Zgasł i nie odpala

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » sob, 17 mar 2007, 11:40

od kiedy masz w sx 96 filtr oleju?>
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

PROF
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: wt, 20 lut 2007, 17:48
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Słupsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: PROF » sob, 17 mar 2007, 12:49

filtr oleju w 2 T :shock: :lol: :lol: chyba Ci sie kolego pomyliło z 4T! i jka sie czujesz wciskajac komus złom? ja bym sie raczej nie cieszył, gdybym chciał polatac a tu motor do kapitalki!

lukas1833
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 27
Rejestracja: czw, 25 sty 2007, 08:59
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lukas1833 » sob, 17 mar 2007, 13:16

Sory poprostu przecinków nie dałem :oops: . Chodziło mi o olej do skrzyni. I wiem że nie ma failtru oleju w 2T :evil:
A nie wciskałem złomu bo sprzedałem jako zepsuty za śmieszne pieniądze 2 tys. :) a mogłem wziąść więcej bo mam zamiar na jakieś 4T zapolować :D prawie będę miał na porządny remont 4T :D
Co mnie nie zniszczy to wzmocni.

sopelnysa
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 258
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 10:02
Motocykl: zielona kawa :))
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nysa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: sopelnysa » sob, 17 mar 2007, 16:39

zakladaj nowy tlok i ciesz sie jazda:), bez paniki w 2T jest to czestym przypadkiem ze tak sie dzieje.

weteran
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 263
Rejestracja: czw, 7 gru 2006, 19:32
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Świecie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: weteran » sob, 17 mar 2007, 18:26

Dopóki nie znajdziesz przyczyny skąd są te opiłki, nie zakładaj nowego tłoka. Uszkodzone łożyska z korbowodu lub z wału normalnie mogą dostać się nad tłok, kanałami (tymi bocznymi w cylindrze) wraz z mieszanką paliwowo powietrzną, bo tak funkcjonuje silnik. Paliwo zanim zostanie spalone w komorze spalania (głowica), najpierw jest wstępnie sprężane w komorze korbowodowej, kanałami o których wspomniałem dostaje się nad tłok, dopiero potem jest spalane (dotyczy to 2T). Piszę to, bo czytałem kilka postów, gdzie nie wszyscy o tym wiedzą. Sopelnysa proszę Cię, nie wprowadzaj kolegę w „ maliny”.

Autor tematu
no_sleep
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 28
Rejestracja: śr, 13 gru 2006, 22:39
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: no_sleep » sob, 17 mar 2007, 19:31

weteran pisze:Dopóki nie znajdziesz przyczyny skąd są te opiłki, nie zakładaj nowego tłoka. Uszkodzone łożyska z korbowodu lub z wału normalnie mogą dostać się nad tłok, kanałami (tymi bocznymi w cylindrze) wraz z mieszanką paliwowo powietrzną, bo tak funkcjonuje silnik. Paliwo zanim zostanie spalone w komorze spalania (głowica), najpierw jest wstępnie sprężane w komorze korbowodowej, kanałami o których wspomniałem dostaje się nad tłok, dopiero potem jest spalane (dotyczy to 2T). Piszę to, bo czytałem kilka postów, gdzie nie wszyscy o tym wiedzą. Sopelnysa proszę Cię, nie wprowadzaj kolegę w „ maliny”.
Weteran masz rację..W taki sposób mógł sie dostać jakiś opiłek metalu wraz z mieszanką paliwa.. Więc jeśli nic nie zauważę bez rozbierania silnika..Będe musiał go rozebrać lepiej wydać parę złotych więcej i zrobić konkretnie..Bo szkoda żeby miał się silnik rozpaść!!!!!!!!!!!! :) :)

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » sob, 17 mar 2007, 19:49

a pomysleliscie moze ze ten tłok juz poprostu był do wymiany i dostal za duzego luzu i pękł ?

Moze byc tez taka opcja czy nie ? Co o tym sadzicie.

weteran
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 263
Rejestracja: czw, 7 gru 2006, 19:32
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Świecie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: weteran » sob, 17 mar 2007, 19:54

Ecik poczytaj wcześniej No_sleep napisał, to są stalowe opiłki łapie je magnes.

sopelnysa
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 258
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 10:02
Motocykl: zielona kawa :))
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nysa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: sopelnysa » ndz, 18 mar 2007, 00:01

Może i macie racje zeby rozebrac, ale ja bym sie strasznie wkurzyl po rozebraniu jesli by tam niczego nie bylo, gdy u mnie byl taki przypadek to obejzalem wszystko z wiechu (krobe itp.) sprawdzilem luzy, ale nic nie zauwarzylem wiec zalozylem i zadnego problemu nie bylo, ale decyzje czy rozbierac czy nie niech kazdy podejmie sam. Gdzies slyszalem ze nawet taki maly kawalek moze po prostu wciagnac wydech i wyrzucic go, ale nie wiem czy to jest mozliwe dlatego nie bede sie przy tym upieral.

peny111
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 30
Rejestracja: pt, 16 lut 2007, 14:40
Motocykl: SUZUKI RM 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: WŁODAWA
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: peny111 » sob, 14 kwie 2007, 23:14

dzisiaj stanął mi mtx z takimi objawami i też tłok na 99%
a u kumpla było tak w crm ze tez opilki byly na tłoku i co fajnego
TŁOK PĘK na pół,ale dojechała :shock: ,nie do wiary :!: :shock: :shock: :shock: :!: :!: :!:
RM 250 POWER;)))

crossrider
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
Motocykl: rm125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: xxx
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: crossrider » pn, 16 kwie 2007, 20:17

siemka,
niewiecie co to moze byc? - na zimnym silniku mierzę kompreche i ma 10atm a zapale go, pochodzi z 5-10 min, zgasze i znowu mierze i wychodzi niecale 7atm :? :? :?

SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » pn, 16 kwie 2007, 20:26

W tej RM masz nicasil czy tuleje?
pozdr.
RS SERWIS

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”