims miejscu (nawet malutkie), albo przez to ze glowica nie przylega idealnie do cylindra w miejscu ich styku?? (wkoncu wiekowy sprzecik i Roman wie co przez te kilkanascie lat zostalo tam nakombinowane) a oringów nie ma...silikon... (czerwony :lol: )

no_sleep
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 28
Rejestracja: śr, 13 gru 2006, 22:39
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: no_sleep » pt, 16 mar 2007, 22:35

Silikon to się nadaję do uszczelnienia kapy silnika..
A nie stosuję się go pod głowice i to w dodatku w silniku chłodzonym cieczą.
:D :D

sopelnysa
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 258
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 10:02
Motocykl: zielona kawa :))
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nysa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: sopelnysa » pt, 16 mar 2007, 23:56

no i wszystko jasne

Autor tematu
crossrider
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
Motocykl: rm125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: xxx
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: crossrider » sob, 17 mar 2007, 15:08

czyli tyle kkłopotów przez głupi sylikon miedzy glowicą a cylindrem?? a zapomnialem dodac ze na tej koncowce od tego "komprehomierza" co wkrecalem tam gdzie swiece po sprawdzeniu i wyjeciu byly krople wody.... to tez przez ten sylikon??? :shock:

aa i jeszcze jedno... nakrętkę mam troche obrobiona jedna od glowicy, gdzie to najlepiej zamówic?czy mozna w zwyklym sklepie jakis zamiennik kupic?

sopelnysa
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 258
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 10:02
Motocykl: zielona kawa :))
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nysa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: sopelnysa » sob, 17 mar 2007, 16:36

standard nakretka, dobry rozmiar dobierz i tyle, aha i pod nakretke nie zapomnij dac miedzianej podkladki

Autor tematu
crossrider
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
Motocykl: rm125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: xxx
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: crossrider » sob, 17 mar 2007, 17:09

okss thx 8) aaa ten... czyli jezeli to uszczelka (na 99%;]]) to zamowie nowa, i skladac tako bez zadnych silikonow itp??
ps. jeszcze tylko niepokoją mnie te krople wody na koncowce od kompresjomierza co sie wkreca do cylindra. Bo tam gdzie wydech laczy sie z cylindrem tez woda kapie (i to niezle) jak mierzylem kompreche.... :cry:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”