Padlina rm 250 strzela z tłumika

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
tonku
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 167
Rejestracja: czw, 3 lip 2008, 15:06
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Padlina rm 250 strzela z tłumika

Post autor: tonku » czw, 15 kwie 2010, 08:47

ja23 pisze:Ten 2 typ zapłonu jest od 94 i przy tym ma inny moduł SPRAWDZONE....
w tamtym roku miałem rm`a model 91-93 i miał nowszy zapłon.słabo sprawdzałeś.

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: Padlina rm 250 strzela z tłumika

Post autor: amator » czw, 15 kwie 2010, 11:22

ja23 pisze:Nie bende się kłócił bo zbytnio się nie znam, mój jest ten pierwszy model,tylko napisałem że np: mój silnik jest z roku około 86 i ma zawory wydechowe,a kolega ma,najwidoczniej poniżej 86 i nie ma zaworów a ma ten sam zapłon.to ciekawe czemu moduł z 93 pasuje do mojego modelu zapłonu jeżeli silnik jest z około 86.Z tego co mi wiadomo i się dowiadywałem w serwisie modele rm-250 OD 80r DO 93r MAJĄ TAKI SAM ZAPŁON I MODUŁY,tylko w 86 wprowadzili zawory wydechowe wraz z tarczami hamulcowymi zamiast bębnów.Nie mam pojęcia z skąd masz takie info... Ten 2 typ zapłonu jest od 94 i przy tym ma inny moduł SPRAWDZONE....
"Ja23" jesteś juz na forum przeszło pół roku, napisałeś juz przeszło 85 postów i czy ty nie potrafisz poruszać się po działach forum , wykazać troche własnej inwencji i zajżeć do dzialu "serwisówki" gdzie znajdziesz prawie wszystko czego potrzebujesz i to "info" o które pytasz.
Kiedyś sam też miałem rm-ke z 93 roku ale również z innym zapłonem , przynajmniej nie taki jak na twoim zdjęciu. tylko taki jak podesłał "mikser". taki zapłon jak u ciebie albo podobny był,montowany jeszcze w 93 roku ale w wersjach RMX. < również tam też były i światła a ty juz o nie pytaleś czy mozna będzie ...
Jesli juz dowiadywałeś sie w serwisie to czego się dowiedziałeś ? nic.
Podstawowe parametry pojazdu to numer ramy i silnika . skontaktuj sie z "setemanem" podaj mu numery silnika i ramy i on myslę ze pomoże ci swoimi kanałami jako pracownik serwisu Suzuki dojdzie do tego jaki ty masz silnik - z którego roku i jaka rame- z ktorego roku , a tak to juz 4 strone tego samego tematu wałkujemy i żadnego efektu nie ma. twoja historia zaczyna mi przypominać posty innego uzytkownika SUZU...250 też w sprawie zapłonu. :rolleyes:

Autor tematu
ja23
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 204
Rejestracja: ndz, 4 paź 2009, 14:20
Motocykl: Honda XR 600
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: 3-miasto
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Padlina rm 250 strzela z tłumika

Post autor: ja23 » czw, 15 kwie 2010, 15:26

Witam razem z chłopakiem suzuki 250 mamy podobny problem z tym modelem.Mam nadzieje że w przyszłym tygodniu się wszystko wyjaśni jak odbiorę moduł z el-serwisu.Wszystkie informacje mi potrzebne już dostałem.



TEMAT DO ZAMKNIĘCIA Pozdro JA23 ;-)

Mikser
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 151
Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 16:49
Motocykl: Honda CR 250Rr (94)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Padlina rm 250 strzela z tłumika

Post autor: Mikser » czw, 15 kwie 2010, 20:12

No więc info mam np. stąd:
http://www.ronniesmailorder.com/fiche_s ... mfg=Suzuki
Choć z ebaya wynika jeszcze gorzej dla ciebie, że ten pierwszy typ zapłonu był produkowany do 85 roku, a od 86 ten drugi.
Swoją drogą ten pierwszy typ chyba do tej pory jest wstawiany do RM 85.

hadji
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 6
Rejestracja: sob, 24 maja 2008, 22:45
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Padlina rm 250 strzela z tłumika

Post autor: hadji » ndz, 18 kwie 2010, 11:55

witam mialem podobne problemy w rm 250 r 96.Ten dolny stator jest zeczywiscie od r93 do 98.sprawdz stator bo tez nakupowalem gratow z polowy alegro(mam komplety dwa do tych rocznikow sprawne tylko przychodzily w roznym czasie i zostalem na tym co przyszedl pierwszy kompletny)i w koncu latam na tym komletnym zapolnie od 125. :D jek dobrze poszukesz tu na forum to znajdziesz jaki prad z kazdego kabla wychodzi i bedziesz wiedzial co i jak

Autor tematu
ja23
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 204
Rejestracja: ndz, 4 paź 2009, 14:20
Motocykl: Honda XR 600
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: 3-miasto
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re:RM 250 strzela z tłumika

Post autor: ja23 » pt, 7 maja 2010, 15:33

Witam wszystkich,problem z odpaleniem moto rozwiązany :D powodem nie odpalania był moduł nie wiem czy przepalony czy co z nim było ale iskra na nim była.Po długiej rocznej kombinacji z zapłonem przewijaniem cewek i kupowaniu używanych modułów,nie przyniosło to pożądanych efektów.Więc się W wywaliłem cały zapłon z modułem i założyłem moto plat, - tego jest brak wyłączenia moto poprzez guzik i to że moto ciężko ustawić tak aby chodził na wolnych.Mechanik twierdzi że jest on mniej awaryjny jak seryjny czy to prawda?????RM zapier... jak nowy :D :D na 3 bez najmniejszego problemu idzie na koło.Lecz pojawił się problem raz iskra jest a raz jej nie ma,mechanik twierdzi że coś z kablami najprawdopodobniej jakiś luźny i przebija napięcie. 2 Sprawa jest taka że mam jeszcze do roboty tylny amorek bo cieknie i jest miękki + łożysko w tylnym kole,dodatkowo do wymiany jest dźwignia zmiany biegów i kopniak.Z dźwignią nie ma problemu bo jest tego pełno na allegro a gorzej już z kopniakiem a jak już znajdę to za cenę 400-500zł :shock: drążek kopniaka i łożysko wymienię sobie sam ale gorzej już z amorkiem może znacie kogoś kto szybko sprawnie i w miarę nie drogo by to zrobił?????

Mikser
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 151
Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 16:49
Motocykl: Honda CR 250Rr (94)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Padlina rm 250 strzela z tłumika

Post autor: Mikser » pn, 10 maja 2010, 11:52

A co z modułem który ponoć zamówiłeś w Elserwisie :?:
Motoplat owszem, jest mniej awaryjny, ale też RM nie będzie na nim chodził tak jak na oryginalnym zapłonie.
Problem z wolnymi obrotami od strony zapłonu to może być tylko to gubienie iskry.
Żeby działało gaszenie wyłącznikiem, ten przewód wyłącznika który szedł do oryginalnego modułu musisz połączyć z niebieskim przewodem idącym do cewkomodułu Motoplat.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”