2T 250 - Remonty, serwisy - kiedy, co i jak.
-
Autor tematuDuriv
- Mistrz prostej
- Posty: 158
- Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
2T 250 - Remonty, serwisy - kiedy, co i jak.
Witajcie,
Proszę o rozpisanie mi co ile mth robić remonty w Kawasaki KX 250 by miało to ręce i nogi Jestem amatorem, jeżdżę 2h w weekend, i codziennie( lub co 2 dzień) po 2-3h w wakacje.
Co ile wymiana tłoka, co ile korbowód, łożyska itp itp.
Oraz... 1 mth to 50 km ?
Proszę o rozpisanie mi co ile mth robić remonty w Kawasaki KX 250 by miało to ręce i nogi Jestem amatorem, jeżdżę 2h w weekend, i codziennie( lub co 2 dzień) po 2-3h w wakacje.
Co ile wymiana tłoka, co ile korbowód, łożyska itp itp.
Oraz... 1 mth to 50 km ?
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 26
- Rejestracja: śr, 29 kwie 2009, 20:19
- Motocykl: KTM 250 SX
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 2T 250 - Remonty, serwisy - kiedy, co i jak.
Ja licze w moim ktm 2502T jeden baczek około 8l jako 1,5mth i tak na tłoku robie około 50 baków, ale to nie znaczy że tłok odrazu do wymiany, warto tam zajrzeć zmierzyć tłok, sprawdzić czy nie ma przedmuchów. zwykło się wymieniac korbę co 2 tłoki, ale to też nie jest reguła. Jeśli korba ma przebarwienia, jeśli ma luzy na łożysku góra-dół, to klasyfikuje sie do wymiany, jesli wymieniasz korbe to i wymieniasz łożyska.