KTM EXC 200 01. dużo pali

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
damian-010
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 2
Rejestracja: pt, 10 wrz 2010, 22:58
Motocykl: KTM EXC 200, Yamaha AEROX
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

KTM EXC 200 01. dużo pali

Post autor: damian-010 » wt, 30 sie 2011, 22:35

Witam. Mam problem z moim EXC 200. Podczas ostatniej jazdy okazało się żę strasznie dużo pali. Kolega również na EXC 200 miał jeszcze pół baku a ja pusto. Co może być przyczyną ? Paliwo nie ucieka. Pływak został podgięty.
Nie moc silnika,
Lecz technika,
robi z cb zawodnika!!!

komuch
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 126
Rejestracja: pt, 23 kwie 2010, 20:32
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM EXC 200 01. dużo pali

Post autor: komuch » wt, 30 sie 2011, 23:17

jazda na niskich biegach, pilowanie motoru, w sensie maneta w dol, na malych biegach kiedy jest to nie potrzebne, zle wyregulowany gaznik

Autor tematu
damian-010
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 2
Rejestracja: pt, 10 wrz 2010, 22:58
Motocykl: KTM EXC 200, Yamaha AEROX
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM EXC 200 01. dużo pali

Post autor: damian-010 » wt, 30 sie 2011, 23:18

A jak wyregulować dobrze gaźnik. W internecie o tym dużo ale ciężko to ogarnąć wszystko. Jakaś instrukcja? Z góry dzięki.
Nie moc silnika,
Lecz technika,
robi z cb zawodnika!!!

Awatar użytkownika
renner250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 406
Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
Motocykl: niebieski 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: > okolice Kielc <
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM EXC 200 01. dużo pali

Post autor: renner250 » śr, 31 sie 2011, 02:35

ustawienie gaznika jest zalezne od ustawienia zaplonu, zuzycia silnika, ustawienia zaworu wydechowego, temperatury na dworzu wiec to nie jest tak ze ktos Ci napisze wsadz sobie taka i taka dysze i bedzie igla... takie rzeczy tylko w erze. Zestrojenie tego to nie jest 10 min roboty i po co sie masz za to zabierac skoro i tak nie masz dysz itp? Mozesz sprawdzic kolor swiecy do tego po tym jak silnik sie wkreca czy pracuje na wysokich jak i niskich obrotach mozna stwierdzic czy jest potrzebna dysza wieksza czy mniejsza ale idealnego rozmiaru tez nikt Ci nie poda wiec moral z tego taki ze sam tego nie zrobisz :butthead:
I think I can fly! MX it's my life <3

markobb1
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 3
Rejestracja: czw, 25 sie 2011, 10:07
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM EXC 200 01. dużo pali

Post autor: markobb1 » czw, 1 wrz 2011, 22:08

Jak masz jakiekolwiek pojecie o majsterkowaniu to zalatw sobie serwisowke do twojego motocykla, w tej ksiazce jest cos takiego jak dzial techniczny. Zaczynasz od tego ze sprawdzasz z ksiazka dysze , iglice, ustawienie iglicy i wysokosc n.p.m co jest tutaj istotna kwestia.
Pozatym mozesz sprawdzic sobie przy okazji tez membramy w jakim masz stanie i ewentualnie to co koledzy wczesniej juz mowili...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”