regulacja gaznika kx 125 2t 2002rok
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Mistrz prostej
- Posty: 59
- Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 18:06
- Motocykl: Honda cr 125 2002
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gaznika kx 125 2t 2002rok
Wszystko powinieneś mieć w serwisówce
Chyba, że jej nie posiadasz
to zapraszam tutaj viewtopic.php?f=3&t=365 napisz jakiej szukasz czyli kx 125 2002 i podaj e-mail na pewno ktoś ci podrzuci
Chyba, że jej nie posiadasz
to zapraszam tutaj viewtopic.php?f=3&t=365 napisz jakiej szukasz czyli kx 125 2002 i podaj e-mail na pewno ktoś ci podrzuci
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: pt, 20 lip 2012, 19:02
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gaznika kx 125 2t 2002rok
Pozwolę się podpiąć do tematu. kx125 2000rok
śruba od mieszanki przekręcona w prawo daje więcej powietrza czy benzyny w mieszance ?
i iglica - ząbek podniesiony do góry to więcej mieszanki do komory ?
Zdanie zaczyna się dużą literą !
Edit: Majster128
śruba od mieszanki przekręcona w prawo daje więcej powietrza czy benzyny w mieszance ?
i iglica - ząbek podniesiony do góry to więcej mieszanki do komory ?
Zdanie zaczyna się dużą literą !
Edit: Majster128
-
- Mistrz prostej
- Posty: 120
- Rejestracja: czw, 1 mar 2012, 20:23
- Motocykl: rm 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gaznika kx 125 2t 2002rok
Kręcąc śrubkę w prawo, motor dostaje więcej mieszanki. Podnosząc iglice wzbogacasz mieszankę.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: regulacja gaznika kx 125 2t 2002rok
Bardzo dobrze, lecz dokładnie na odwrót.Endriuu pisze:Kręcąc śrubkę w prawo, motor dostaje więcej mieszanki.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 120
- Rejestracja: czw, 1 mar 2012, 20:23
- Motocykl: rm 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gaznika kx 125 2t 2002rok
Chodziło mi oto, że kręcąc śrubkę w prawo motor dostaje więcej bogatej mieszanki .
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: regulacja gaznika kx 125 2t 2002rok
Właśnie, że zmniejszasz dopływ tej mieszanki.Endriuu pisze:Chodziło mi oto, że kręcąc śrubkę w prawo motor dostaje więcej bogatej mieszanki .
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: regulacja gaznika kx 125 2t 2002rok
Majster weź sam przemyśl: kręcąc śrubką w prawo wkręca sie ją przez co zmniejsza sie kanał (który idzie od filtra) wiec zmniejsza sie ilość powietrza w komorze pływakowej co za tym idzie dla wyrównania motor pobiera wiecej mieszanki(paliwo olej) Więc moim zdaniem wkręcając śrubkę motor dostaje więcej paliwa(ale tylko na obrotach biegu jałowego)
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: regulacja gaznika kx 125 2t 2002rok
Położenie śruby regulacyjnej mieszanki od wolnych obrotów nie ma nic do poziomu paliwa w komorze pływakowej.kris514 pisze:Majster weź sam przemyśl: kręcąc śrubką w prawo wkręca sie ją przez co zmniejsza sie kanał (który idzie od filtra) wiec zmniejsza sie ilość powietrza w komorze pływakowej co za tym idzie dla wyrównania motor pobiera wiecej mieszanki(paliwo olej) Więc moim zdaniem wkręcając śrubkę motor dostaje więcej paliwa(ale tylko na obrotach biegu jałowego)