smarowanie w 4t podczas wheelie

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
ghollum
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 466
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
Motocykl: 293 cm3 w 2T
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Izery
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: smarowanie w 4t podczas wheelie

Post autor: ghollum » sob, 25 cze 2011, 10:11

pejter80 pisze:a czy jeśli miałem nalane oleju do połowy bagnetu to smog mógł nie zasysać?
Jeśli poziom oleju był w normie to o braku smarowania podczas gumowania nie ma mowy, podstawową zaletą półsuchej miski jest brak dodatkowego zbiornika zewnętrznego i narażonych na uszkodzenia przewodów olejowych czyli mniejsza masa, mniejsze gabaryty, większa odporność na uszkodzenia przy jednoczesnym zachowaniu zalet suchej miski czyli nieprzerwane smarowanie przy dużych przechyłach.

Autor tematu
pejter80
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: pn, 21 lut 2011, 15:02
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: smarowanie w 4t podczas wheelie

Post autor: pejter80 » sob, 25 cze 2011, 13:08

Dzięki Panowie za wszystkie odpowiedzi, muszę szukać przyczyny gdzie indziej, ale najgorsze jest to że tej przyczyny ku**a nie ma!!

piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: smarowanie w 4t podczas wheelie

Post autor: piasektt » sob, 25 cze 2011, 23:14

pejter80 pisze:Dzięki Panowie za wszystkie odpowiedzi, muszę szukać przyczyny gdzie indziej, ale najgorsze jest to że tej przyczyny ku**a nie ma!!

Oglądałeś pompę oleju ? Może nie drożny układ ? Jak wygląda filtr oleju pomiędzy wymianami ?

Autor tematu
pejter80
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: pn, 21 lut 2011, 15:02
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: smarowanie w 4t podczas wheelie

Post autor: pejter80 » ndz, 26 cze 2011, 12:59

Crf miała czyszczony silnik i pompa oleju była czyściutka, to po pierwsze , a po drugie motorkiem zrobiłem już prawie 14 mh i wcześniej nic się nie działo.Jedyne co przyciągło moją uwagę to to że się grzała i podejrzewam że mógł być źle spasowany tłok albo coś z nicasilem bo na prawdę nie ma powodu żeby się zatarła, tłok mi dobierali w Yamasze, więc dziwne, cylinder mi też w Yamasze honowali, no ale jak tak się grzała to powód leży raczej w cylku i tłoku.A tłok zatarł się tylko od strony zaworów wydechowych,jest założona nowa korba Hot Rods, łożyska wału Hot rods. Nie wiem może rozregulowany gaźnik powodował zbyt wysoką temperaturę?Najdziwniejsze jest to że Crf latałem już wcześniej ostro i nic się nie działo :shock:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”