KXF 250 2006 REMONT!
-
Autor tematuDuriv
- Mistrz prostej
- Posty: 158
- Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
KXF 250 2006 REMONT!
Witam
Przyszło mi remont zrobić w kxf.. Rysa na cylindrze - nie da się jej usunąć, wyhonować - jedynie pomniejszyć. Jest na 3/4 cylindra. Niewiele, ale zawsze kompresja będzie uciekać.
Zawory do wymiany i tłok..
Pytanie następujące :
Nie chce się pakować w bóg wie jakie koszta.. Opcje są takie :
Albo: Cylinder vertex (798 zł) + tłok prox (400) + zawory stalowe prox'a kpl 740 zł
albo : tłok prox + zawory oryginalne tytanowe kpl 1600 zł
+ robocizna z uszczelkami i płynami 600 zł..
Proszę o rady, ew. sugestie. Chce się w 3000 zamknąć.
Pozdrawiam.
Duriv
PS. Prosze taki sam temat zalozony przeze mnie w dziale nizej zamknac
Przyszło mi remont zrobić w kxf.. Rysa na cylindrze - nie da się jej usunąć, wyhonować - jedynie pomniejszyć. Jest na 3/4 cylindra. Niewiele, ale zawsze kompresja będzie uciekać.
Zawory do wymiany i tłok..
Pytanie następujące :
Nie chce się pakować w bóg wie jakie koszta.. Opcje są takie :
Albo: Cylinder vertex (798 zł) + tłok prox (400) + zawory stalowe prox'a kpl 740 zł
albo : tłok prox + zawory oryginalne tytanowe kpl 1600 zł
+ robocizna z uszczelkami i płynami 600 zł..
Proszę o rady, ew. sugestie. Chce się w 3000 zamknąć.
Pozdrawiam.
Duriv
PS. Prosze taki sam temat zalozony przeze mnie w dziale nizej zamknac
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
- Motocykl: CRF 250R 2007r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piła
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KXF 250 2006 REMONT!
Rozumiem,że masz dylemat albo zawory tytanowe,albo nowy cylinder?Jesli tak,to wybrał bym opcje;nowy cylinder,tłok,zawory ssące stalowe,wydechowe tytan.
-
Autor tematuDuriv
- Mistrz prostej
- Posty: 158
- Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KXF 250 2006 REMONT!
A robi się tak ? Nie ma żadnej przeciwwagi sił czy coś ?
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P
-
Autor tematuDuriv
- Mistrz prostej
- Posty: 158
- Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KXF 250 2006 REMONT!
Wtedy 3200 wychodzi wszystko
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
- Motocykl: CRF 250R 2007r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piła
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KXF 250 2006 REMONT!
Można mieszac pod warunkiem,ze wszystkie wydechowe są z tego samego materiału,zarówno jak i ssące.
Ale ja osobiście zainwestował bym we wszystkie stalowe ze względów ekonomicznych.Są rózne opinie,skorzystaj z opcji "szukaj"lub:
viewtopic.php?f=100&t=12205
viewtopic.php?f=7&t=19904&p=147139&hilit=zawory+stalowe+czy+tytanowe#p147139
viewtopic.php?f=100&t=9160
Na stalówkach tez polatasz i to dużo taniej,decyzja należy do ciebie.
Ale ja osobiście zainwestował bym we wszystkie stalowe ze względów ekonomicznych.Są rózne opinie,skorzystaj z opcji "szukaj"lub:
viewtopic.php?f=100&t=12205
viewtopic.php?f=7&t=19904&p=147139&hilit=zawory+stalowe+czy+tytanowe#p147139
viewtopic.php?f=100&t=9160
Na stalówkach tez polatasz i to dużo taniej,decyzja należy do ciebie.