WR 400 problem z kompresja

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
mario1989
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 31
Rejestracja: śr, 23 kwie 2008, 13:41
Motocykl: YZF 426
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: zawiercie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

WR 400 problem z kompresja

Post autor: mario1989 » ndz, 23 maja 2010, 13:09

Witam

Mam mały problem ponieważ moja WR-ka straciła kompletnie kompresje , a tłok był zmieniany możne z 10 mth temu , olej na czas był wymieniany nic nie poprzycierane ani nic . Dodam ze był razem z tłokiem robiony nowy nicasil, rozebrałem wszystko dałem do pomierzenia i ponoc wymiar tłoka do cylindra jest OK , dałem tez głowice do sprawdzenie i ciekly wszystkie 3 zawory ssace ,
Jutro będę dopiero skręcał silnik i teraz mam dwa pytania , po pierwsze czy przez nieszczelne zawory silnik może tracić aż tak kompresje żeby nie odpalić ?? i drugie pytanie odnośnie pierścieni , ponieważ kiedy wsadzę pierścień do cylindra to po zmierzeniu szczeliny pomiędzy zamknięciem pierścienia wynosi 0,8 mm !!! Czy taki wymiar to norma ??
Ostatnio zmieniony ndz, 23 maja 2010, 13:33 przez mario1989, łącznie zmieniany 1 raz.

pytlar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 317
Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Prabuty
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: WR 400 problem z kompresja

Post autor: pytlar » ndz, 23 maja 2010, 13:24

jak najbardziej traci kompresje przez nieszczelne zawory bo cała kompresja ucieka przez nie ;)
:)

Awatar użytkownika
renner250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 406
Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
Motocykl: niebieski 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: > okolice Kielc <
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: WR 400 problem z kompresja

Post autor: renner250 » ndz, 23 maja 2010, 13:40

w 4t wszystko musi byc dopiete na ostatni guzik juz nie mowiac o zaworach. A co do pierscienia to jest chyba podane w manualu ale tam jest duza szczelina wiec nie przejmuj sie tym
I think I can fly! MX it's my life <3

Autor tematu
mario1989
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 31
Rejestracja: śr, 23 kwie 2008, 13:41
Motocykl: YZF 426
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: zawiercie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: WR 400 problem z kompresja

Post autor: mario1989 » ndz, 23 maja 2010, 13:51

właśnie nie moge znaleść tego w manualu ...

Awatar użytkownika
renner250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 406
Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
Motocykl: niebieski 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: > okolice Kielc <
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: WR 400 problem z kompresja

Post autor: renner250 » ndz, 23 maja 2010, 14:07

pisales ze nowy tlok (10mth) nowy nicasyl wiec czym sie przejmujesz? Cylek byl wymiarowany i tlok pasowany do cylindra. Wiec taka szczelina ma byc u mnie w rm-z tez jest duza jak patrzylem ale nie mierzylem bo po co jak nowy tlok...
I think I can fly! MX it's my life <3

ghollum
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 466
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
Motocykl: 293 cm3 w 2T
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Izery
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: WR 400 problem z kompresja

Post autor: ghollum » ndz, 23 maja 2010, 17:49

Szczelina 0,8 to już poza tolerancją kolego.


Autor tematu
mario1989
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 31
Rejestracja: śr, 23 kwie 2008, 13:41
Motocykl: YZF 426
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: zawiercie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: WR 400 problem z kompresja

Post autor: mario1989 » ndz, 23 maja 2010, 21:34

ehhh sam juz nie wiem moze spróbuje kupić nowe pierścienie , bo znowu wziąłem jeszcze sprawdziłem drugi pierścionek i na nim luz jest tylko 0,33 widać gołym okiem różnice , nie wiem moze jakis felerne pierscienie dostalem do tloka ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”