Huska TE 610 - umarła kopajka
-
Autor tematugrestr
- Mistrz prostej
- Posty: 68
- Rejestracja: ndz, 19 lis 2006, 14:51
- Motocykl: Honda XR600R
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Huska TE 610 - umarła kopajka
Witam ponownie wszystkich!
Padła mi wczoraj kopajka, tzn po kapnięciu została na dole, pewnie jakas sprężyna nie dała rady, bo dalej można było kopać, tylko ręcznie najpierw podnośić kopkę.
Ale do rzeczy.
Wyczyściłem dzisiaj świece kopnałem z 5 razy i ql Huska odpaliła be zproblemu!Poczekałem chwile żeby sie zagrzała po czym delikatnie dodałem gazu a tu nagle coś strzeliło i silnik zgasł!!!!
Mam nadzieje że nie wymielkiło mi połowy silnika, bo dopiero co zrobiłem remont!
Czy ktoś ma pojęcie co mogło paść?
Za wszelkie rady będę wdzięczny!
Pzdr
Grzegorz
Padła mi wczoraj kopajka, tzn po kapnięciu została na dole, pewnie jakas sprężyna nie dała rady, bo dalej można było kopać, tylko ręcznie najpierw podnośić kopkę.
Ale do rzeczy.
Wyczyściłem dzisiaj świece kopnałem z 5 razy i ql Huska odpaliła be zproblemu!Poczekałem chwile żeby sie zagrzała po czym delikatnie dodałem gazu a tu nagle coś strzeliło i silnik zgasł!!!!
Mam nadzieje że nie wymielkiło mi połowy silnika, bo dopiero co zrobiłem remont!
Czy ktoś ma pojęcie co mogło paść?
Za wszelkie rady będę wdzięczny!
Pzdr
Grzegorz
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
ROzbierz i sprawdź, z tego co wiem na forum nie ma etatowego wróżbity.
Coś tam gajowy wspominał o jednym czarodzieju nad morzem ale jeśli do niego się nie zgłosisz to pozostaje tylko rozebranie silnika.
No i nie widzę związku między świecą a chrupnięciem w silniku
Coś tam gajowy wspominał o jednym czarodzieju nad morzem ale jeśli do niego się nie zgłosisz to pozostaje tylko rozebranie silnika.
No i nie widzę związku między świecą a chrupnięciem w silniku
Bynajmniej nie przynajmniej! http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
-
Autor tematugrestr
- Mistrz prostej
- Posty: 68
- Rejestracja: ndz, 19 lis 2006, 14:51
- Motocykl: Honda XR600R
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Kopajka
Wróżbite zostawie s ena później jak już nie będe miał innej opcji.
Dodatkowo dodam że jak moto zgasło to wyłączyłem zapłon i chciałm kopnąc jeszcze raz ale kopajka sie zblokowała!
To wrzuciłem dwójkę pchnąłem moto kawałek żeby sie wszystkie tryby obróciły po tym zabiegu, kopajka już chodziła!
Podejrzewam że ta sprężyna mogła gdzieś tam coś zblokować?
Aświece sprawdze dla świętego spokoju!
pzdr
i dzięki za pomoc
G.
Dodatkowo dodam że jak moto zgasło to wyłączyłem zapłon i chciałm kopnąc jeszcze raz ale kopajka sie zblokowała!
To wrzuciłem dwójkę pchnąłem moto kawałek żeby sie wszystkie tryby obróciły po tym zabiegu, kopajka już chodziła!
Podejrzewam że ta sprężyna mogła gdzieś tam coś zblokować?
Aświece sprawdze dla świętego spokoju!
pzdr
i dzięki za pomoc
G.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 529
- Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Mam nie miłą wiadomość. Tak mi się kiedys stało w DT. TYlko jak odpalałem to kawałek uszczelki pod głowice ( uszczelka do 50 cmm a ona było tuning na 70 cmm) mi odłamała się i jak kopnęłem dostała się między tłok a cylinder. I zablokowało tak jak u ciebie. Wrzuciłem bieg, podepchałem i pdblokowało. Rozebrałem i zatarty na cylindrze- nicasil zdarło
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f
#95
KTM 250 sx-f
#95
-
- Mistrz prostej
- Posty: 142
- Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:46
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Siemanko.
Sadze ze kwestia zwiazana z tłokiem, swieca bedzie mało prawdo odobna.
Z faktu:
Ze moto był u mechanika najprawdo podobniej bym obstawiał na cos z ta kopka.Mianowicie nie wiem jak jest zbudowany ten silnik od tej strony i jak wyglada mechanizm pol-ksiezyca i odbicia kopki,ale na pewno jakis lelement z niej wlecial Ci miedzy tryby.
Niepotrzebnie go pchałes potem,mogłes tylko po****rzyc inne rzeczy.Zacznij od kopki.
Pozdrawiam
FGH98
A i jak bedzie wiadomo co i jak to informuj nas na bierzaco bo ciekaw jestem.
Sadze ze kwestia zwiazana z tłokiem, swieca bedzie mało prawdo odobna.
Z faktu:
Ze moto był u mechanika najprawdo podobniej bym obstawiał na cos z ta kopka.Mianowicie nie wiem jak jest zbudowany ten silnik od tej strony i jak wyglada mechanizm pol-ksiezyca i odbicia kopki,ale na pewno jakis lelement z niej wlecial Ci miedzy tryby.
Niepotrzebnie go pchałes potem,mogłes tylko po****rzyc inne rzeczy.Zacznij od kopki.
Pozdrawiam
FGH98
A i jak bedzie wiadomo co i jak to informuj nas na bierzaco bo ciekaw jestem.