Husqvarna TE 610
-
Autor tematukarywork
- Mistrz prostej
- Posty: 56
- Rejestracja: pn, 7 mar 2011, 19:17
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Husqvarna TE 610
Witam was wszystkich.
No to sprzedałem moje CR 250
Kończe z motocrossem a zaczynam przygode z enduro ( przeprawy błotko i te sprawy )
A wiec wczoraj zakupiłem huśke za okazyjna kase, ale i tak kupe roboty mam przyniej....
Motor użykował ktośto nie miał pojęcia jak sie użytkuje taki sprzęt.
Fajnie trafiłem bo kolega rozbierał tą huśke temu koleśiowi jak ja szykował na handel i wiem co w środku siedzi
wał, korba, tłok, zawory wszystko wyglada jak nowe, ale ogólnie cieknie z niej ak z świni ( sziurawe weże od chłodnicy , olei cieknie z kopki i nóżki zmiany bigów,) .
Wszsto zostanie już niedługo zrobione , uszczelnioni doprowadzone do porządku
teraz pytania:
Jak dbać o ną żeby mi służyła bez awaryjnie??
Prosił bym o konkretne rady a nie ze motor do dupy drogie cześci , bo każdy motor służy nam tak jak o niego dbamy.
W internecie jest mało o tym modelu wiec polegam na was.
w załączeniu zdjecie złomu ktry zaraz zmnienie w piękne hardenduro
I może sie ktoś orientuje jaki to rok bo paierów niema
No to sprzedałem moje CR 250
Kończe z motocrossem a zaczynam przygode z enduro ( przeprawy błotko i te sprawy )
A wiec wczoraj zakupiłem huśke za okazyjna kase, ale i tak kupe roboty mam przyniej....
Motor użykował ktośto nie miał pojęcia jak sie użytkuje taki sprzęt.
Fajnie trafiłem bo kolega rozbierał tą huśke temu koleśiowi jak ja szykował na handel i wiem co w środku siedzi
wał, korba, tłok, zawory wszystko wyglada jak nowe, ale ogólnie cieknie z niej ak z świni ( sziurawe weże od chłodnicy , olei cieknie z kopki i nóżki zmiany bigów,) .
Wszsto zostanie już niedługo zrobione , uszczelnioni doprowadzone do porządku
teraz pytania:
Jak dbać o ną żeby mi służyła bez awaryjnie??
Prosił bym o konkretne rady a nie ze motor do dupy drogie cześci , bo każdy motor służy nam tak jak o niego dbamy.
W internecie jest mało o tym modelu wiec polegam na was.
w załączeniu zdjecie złomu ktry zaraz zmnienie w piękne hardenduro
I może sie ktoś orientuje jaki to rok bo paierów niema
- Załączniki
-
- 2011-05-05 12.12.30.jpg (181.73 KiB) Przejrzano 10625 razy
- 2011-05-05 12.12.30.jpg (181.73 KiB) Przejrzano 10625 razy
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Husqvarna TE 610
Zaczął bym od zdjęcia tej dziwnej skarpety na prawej ladze, która tylko Ci ja rysuje.
Następnie wyciąg gaźnik i przeczyść. Przeczyść dokładnie airbox (pomieszczenie między gaźnikiem a filtrem), oraz otoczenie filtra.
Wypierz dobrze filtr powietrza (lub wymień jeśli zużyty) i nasącz go olejem do filtrów.
Teraz możesz zacząć w miarę bezpieczna jazdę.
Przydatną będzie Ci dokumentacja tej maszyny (serwisówki, mikrofilmy), ale najpierw trzeba określić ten rocznik.
Widzę, że chyba 1992. charakteryzował się tym, że miał dwa tłumiki.
Podaj numer ramy to może uda się coś więcej ustalić.
Następnie wyciąg gaźnik i przeczyść. Przeczyść dokładnie airbox (pomieszczenie między gaźnikiem a filtrem), oraz otoczenie filtra.
Wypierz dobrze filtr powietrza (lub wymień jeśli zużyty) i nasącz go olejem do filtrów.
Teraz możesz zacząć w miarę bezpieczna jazdę.
Przydatną będzie Ci dokumentacja tej maszyny (serwisówki, mikrofilmy), ale najpierw trzeba określić ten rocznik.
Widzę, że chyba 1992. charakteryzował się tym, że miał dwa tłumiki.
Podaj numer ramy to może uda się coś więcej ustalić.
-
Autor tematukarywork
- Mistrz prostej
- Posty: 56
- Rejestracja: pn, 7 mar 2011, 19:17
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Husqvarna TE 610
hmmm:)
Pisałem że poprzednik nie miał pojęcia o motorach:)
skarpety ściągniete
a z numerami ramy to też problem bo narazie nie znalazłem:)
Myślałem że sa na główce ramy ale nie ma .
Motor bedzie rozebrany na cześci perwsze i od nowa złożoy tak jak Pan bóg przykazał.
Pisałem że poprzednik nie miał pojęcia o motorach:)
skarpety ściągniete
a z numerami ramy to też problem bo narazie nie znalazłem:)
Myślałem że sa na główce ramy ale nie ma .
Motor bedzie rozebrany na cześci perwsze i od nowa złożoy tak jak Pan bóg przykazał.
