Suzuki rm 80 2t 96r. Gaśnie po starcie.
-
Autor tematuZimski
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 10
- Rejestracja: pn, 20 wrz 2010, 16:43
- Motocykl: Suzuki RM 125 2004r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Biaogard
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Suzuki rm 80 2t 96r. Gaśnie po starcie.
Witam! Mam taki problem. Otóż wymieniłem nie dawno tłok. Po pewnym czasie motor nie chciał zagadać więc postanowiłem sprawdzic co mu dolega w środku rozebrałem go i okazało się że zapiekł się pierścień nie wiem czy to z powodu złej mieszanki czy kijowego paliwa. W każdym badź razie sciągnęłem pierścień wyczyściłem rowek w tłoku założyłem go i złożyłem moto. Włączyłem ssanie bo bez ssania nawet nie zagadał no i odpalił wyłączam ssanie pochodzi chwile bez ssania dusi się i gaśnie po ok 1 minucie chodzenia. i żeby znowu go odpalić znowu muszę dać ssanie. Proszę o jakieś rady.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Suzuki rm 80 2t 96r. Gaśnie po starcie.
Po pierwsze ten pierścien od czegos sie zapiekł jesli zła mieszanka jak piszesz to jaka była , w jakim stosunku? na jakim oleju ,Jesli kijowe paliwo to jakie bylo? benzyna 78 czy co masz na mysli?Zimski pisze:Witam! Mam taki problem. Otóż wymieniłem nie dawno tłok. Po pewnym czasie motor nie chciał zagadać więc postanowiłem sprawdzic co mu dolega w środku rozebrałem go i okazało się że zapiekł się pierścień nie wiem czy to z powodu złej mieszanki czy kijowego paliwa. W każdym badź razie sciągnęłem pierścień wyczyściłem rowek w tłoku założyłem go i złożyłem moto. Włączyłem ssanie bo bez ssania nawet nie zagadał no i odpalił wyłączam ssanie pochodzi chwile bez ssania dusi się i gaśnie po ok 1 minucie chodzenia. i żeby znowu go odpalić znowu muszę dać ssanie. Proszę o jakieś rady.
Zapieczony pierscien musiał również zostawić ślady na cylindrze albo na tłoku , jak wyglada cylinder i tłok po stronie wydechu?. Nie dziw sie że nie chciał odpalić bez ssania bo to prawidłowe. tak powinno być .
Jesli nie pracuje po zamknieciu ssania to przyczyn moze być kilka
Link do diagramu http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Mod ... CARBURETOR
1. motor nie powinien chodzić na luzie dłuzej niz zapinasz kask na głowie a potem w rurę .
2. spóbuj podkręcić śrubę regulacyjna przepustnicy poz 18
3. dysza wolnych obrotów w gazniku zatkana , zabrudzona , niedrozna . wykrecić dysze przeczyscić poz 43
4 dysza głowna w gaźniku jak wyżej. poz 12
ponadto wiele innych przyczyn jak na tak wiekowy motocykl.
Napisz co zrobiles , jakie sa efekty i odpowiedz na wczesniej zadane pytania .powodzenia
-
Autor tematuZimski
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 10
- Rejestracja: pn, 20 wrz 2010, 16:43
- Motocykl: Suzuki RM 125 2004r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Biaogard
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki rm 80 2t 96r. Gaśnie po starcie.
Mieszanka była robiona na oleju Orlena 1:50 a paliwo to był jakiś syf mój brat nie pomyślał i wlał jakieś spuszczone z jakiegoś samochodu. Pewnie dlatego pierścień się zapiekł a co do tych wskazówek to jutro się zajmę tymi dyszami zobaczymy jak to wyjdzie. Dzięki za rady. Od razu jak zrobię to napiszę co z tego wynikło.
Niestety wyczyściłem to co napisałeś i dalej jest to samo. Nie mam zielonego pojęcia co z nim jest ;(
Niestety wyczyściłem to co napisałeś i dalej jest to samo. Nie mam zielonego pojęcia co z nim jest ;(