regulacja gaznika kx 125 2t 2002rok

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
kris514
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 2270
Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
Motocykl: KTM sx 150 2009
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: regulacja gaznika kx 125 2t 2002rok

Post autor: kris514 » pn, 5 lis 2012, 21:34

Nie chodzi mi o poziom paliwa(bo od tego jest pływak) tylko według wielu serwisówek ta śrubka działa na puszczonym gazie(czyli przepustnica odcina dopływ powietrza) i żeby motor mógł pracować reguluje sie tą śrubką dopływ tego powietrza...
dla potwierdzenia:
Przechwytywanie.PNG
Przechwytywanie.PNG (89.49 KiB) Przejrzano 7165 razy
Przechwytywanie.PNG
Przechwytywanie.PNG (89.49 KiB) Przejrzano 7165 razy
zaobserwuj im zimniej tym wiecej paliwa potrzebne i dlatego śrubka jest bardziej wkręcona
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: regulacja gaznika kx 125 2t 2002rok

Post autor: Majster128 » pn, 5 lis 2012, 22:09

Zmieniasz skład mieszanki paliwowo powietrznej dla wolnych obrotów. Jeśli zakręcisz całkowicie śrubę regulacyjną to nie oznacza, że dasz silnikowi max ilość paliwa, gdyż przepływ powietrza musi być zapewniony. Zauważ, że przy okazji zmiany położenia śruby zmienia się również dysza. Gęstość powietrza dostająca się do układu zasilania wolnych obrotów również zmienia się w zależności od temp.
Pojęcia mieszanka (paliwo+pow) i paliwo używacie zamiennie, a to jest całkowicie co innego.
Aby zwiększyć ilość doprowadzanej mieszanki należy przekręcić śrubę reg. w lewo. Aby zwiększyć zawartość paliwa (paliwo+olej) w tejże mieszance należy zwiększyć dysze wolnych obrotów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”