2T 250 - Remonty, serwisy - kiedy, co i jak.

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Duriv
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 158
Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
Motocykl: YZ450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

2T 250 - Remonty, serwisy - kiedy, co i jak.

Post autor: Duriv » śr, 26 maja 2010, 18:14

Witajcie,
Proszę o rozpisanie mi co ile mth robić remonty w Kawasaki KX 250 by miało to ręce i nogi :D Jestem amatorem, jeżdżę 2h w weekend, i codziennie( lub co 2 dzień) po 2-3h w wakacje.
Co ile wymiana tłoka, co ile korbowód, łożyska itp itp.
Oraz... 1 mth to 50 km ?
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P

rydzyk673
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 43
Rejestracja: sob, 10 sty 2009, 16:56
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 2T 250 - Remonty, serwisy - kiedy, co i jak.

Post autor: rydzyk673 » sob, 29 maja 2010, 10:00

1 mtg to nie jest 50 km.....
1 mtg to godzina pracy silnika na maksymalnych obortach.

pozdro

sjmlo
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 26
Rejestracja: śr, 29 kwie 2009, 20:19
Motocykl: KTM 250 SX
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 2T 250 - Remonty, serwisy - kiedy, co i jak.

Post autor: sjmlo » sob, 29 maja 2010, 11:58

Ja licze w moim ktm 2502T jeden baczek około 8l jako 1,5mth i tak na tłoku robie około 50 baków, ale to nie znaczy że tłok odrazu do wymiany, warto tam zajrzeć zmierzyć tłok, sprawdzić czy nie ma przedmuchów. zwykło się wymieniac korbę co 2 tłoki, ale to też nie jest reguła. Jeśli korba ma przebarwienia, jeśli ma luzy na łożysku góra-dół, to klasyfikuje sie do wymiany, jesli wymieniasz korbe to i wymieniasz łożyska.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”