Luzy na wałku zdawczym honda crf 250

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
kamil250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 411
Rejestracja: pn, 1 lis 2010, 19:02
Motocykl: CRF 450 2005 na sprzedaż
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Luzy na wałku zdawczym honda crf 250

Post autor: kamil250 » ndz, 21 sie 2011, 13:27

Siema. Kupiłem crf 250 04' i jako jedyny z motocykli, które posiadam ma luzy na wałku zdawczym (mała zębatka na nim ma luzy poosiowe). Jaka może być tego przyczyna? Z góry dzięki!!!
tel: 696 485 831 e-mail: kamil126_1996@tlen.pl

Jefrey_
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 357
Rejestracja: ndz, 12 lip 2009, 12:25
Motocykl: Cr250
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Bialej
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 2 razy
Status : Offline

Re: Luzy na wałku zdawczym honda crf 250

Post autor: Jefrey_ » ndz, 21 sie 2011, 13:36

w 2t mialem tez taki problem, w moim przypadku byl to za luzny klin na wale.
Serwis zawieszenia Bielsko-B. okolice

Autor tematu
kamil250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 411
Rejestracja: pn, 1 lis 2010, 19:02
Motocykl: CRF 450 2005 na sprzedaż
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Luzy na wałku zdawczym honda crf 250

Post autor: kamil250 » ndz, 21 sie 2011, 13:59

Dzięki.
Jak by to był klin to gdzie go mogę kupić?
Czekam jeszcze na inne propozycje.
tel: 696 485 831 e-mail: kamil126_1996@tlen.pl

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: Luzy na wałku zdawczym honda crf 250

Post autor: amator » ndz, 21 sie 2011, 17:40

kamil250 pisze:Siema. Kupiłem crf 250 04' i jako jedyny z motocykli, które posiadam ma luzy na wałku zdawczym (mała zębatka na nim ma luzy poosiowe). Jaka może być tego przyczyna? Z góry dzięki!!!
Jefrey_ pisze:w 2t mialem tez taki problem, w moim przypadku byl to za luzny klin na wale.
Wałek zdawczy to częsc , która przenosi bezposredni naped ze skrzyni biegów na mała zębatkę (zobacz fiszkę nr 2) http://www.ronniesmailorder.com/fiche_s ... &fveh=3344 , wiec chciałbym zapytać się czy wy wiecie która to część? . czemu ma słuzyć pisanie takich pierdół o klinie na wale korbowym?
kamil250 pisze:Dzięki.
Jak by to był klin to gdzie go mogę kupić?
Czekam jeszcze na inne propozycje.
Kamil wczesniej pisałes takie obiecujące posty a teraz dajesz się nabrać na podpowiedź z klinem , uwazałem ciebie za rozsądniejszego goscia.
problem moze leżeć w braku którejś z podkładek po wcześniejszym rozpołowieniu silnika albo w poluzowanym mocowaniu łożyska (34) lub samym łozysku (33). tylko mi nie pisz ze silnik nie był rozpoławiany od 2004 roku

Autor tematu
kamil250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 411
Rejestracja: pn, 1 lis 2010, 19:02
Motocykl: CRF 450 2005 na sprzedaż
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Luzy na wałku zdawczym honda crf 250

Post autor: kamil250 » ndz, 21 sie 2011, 20:42

Kamil wczesniej pisałes takie obiecujące posty a teraz dajesz się nabrać na podpowiedź z klinem , uwazałem ciebie za rozsądniejszego goscia.
Też mi się to wydawało niemożliwe, dlatego napisałem ''czy ktoś ma jeszcze jakieś inne propozycje?''
problem moze leżeć w braku którejś z podkładek po wcześniejszym rozpołowieniu silnika albo w poluzowanym mocowaniu łożyska (34) lub samym łozysku (33).
Teraz myślę, że tak jak mówisz brak podkładek, czy poluzowanie łożyska to najprawdopodobniejsza przyczyna.
tylko mi nie pisz ze silnik nie był rozpoławiany od 2004 roku
Nie, silnik był rozpoławiany, był wymieniany wał (na oryginalny używany), nowy oryginalny zestaw tłokowy hondy, wałek rozrządu. To jest udokumentowane na 100% że to było niedawno robione (ok miesiąca temu) ale nie wiem czy coś więcej oprócz tego w silniku było robione) no oczywiście uszczelki silnika standardowo nowe. Silnik będę i tak rozbierał i remontował bo podobno ciężko pali na ciepłym silniku i jest pęknięty karter. Jak rozbiorę kiedyś to napisze co i jak.
Dzięki amator za podpowiedź.
tel: 696 485 831 e-mail: kamil126_1996@tlen.pl

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: Luzy na wałku zdawczym honda crf 250

Post autor: amator » pn, 22 sie 2011, 10:27

Nie, silnik był rozpoławiany, był wymieniany wał (na oryginalny używany), nowy oryginalny zestaw tłokowy hondy, wałek rozrządu. To jest udokumentowane na 100% że to było niedawno robione (ok miesiąca temu) ale nie wiem czy coś więcej oprócz tego w silniku było robione) no oczywiście uszczelki silnika standardowo nowe. Silnik będę i tak rozbierał i remontował bo podobno ciężko pali na ciepłym silniku i jest pęknięty karter. Jak rozbiorę kiedyś to napisze co i jak.
Dzięki amator za podpowiedź.
Okij, przy rozbiórce manual na stól i po kolei sprawdzaj zawartosć skrzyni .
Powodzenia :drinkers:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”