POMOCY ! KTM 250 SXF NAPINACZ ŁANCUSZKA
-
Autor tematuKTM 250 SXF
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: pn, 25 lip 2011, 16:23
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
POMOCY ! KTM 250 SXF NAPINACZ ŁANCUSZKA
Potrzebuje pomocy moze miał ktos taki przypadek jak ja?? regulowałem ostatnio zawory w moim KTM 250 SXF z 2007 roku tam jest regulacja płytkowa wiec kupilem zestaw płytek zrobiłem na cacy rozrzadzik na znaki no i wkrecilem ten nieszczesny napinacz hydrauliczny, wszytsko wydawalo sie spoko naciagniety elegancko poskładałem wszytsko kopnołem zapalil bez problemu chwile pochodzil glosno myslalem ze sie nabija olejem ten napinacz no ale sie nie nabil zawory dostaly i teraz jest pytanie jak to zrobić zeby mnie nie zrujnowało przez 5 lat odmawialem sobie wszytskiego zeby kupic ten motor a teraz jestem wygolony do zera no i jeszcze moto uwalone. Czy sa może jakies inne zawory do kupienia niż te za 420zł za sztuke ?? czy kupie gdzies napinacz manualny do tego moto?? pomóżcie z góry dzięki
-
- Mistrz prostej
- Posty: 125
- Rejestracja: pt, 17 mar 2006, 16:38
- Motocykl: Łajzi 450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: POMOCY ! KTM 250 SXF NAPINACZ ŁANCUSZKA
A wystarczyło tylko przeczytać serwisówkę i dowiedzieć się jak zamontować napinacz. Wbrew ogólnym opiniom jest on bezawaryjny i trwały. Problemy wynikają tak jak u ciebie z błędnego montażu.
Zaworów raczej nie znajdziesz (szukałem dwa miesiące temu). Tanie stalowe badziewie nie jest oferowane a zamiennik tytanowy kosztuje podobnie do oryginału.
Zaworów raczej nie znajdziesz (szukałem dwa miesiące temu). Tanie stalowe badziewie nie jest oferowane a zamiennik tytanowy kosztuje podobnie do oryginału.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: wt, 9 sie 2011, 18:25
- Motocykl: różne
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: POMOCY ! KTM 250 SXF NAPINACZ ŁANCUSZKA
Dokladnie tak jak napisal Yamaciek,napinacze te sa bezawaryjne,problem polega tylko na ich nieumiejetnym montazu,a dokladnie na przygotowaniu do montazu, i wtedy zaczynaja sie koszty,a wystarczylo spytac,poczytac lub oddac do fachowca-wyszlo by taniej.Widzialem juz pare takich prob samodzielnych napraw i kazda konczyla sie tak samo jak u ciebie. Na forum bylo pare razy.Co do czesci to zapytaj tu: http://moto.allegro.pl/glowica-ktm-sxf- ... 09701.html
Pozdrawiam .Jak cos to pytaj mnie na pw.
Pozdrawiam .Jak cos to pytaj mnie na pw.
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: POMOCY ! KTM 250 SXF NAPINACZ ŁANCUSZKA
Takie tematy powinny zostać jako przykłady dlaczego nie warto się ładować w 4T jeśli niema się stałych i pewnych dochodów.
A tak od siebie to dodam że trzymam kciuki i mam nadzieje że obejdzie się bez providenta
Ale niestety widać że ślepy los tylko czekaYamaciek pisze: Wbrew ogólnym opiniom jest on bezawaryjny i trwały.
A tak od siebie to dodam że trzymam kciuki i mam nadzieje że obejdzie się bez providenta
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM
-
- Mistrz prostej
- Posty: 168
- Rejestracja: ndz, 8 sie 2010, 13:48
- Motocykl: CRF 450 '04
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Brzezie k. Niepołomic
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: POMOCY ! KTM 250 SXF NAPINACZ ŁANCUSZKA
Z mojej strony mogę zaoferować ewentualną pomoc w zamówieniu tych zaworów na ebau.co.uk , jako że aktualnie przebywam w UK może tam będzie troszkę taniej.
