duzy spadek mocy
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Silikon sprawi że układ chłodzenia będzie niedrożny. Nawet jeśli nałożysz cienko to po dokręceniu głowicy sporo tego wyjdzie bokami.
Bynajmniej nie przynajmniej! http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
-
Autor tematucrossrider
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
- Motocykl: rm125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: xxx
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
noo kurdee, niespodziewalbym sie tego nigdy w zyciu...Romana
luknąłem jeszce raz na tą kompreche i wykazalo 10atm. Po czym nieodczepialem tego urzadzonka bo uslyszalem jakies syczenie, myslalem ze to tam przy glowicy gdzie swiece sie wkreca ale tam bylo dobrze dokrecone (to cudo dod kompresji) no i po jakims czasie zaczela woda kapac z takiego malego otworu w chlodnicy (zawsze mi tam troszke kapie jak goracy jest na maxa motor)...hmmmm.... czyzby cos uciekalo do chlodnicy panowie?? noo dodam jeszcze ZE PO KILKU MINUTACH JAZDY WEZYKI W CHLODNICY SA TWARDSZE, TAK JAKBY NAPOMPOWANE NO I JAK ODKRECAM KOREK TO TssssssssssssssssssssssSSSS.... (ACHA, USZCZELKE POD GLOWICA ZMIENIALEM RAZEM Z TLOKIEM ITP... NóWECZKA, ORYGINAL) coż to za
dodam ze kompresje na zimnym spr.
luknąłem jeszce raz na tą kompreche i wykazalo 10atm. Po czym nieodczepialem tego urzadzonka bo uslyszalem jakies syczenie, myslalem ze to tam przy glowicy gdzie swiece sie wkreca ale tam bylo dobrze dokrecone (to cudo dod kompresji) no i po jakims czasie zaczela woda kapac z takiego malego otworu w chlodnicy (zawsze mi tam troszke kapie jak goracy jest na maxa motor)...hmmmm.... czyzby cos uciekalo do chlodnicy panowie?? noo dodam jeszcze ZE PO KILKU MINUTACH JAZDY WEZYKI W CHLODNICY SA TWARDSZE, TAK JAKBY NAPOMPOWANE NO I JAK ODKRECAM KOREK TO TssssssssssssssssssssssSSSS.... (ACHA, USZCZELKE POD GLOWICA ZMIENIALEM RAZEM Z TLOKIEM ITP... NóWECZKA, ORYGINAL) coż to za
dodam ze kompresje na zimnym spr.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
no to widocznie cos zle zlozona ta uszczelka ... to musi byc to bo jak Ci wezyki pulchnieja to znaczy ze kompresja zdupia do chlodnicy i ja pompuje a tylko w jednym miescu moze tak sie dziac... na uszczelce
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Z tym silikonem to tak jak mówi Ciechu-to primo, a drugie primo to że silikon zaburza idealny i niezakłócony przepływ ciepła między głowicą a cylindrem (nie przez ciecz, tylko przez styk metali).
Jak z zewnątrz silnika widac że głowica składana jest na czerwony silikon-to tak jakby swoją pieczątkę postawił mało kulturalny mechanik, albo ze silikon był ostatnią deską ratunku bo nie było w sklepie nowych oringów pod głowicę, albo świadczy o czymś jeszcze gorszym (tzn. Bóg wie co jest namieszane w tym silniku).
To takie moje prywatne zdanie, i nie będe nawracał miłośników uzywania zawsze i wszędzie silikonu:).
Jak z zewnątrz silnika widac że głowica składana jest na czerwony silikon-to tak jakby swoją pieczątkę postawił mało kulturalny mechanik, albo ze silikon był ostatnią deską ratunku bo nie było w sklepie nowych oringów pod głowicę, albo świadczy o czymś jeszcze gorszym (tzn. Bóg wie co jest namieszane w tym silniku).
To takie moje prywatne zdanie, i nie będe nawracał miłośników uzywania zawsze i wszędzie silikonu:).
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
Autor tematucrossrider
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
- Motocykl: rm125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: xxx
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
A jeszcze takie pytanie mam (zanim tam zajrze chce rozpatrzec wszystkie przypadki co tam moglo sie rozpitolic...) a wiec, czy moze to byc tez spowodowane przez pekniecie glowicy w jakims miejscu (nawet malutkie), albo przez to ze glowica nie przylega idealnie do cylindra w miejscu ich styku?? (wkoncu wiekowy sprzecik i Roman wie co przez te kilkanascie lat zostalo tam nakombinowane) a oringów nie ma...silikon... (czerwony )
-
Autor tematucrossrider
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
- Motocykl: rm125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: xxx
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
czyli tyle kkłopotów przez głupi sylikon miedzy glowicą a cylindrem?? a zapomnialem dodac ze na tej koncowce od tego "komprehomierza" co wkrecalem tam gdzie swiece po sprawdzeniu i wyjeciu byly krople wody.... to tez przez ten sylikon???
aa i jeszcze jedno... nakrętkę mam troche obrobiona jedna od glowicy, gdzie to najlepiej zamówic?czy mozna w zwyklym sklepie jakis zamiennik kupic?
aa i jeszcze jedno... nakrętkę mam troche obrobiona jedna od glowicy, gdzie to najlepiej zamówic?czy mozna w zwyklym sklepie jakis zamiennik kupic?
-
Autor tematucrossrider
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
- Motocykl: rm125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: xxx
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
okss thx 8) aaa ten... czyli jezeli to uszczelka (na 99%;]]) to zamowie nowa, i skladac tako bez zadnych silikonow itp??
ps. jeszcze tylko niepokoją mnie te krople wody na koncowce od kompresjomierza co sie wkreca do cylindra. Bo tam gdzie wydech laczy sie z cylindrem tez woda kapie (i to niezle) jak mierzylem kompreche....
ps. jeszcze tylko niepokoją mnie te krople wody na koncowce od kompresjomierza co sie wkreca do cylindra. Bo tam gdzie wydech laczy sie z cylindrem tez woda kapie (i to niezle) jak mierzylem kompreche....