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Husqvarna TE 610
I zajmij się łożyskami a niema że "jeszcze polata" bo jak chcesz błoto i przeprawy to wypada zadbać o sprzęt w każdym caluMotor bedzie rozebrany na cześci perwsze i od nowa złożoy tak jak Pan bóg przykazał.
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Husqvarna TE 610
W takim razie zadbaj również o nowe łożyska w skrzyni i czystość w silniku. Oczywiście zweryfikuj wszystkie elementy przy okazji.Motor bedzie rozebrany na cześci perwsze i od nowa złożoy tak jak Pan bóg przykazał.
Jeśli myślisz o palnikowaniu w błocie to załatw dobry olej, najlepiej z SAE 10W60 lub 20W60.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 144
- Rejestracja: śr, 21 maja 2008, 12:12
- Motocykl: GAS GAS TxT 280 pro
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: ok Żywca
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Husqvarna TE 610
Z mojego doswiadczenia wiem ze trzeba czyscic filtr oleju bo czesto sie zapycha ,a ze ma dwa tłumiki nie znaczy ze jest to 92 rocznik ja miałem z 95 dwa tłumniki a plastiki z rocznika 98-99 .Z czesciami do tego moto jest czasami problem ponieważ wyszła mała seria i na przyklad nie znajdziesz korby z jakies dobrej firmy tylko oryginal za ok 6-7 stówek
People coming, people going, people born to die, Don't ask me, because I don't know why
-
Autor tematukarywork
- Mistrz prostej
- Posty: 56
- Rejestracja: pn, 7 mar 2011, 19:17
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Husqvarna TE 610
wiem że z cześciami nie jest za wesoło..
ydaje mi sie ze 600 w 4t majacy 60 km a cr 250 w 2t majacy prawie 60 km jest mniej wyżyłowany i dłużej mi posłuży.
oczywiście ze nie mam zamiaru za oszczedzac na czym sie da ...
motor nie może mnie zawieść, bo to nie beda wyprawy na tor gdzie jak cos padnie to wrzucam na busa i jade do domu tylko wyprawy zdala od domu auta itp.
sory za literówki ale klawa mi pada!!!!!
ydaje mi sie ze 600 w 4t majacy 60 km a cr 250 w 2t majacy prawie 60 km jest mniej wyżyłowany i dłużej mi posłuży.
oczywiście ze nie mam zamiaru za oszczedzac na czym sie da ...
motor nie może mnie zawieść, bo to nie beda wyprawy na tor gdzie jak cos padnie to wrzucam na busa i jade do domu tylko wyprawy zdala od domu auta itp.
sory za literówki ale klawa mi pada!!!!!
-
Autor tematukarywork
- Mistrz prostej
- Posty: 56
- Rejestracja: pn, 7 mar 2011, 19:17
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Husqvarna TE 610
hehe to ci powiem że mnie juz pokarał za odpalanie w adidasach.
przyjchał kumpel i sie upał zbym odpalił, a ja głupi dałem siew namówic
, kopka odbiła i cały dzień dzisiaj leże bo nie moge chodzic....
właśnie to mioje pierwsze 4t, jak to odpalac zeby ta cholernanóżka nie odbijała??
przyjchał kumpel i sie upał zbym odpalił, a ja głupi dałem siew namówic
, kopka odbiła i cały dzień dzisiaj leże bo nie moge chodzic....
właśnie to mioje pierwsze 4t, jak to odpalac zeby ta cholernanóżka nie odbijała??
-
- Mistrz prostej
- Posty: 63
- Rejestracja: wt, 13 lip 2010, 09:35
- Motocykl: KTM SX 125 2004
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Husqvarna TE 610
Mój kumpel też odpalał w adidasach i w klapkach.. W pierwszym przypadku rozwalił nowe buty za 200zł, a w drugim dużego palca u nogi. Od tamtej pory odpalam tylko w crossówkach. A co do odpalania 4t - ja to robię tak: Otwieram kopkę, daję na nią nogę, naciskam gdzieś 1/3 i te 2/3 następne z całej siły. Z tym patentem zawsze normalnie odpalam i nigdy nic mi się nie stało.
-
Autor tematukarywork
- Mistrz prostej
- Posty: 56
- Rejestracja: pn, 7 mar 2011, 19:17
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Husqvarna TE 610
dobra z odpalaniem sie na uczę
wróćmy do tematu urzytkoania tego sprzętu, czyli jak go urzywac aby mu nie zrobić krzywdy
wróćmy do tematu urzytkoania tego sprzętu, czyli jak go urzywac aby mu nie zrobić krzywdy
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 304
- Rejestracja: wt, 17 mar 2009, 19:39
- Motocykl: HUSKY
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Husqvarna TE 610
To jest fajny motocykl, szczególnie charakterystyka silnika ale odpalanie go nie raz doprowadzi cię do białej gorączki. Sugeruje ci ustawiać tłok w odpowiednim położeniu(jeśli wiesz o czym mówie) i wtedy kopać, druga sprawa radze zacząć chodzić na siłownie i ćwiczyć nogi . Te Huski generalnie ciężko palą. Co do użytkowania to ta Huska jest debilo-odporna, prędzej ona ci zrobi krzywdę niż ty jej, dbaj poprostu o podstawowe wymiany serwisowe czyli olej, filtry itd.