regulacja gaźnika keihin. ktm exc 300

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Fiszu19
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 6
Rejestracja: pt, 5 lis 2010, 18:55
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

regulacja gaźnika keihin. ktm exc 300

Post autor: Fiszu19 » pt, 1 kwie 2011, 15:39

Witam. Pytanie moje to jak wyregulować gaźnik żeby moto chodziło jak powinno? Mieszkam na wiosce i do najbliższego mechanika, który się na tym konkretnie zna mam 60 km.. a więc może pomożecie? Gaźnik firmy keihin. Regulować go metodą prób i błędów czy jak? Wiadomo gaźnik nie jest nowy i standardowe ustawienia nic nie dadzą pewnie.. aktualnie mam śrubkę od powietrza wykręconą w lewo na 6 obrotów a od mieszanki na 1,5. Moto chodzi ale skąd mam wiedzieć czy jest ok i czy to jest ten "power" który moto powinien mieć.. ? dzięki za pomoc!

Autor tematu
Fiszu19
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 6
Rejestracja: pt, 5 lis 2010, 18:55
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: regulacja gaźnika keihin. ktm exc 300

Post autor: Fiszu19 » sob, 2 kwie 2011, 20:13

Widzę, że nikt nie potrafi pomóc w takim razie temat do zamknięcia. Pozdrawiam :wink:

Awatar użytkownika
piotrgurski
Moderator
Moderator
Posty: 770
Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
Motocykl: Husqa TE450 06/ FZ6S Fazer
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 3 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: regulacja gaźnika keihin. ktm exc 300

Post autor: piotrgurski » ndz, 3 kwie 2011, 00:25

Spokojnie lepiej zaczekać za kimś kto ma coś mądrego do powiedzenia niż z góry się poddawać. Lepsze konkretne odpowiedzi po jakimś czasie niż pięć stron spamu :wink:

Temat zostaje :!:
ADV/Adventure

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: regulacja gaźnika keihin. ktm exc 300

Post autor: Majster128 » ndz, 3 kwie 2011, 01:14

Przed regulacją:
1. Czyścisz gaźnik.
2. Czyścisz filtr powietrza.
3. Czyścisz świecę i ustawiać odpowiednią odległość między elektrodami (serwisową).
4. Sprawdź czy na lince gazu jest odpowiedni luz.

Posiadasz dwie śruby regulacyjne:
1. Śrubę którą ustawiasz wysokość przepustnicy - czyli śrubę do ustawiania obrotów.
2. Śrubę regulującą skład mieszanki na wolnych obrotach.

Regulacja:
Ustawiasz zabezpieczenie iglicy w środkowym położeniu.
Wkręcasz do oporu śrubę od składu mieszanki i wykręcasz ją o 2 i pół obrotu.
Śrubę regulującą wysokość przepustnicy ustawiasz tak aby uzyskać w miarę niskie obroty (możliwie jak najniższe)
Nagrzewasz silnik do temperatury pracy.
W czasie pracy silnika ustawiasz śrubę od składu mieszanki tak aby uzyskać jak najwyższe obroty silnika.
Następnie obroty te redukujesz popuszczając śrubę od wysokości przepustnicy.
Powtarzasz jeszcze raz lub dwa ten krok.
Jeśli uznasz, że obroty utrzymują się w porządku przejdziesz to ustawień na średnich i wysokich obrotach oraz szybkości wykręcania się silnika na obroty.

Autor tematu
Fiszu19
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 6
Rejestracja: pt, 5 lis 2010, 18:55
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: regulacja gaźnika keihin. ktm exc 300

Post autor: Fiszu19 » ndz, 3 kwie 2011, 13:06

Motor w ogóle nie reaguje na śrubkę od obrotów.. ani nie przygasa ani nie zwiększa obrotów.. a teraz motor już w ogole przestał odpalać.. iskra jest ale słaba.. mam go dość już..

Jefrey_
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 357
Rejestracja: ndz, 12 lip 2009, 12:25
Motocykl: Cr250
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Bialej
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 2 razy
Status : Offline

Re: regulacja gaźnika keihin. ktm exc 300

Post autor: Jefrey_ » sob, 18 cze 2011, 12:52

To zmien swiece..... :wink:
Serwis zawieszenia Bielsko-B. okolice

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”