KXF 250 2006 REMONT!

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Duriv
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 158
Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
Motocykl: YZ450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

KXF 250 2006 REMONT!

Post autor: Duriv » pt, 9 wrz 2011, 16:44

Witam

Przyszło mi remont zrobić w kxf.. Rysa na cylindrze - nie da się jej usunąć, wyhonować - jedynie pomniejszyć. Jest na 3/4 cylindra. Niewiele, ale zawsze kompresja będzie uciekać.
Zawory do wymiany i tłok..

Pytanie następujące :

Nie chce się pakować w bóg wie jakie koszta.. Opcje są takie :

Albo: Cylinder vertex (798 zł) + tłok prox (400) + zawory stalowe prox'a kpl 740 zł
albo : tłok prox + zawory oryginalne tytanowe kpl 1600 zł

+ robocizna z uszczelkami i płynami 600 zł..

Proszę o rady, ew. sugestie. Chce się w 3000 zamknąć.

Pozdrawiam.


Duriv


PS. Prosze taki sam temat zalozony przeze mnie w dziale nizej zamknac :)
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P

jacekz80
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 229
Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
Motocykl: CRF 250R 2007r.
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Piła
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: KXF 250 2006 REMONT!

Post autor: jacekz80 » pt, 9 wrz 2011, 20:16

Rozumiem,że masz dylemat albo zawory tytanowe,albo nowy cylinder?Jesli tak,to wybrał bym opcje;nowy cylinder,tłok,zawory ssące stalowe,wydechowe tytan.

Autor tematu
Duriv
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 158
Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
Motocykl: YZ450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KXF 250 2006 REMONT!

Post autor: Duriv » pt, 9 wrz 2011, 22:12

A robi się tak ? Nie ma żadnej przeciwwagi sił czy coś ?
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P

Autor tematu
Duriv
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 158
Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
Motocykl: YZ450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KXF 250 2006 REMONT!

Post autor: Duriv » pt, 9 wrz 2011, 23:41

Wtedy 3200 wychodzi wszystko :shock:
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P

jacekz80
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 229
Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
Motocykl: CRF 250R 2007r.
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Piła
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: KXF 250 2006 REMONT!

Post autor: jacekz80 » sob, 10 wrz 2011, 14:47

Można mieszac pod warunkiem,ze wszystkie wydechowe są z tego samego materiału,zarówno jak i ssące.
Ale ja osobiście zainwestował bym we wszystkie stalowe ze względów ekonomicznych.Są rózne opinie,skorzystaj z opcji "szukaj"lub:

viewtopic.php?f=100&t=12205
viewtopic.php?f=7&t=19904&p=147139&hilit=zawory+stalowe+czy+tytanowe#p147139
viewtopic.php?f=100&t=9160
Na stalówkach tez polatasz i to dużo taniej,decyzja należy do ciebie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”