Strona 2 z 2

Re: regulacja gaznika kx 125 2t 2002rok

: pn, 5 lis 2012, 21:34
autor: kris514
Nie chodzi mi o poziom paliwa(bo od tego jest pływak) tylko według wielu serwisówek ta śrubka działa na puszczonym gazie(czyli przepustnica odcina dopływ powietrza) i żeby motor mógł pracować reguluje sie tą śrubką dopływ tego powietrza...
dla potwierdzenia:
Przechwytywanie.PNG
Przechwytywanie.PNG (89.49 KiB) Przejrzano 7194 razy
Przechwytywanie.PNG
Przechwytywanie.PNG (89.49 KiB) Przejrzano 7194 razy
zaobserwuj im zimniej tym wiecej paliwa potrzebne i dlatego śrubka jest bardziej wkręcona

Re: regulacja gaznika kx 125 2t 2002rok

: pn, 5 lis 2012, 22:09
autor: Majster128
Zmieniasz skład mieszanki paliwowo powietrznej dla wolnych obrotów. Jeśli zakręcisz całkowicie śrubę regulacyjną to nie oznacza, że dasz silnikowi max ilość paliwa, gdyż przepływ powietrza musi być zapewniony. Zauważ, że przy okazji zmiany położenia śruby zmienia się również dysza. Gęstość powietrza dostająca się do układu zasilania wolnych obrotów również zmienia się w zależności od temp.
Pojęcia mieszanka (paliwo+pow) i paliwo używacie zamiennie, a to jest całkowicie co innego.
Aby zwiększyć ilość doprowadzanej mieszanki należy przekręcić śrubę reg. w lewo. Aby zwiększyć zawartość paliwa (paliwo+olej) w tejże mieszance należy zwiększyć dysze wolnych obrotów.