Jak coś pisz na pw;)
Jak coś pisz na pw;)
-
Autor tematuKTM 250 SXF
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: pn, 25 lip 2011, 16:23
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: POMOCY ! KTM 250 SXF NAPINACZ ŁANCUSZKA
Wszystko skonczyło sie dobrze po sciagnieciu glowicy okazalo sie ze zawory sa proste, zamowiłem juz manualny napinacz dojdzie jeszcze nowy lancuszek i jak poskladam to dam znac jak gada
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 406
- Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
- Motocykl: niebieski 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: > okolice Kielc <
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: POMOCY ! KTM 250 SXF NAPINACZ ŁANCUSZKA
oczywiscie szczelnosc sprawdzona? 8)
I think I can fly! MX it's my life <3
-
- Mistrz prostej
- Posty: 125
- Rejestracja: pt, 17 mar 2006, 16:38
- Motocykl: Łajzi 450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: POMOCY ! KTM 250 SXF NAPINACZ ŁANCUSZKA
Chyba nie czytasz ze zrozumieniem. Zamontuj oryginalny napinacz dokładnie tak jak zaleca[/b] serwisówka i nie poprawiaj fabryki. Silnik po poprawnym montażu napinacza nie ma prawa hałasować od samego początku.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: wt, 9 sie 2011, 18:25
- Motocykl: różne
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: POMOCY ! KTM 250 SXF NAPINACZ ŁANCUSZKA
Mozna sobie pozwolic na zalozenie recznego napinacza pod warunkiem ze wie sie jak i z jaka sila naciagnac ten delikatny lancuch,nastepstwem zlego napiecia jest uszkodzenie slizgu napinajacego i pozostalych oraz bardzo szybkie rozciagniecie lancuszka.naprawialem pare sztuk po takich pseudo regulacjach, i zawsze wracalem do bezpiecznego oryginalnego rozwiazania.mit o beznadziejnych napinaczach powstal wtedy gdy pierwsze 250 4t 06' trafily do beznadziejnych fachowcow,ktorzy nie ogarneli prostego sposobu ich montazu i wtedy zaczeli kombinowac u pana ziutka na tokarni,lapiac łosi na zakup tych wynalazkow .ale widze, ze o tym mozna pisac i pisac (bylo juz kilka tematow na ten temat) a amatorow popeliny jednak nie da sie przekonac.pozdrawiam
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: sob, 27 sie 2011, 16:59
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: POMOCY ! KTM 250 SXF NAPINACZ ŁANCUSZKA
STACHU125 pisze:Dokladnie tak jak napisal Yamaciek,napinacze te sa bezawaryjne,problem polega tylko na ich nieumiejetnym montazu,a dokladnie na przygotowaniu do montazu, i wtedy zaczynaja sie koszty,a wystarczylo spytac,poczytac lub oddac do fachowca-wyszlo by taniej.Widzialem juz pare takich prob samodzielnych napraw i kazda konczyla sie tak samo jak u ciebie. Na forum bylo pare razy.Co do czesci to zapytaj tu: http://moto.allegro.pl/glowica-ktm-sxf- ... 09701.html
Pozdrawiam .Jak cos to pytaj mnie na pw.
a wie ktos moze jak powinno sie poprawnie montowac ten napinacz zeby nie bylo problemow?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: sob, 27 sie 2011, 16:59
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: POMOCY ! KTM 250 SXF NAPINACZ ŁANCUSZKA
udało mi się jednak znaleźć ( napinacz hydrauliczny montaż )
Po wyciagnieciu napinacza nalezy go scisnac w celu zablokowania,ja uzywam do tego malego imadla.Wkladamy go i skrecajamy do momentu ostatniego pstrykniecia zapadki ,jest to ok 2 mm przed koncem.Aby sprawdzic sobie jak to dziala,wyciagnij go z imadla i wcisnij dalej ,np opierajac go o stół,a zobaczysz ze sam wyskoczy i nie da sie wcisnac reka.Sprobuj to powtorzyc 2 -3 razy w celu nabrania pewnosci ,ze bylo to ostatnie klikniecie przy skrecaniu w imadle.Nastepnie wkladamy tak prawidlowo zablokowany napinacz w prowadzenie w glowicy i skrecamy go.I teraz najwazniejsze-odblokowanie,jak mamy wszystko przygotowane to wkretakiem lub czyms podobnym musimy nacisnac slizg tak aby nacisnal na napinacz i odblokowal go.Jest to tak jak sprawdzales go na zewnatrz reka.Obroc walem sprawdzajac czy wszystko gra,czy znaki zgrywaja sie.Masz fure gotowa do odpalania.
Po wyciagnieciu napinacza nalezy go scisnac w celu zablokowania,ja uzywam do tego malego imadla.Wkladamy go i skrecajamy do momentu ostatniego pstrykniecia zapadki ,jest to ok 2 mm przed koncem.Aby sprawdzic sobie jak to dziala,wyciagnij go z imadla i wcisnij dalej ,np opierajac go o stół,a zobaczysz ze sam wyskoczy i nie da sie wcisnac reka.Sprobuj to powtorzyc 2 -3 razy w celu nabrania pewnosci ,ze bylo to ostatnie klikniecie przy skrecaniu w imadle.Nastepnie wkladamy tak prawidlowo zablokowany napinacz w prowadzenie w glowicy i skrecamy go.I teraz najwazniejsze-odblokowanie,jak mamy wszystko przygotowane to wkretakiem lub czyms podobnym musimy nacisnac slizg tak aby nacisnal na napinacz i odblokowal go.Jest to tak jak sprawdzales go na zewnatrz reka.Obroc walem sprawdzajac czy wszystko gra,czy znaki zgrywaja sie.Masz fure gotowa do odpalania.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 304
- Rejestracja: wt, 17 mar 2009, 19:39
- Motocykl: HUSKY
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: POMOCY ! KTM 250 SXF NAPINACZ ŁANCUSZKA
Procedurę montażu masz w serwisuwce, polega ona poprostu na odpowiednich wciśnięciach napinacza w określonej sytuacji.