Stan tulei/nicasilu,tłoka,przyczyna zużycia.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: śr, 29 kwie 2009, 22:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Stan tulei/nicasilu,tłoka,przyczyna zużycia.
Rób ten motor, dotrzyj dobrze i czerp z tego frajdę.
W moim sx'ie szlif, tłok, uszczelki, łożysko igiełkowe, świeca i kilka małych drobnych, tanich pierdółek wyszło tysiąc złotych polskich nowych, a to więcej niż 1/5 ceny moto(rocznikowo), ale jak tego nie zrobisz to zaraz padnie korba i co najmniej zrobi klimatyzację dla wału.Bez tego nie ma jazdy, musisz to zrobić i koniec-chyba że wolisz sprzedać i kupić kolejny motor od polaka który postępował tak samo jak ty.Uwierz że prawdopodobieństwo kupna porządnego, dobrego motocykla w Polsce wynosi tyle co szóstka w dużego lotka.
Wiem, że zaraz mnie ukrzyżujecie za to co napisałem, ale przyznajcie się z ręką na sercu ilu z Was serwisuje moto zgodnie z zaleceniami serwisówki?A ile ludzi serwisuje moto wg serwisówki którzy nie są tu zarejestrowani i jeżdżą dla frajdy oraz nie mają pojęcia o tym jak psują moto przez serwis nie w czasie.
P.S.Nie bijcie tylko ;p
W moim sx'ie szlif, tłok, uszczelki, łożysko igiełkowe, świeca i kilka małych drobnych, tanich pierdółek wyszło tysiąc złotych polskich nowych, a to więcej niż 1/5 ceny moto(rocznikowo), ale jak tego nie zrobisz to zaraz padnie korba i co najmniej zrobi klimatyzację dla wału.Bez tego nie ma jazdy, musisz to zrobić i koniec-chyba że wolisz sprzedać i kupić kolejny motor od polaka który postępował tak samo jak ty.Uwierz że prawdopodobieństwo kupna porządnego, dobrego motocykla w Polsce wynosi tyle co szóstka w dużego lotka.
Wiem, że zaraz mnie ukrzyżujecie za to co napisałem, ale przyznajcie się z ręką na sercu ilu z Was serwisuje moto zgodnie z zaleceniami serwisówki?A ile ludzi serwisuje moto wg serwisówki którzy nie są tu zarejestrowani i jeżdżą dla frajdy oraz nie mają pojęcia o tym jak psują moto przez serwis nie w czasie.
P.S.Nie bijcie tylko ;p
-
Autor tematukatecheta122
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 230
- Rejestracja: sob, 25 wrz 2010, 10:15
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Stan tulei/nicasilu,tłoka,przyczyna zużycia.
Uszczelki mam oglądane przez mechanika i są ok.
Napisałem do motor-techu i za ok. 250 zł będę miał szlif i tłoczek tkrj(właściciele kmx sobie chwalą).
Wiem,wiem wossner,ale mnie nie stać.
Także jest ok
Wykręciłem już silnik i do końca tygodnia będzie płukany.
A co masz na myśli mówiąc postępował tak jak ty?
:finga:
Napisałem do motor-techu i za ok. 250 zł będę miał szlif i tłoczek tkrj(właściciele kmx sobie chwalą).
Wiem,wiem wossner,ale mnie nie stać.
Także jest ok
Wykręciłem już silnik i do końca tygodnia będzie płukany.
A co masz na myśli mówiąc postępował tak jak ty?
:finga:
-
- Do odcięcia!
- Posty: 926
- Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
- Motocykl: YZ125 `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Stan tulei/nicasilu,tłoka,przyczyna zużycia.
Moim zdaniem jak już silnik z ramy wyciągnąłeś to go rozpołów i wyczyść ten syf, zajmie Ci to max 1 dzień, koszty to ok 30zł na uszczelkę połówek + sprzęgła...
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514
-
Autor tematukatecheta122
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 230
- Rejestracja: sob, 25 wrz 2010, 10:15
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline