KTM SX 250 NA WOLNYCH OBROTACH CHODZI NIE RÓWNO
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM SX 250 NA WOLNYCH OBROTACH CHODZI NIE RÓWNO
Ce eRa to powiedz mi w jaki sposób ustawiasz zawór mocy w maksymalnie dolnej i maksymalnie górnej pozycji ?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: śr, 29 kwie 2009, 22:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SX 250 NA WOLNYCH OBROTACH CHODZI NIE RÓWNO
viewtopic.php?f=3&t=17296&p=135062&hilit=sx+125+zaw%C3%B3r+wydechowy#p135062Majster128 pisze:Ce eRa to powiedz mi w jaki sposób ustawiasz zawór mocy w maksymalnie dolnej i maksymalnie górnej pozycji ?
Jeśli dokręcisz śrubę regulacji zbyt mocno to tak się będzie działo jak pisze kolega wyżej.(nie mówię że to jest akurat ta przyczyna w jego przypadku)
Wiem że w 250 ustawia się go inaczej niż w 125 ale zasada działania jest taka sama.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM SX 250 NA WOLNYCH OBROTACH CHODZI NIE RÓWNO
Ce eRa gadasz trochę głupoty. Jeśli silnik działa na określonych obrotach to tym obrotom odpowiada JEDNO położenia zaworu mocy. Nie da się otworzyć max i zamknąć max zaworu dla jednej wartości obrotów. Jeśli silnik działa na biegu jałowym to zawór jest zamknięty. A napięciem sprężyny regulujesz to, w którym momencie (przy jakiej wartości obrotów) zawór ma się otwierać.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: śr, 29 kwie 2009, 22:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SX 250 NA WOLNYCH OBROTACH CHODZI NIE RÓWNO
Dobra, ale u mnie przestawienie tego zaworu pomogło i motor trzymał obroty.Za mocno była dokręcona śruba regulacji zaworu.Nawet mi to potwierdził mechanik z przybyszlandu, więc żyłem do dziś w przekonaniu że taka też może być przyczyna nie trzymania obrotów.