CRF 250 2004 i 2005

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
fokus2005
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: czw, 11 cze 2009, 15:01
Motocykl: KTM Sx 250 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

CRF 250 2004 i 2005

Post autor: fokus2005 » pt, 1 lip 2011, 15:11

Witam prosze o informację na temat karterów z CRF 250 04/05 czy są takie same .zembatka przeciw wagi przecieła mi karter ,skonczyło się łozysko i musze teraz zrobić rmont :-) .
Prosze o informacje zwrotne ,dziękuję

Awatar użytkownika
bandogge1980
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 138
Rejestracja: ndz, 2 mar 2008, 19:24
Motocykl: Husqvarna TE610IE
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. woj. Lubuskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CRF 250 2004 i 2005

Post autor: bandogge1980 » pt, 1 lip 2011, 20:51

Takie same.
Tel: 792 808 123

Autor tematu
fokus2005
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: czw, 11 cze 2009, 15:01
Motocykl: KTM Sx 250 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: CRF 250 2004 i 2005

Post autor: fokus2005 » sob, 2 lip 2011, 09:56

okey dzieki za info , mam jeszcze jedno pytanie czy kartery i blok silnika dół w wersji ME10E i ME11E są identyczne i można je swapować ?
wersja 10E to 250R a 11E to 250X mam okazje kupić dobrą prawą połówke silnikaME11E , zawsze to lepsze rozwiazanie niż spawanie karterów stąd proszę o rzetelną informację czy aby napewno poskładam ją z lewą połówką ME10E

Awatar użytkownika
bandogge1980
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 138
Rejestracja: ndz, 2 mar 2008, 19:24
Motocykl: Husqvarna TE610IE
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. woj. Lubuskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CRF 250 2004 i 2005

Post autor: bandogge1980 » sob, 2 lip 2011, 11:20

Kartery nawet z tego samego rocznika i modelu ZAWSZE pasowane są parami (wspolnie obrabiane). Nigdy nie bierze sie połowek z dwóch innych silników!
Tel: 792 808 123

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”