stalowe zawory ssace CRF 250r
-
Autor tematuholi
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 19
- Rejestracja: wt, 25 sie 2009, 12:07
- Motocykl: crf 250r #71
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
stalowe zawory ssace CRF 250r
co sądzicie o zamiennikach zaworów tytanowych??? czyli zaworów stalowych??? może ktoś już przetestował takie zawory... czekam na opinie
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
- Motocykl: CRF250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: stalowe zawory ssace CRF 250r
O stalowych zaworach było już trochę na forum.Sam szykuję się do wymiany zaworów w mojej CRF i wybór padnie na stalowe Proxa.
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen
-
Autor tematuholi
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 19
- Rejestracja: wt, 25 sie 2009, 12:07
- Motocykl: crf 250r #71
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: stalowe zawory ssace CRF 250r
tak na forum jest troche ale nie ma opini sprawdzonych takich osób które przejezdziły np jeden sezon na takich zaworach...
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 14
- Rejestracja: wt, 13 sty 2009, 23:26
- Motocykl: HONDA CRF 250R 2006r
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: stalowe zawory ssace CRF 250r
Stalowe zawory są lepsze , może mniej wytrzymałe od tytanów ale stalowe sie nie złamią co najwyżej wygną wiec nie narobią tyle szkód w silniku , ja śmigam na stalowych i wszystko jest ok , polecam .
-
Autor tematuholi
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 19
- Rejestracja: wt, 25 sie 2009, 12:07
- Motocykl: crf 250r #71
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: stalowe zawory ssace CRF 250r
czyli skoro piszesz że są mniej wytrzymałe to krócej popracuja od tytanowych??? częściej trzeba je zmieniać???
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
- Motocykl: CRF250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: stalowe zawory ssace CRF 250r
Stalowe z reguły dłużej wytrzymują i rzadziej trzeba je regulować.A kolega chyba miał na myśli że tytanowe są twardsze i bardziej podatne na urwanie niż np stalowe.
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: stalowe zawory ssace CRF 250r
MXroll wypowiedziałby się dokładnie w tej sprawie, jednak już nie odwiedza tego forum.RafQ pisze:Stalowe z reguły dłużej wytrzymują i rzadziej trzeba je regulować.A kolega chyba miał na myśli że tytanowe są twardsze i bardziej podatne na urwanie niż np stalowe.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
- Motocykl: CRF250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: stalowe zawory ssace CRF 250r
WLD_Wlodi pisze:MXroll wypowiedziałby się dokładnie w tej sprawie, jednak już nie odwiedza tego forum.RafQ pisze:Stalowe z reguły dłużej wytrzymują i rzadziej trzeba je regulować.A kolega chyba miał na myśli że tytanowe są twardsze i bardziej podatne na urwanie niż np stalowe.
Tak sie składa że rozmawialem z nim niedawno na gg ponieważ sam miałem dylemat jakie zawory wybrać.On właśnie używa stalowych zaworów od kilku sezonów i bardzo sobie chwali.
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen
-
- Mistrz prostej
- Posty: 132
- Rejestracja: ndz, 13 lut 2005, 18:15
- Motocykl: CRF250 07
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: mazowieckie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: stalowe zawory ssace CRF 250r
znam jeden motor (sam go robiłem) i juz 100mth smiga na stali zamiast tytanu
sugeruje wymiane w komplecie ze sprezynkami chyba ze amatorska jazda wiec bez znaczenia
sugeruje wymiane w komplecie ze sprezynkami chyba ze amatorska jazda wiec bez znaczenia
Re: stalowe zawory ssace CRF 250r
Nie wazna jaka jazda! trzeba wymienic chodzby z tego powodu, ze beda nowe zawory. Trzeba wymianic zawsze takze sprezyny, podkladki i zabezpieczenia! To tak jak wymiana tloka, czy wymiana pierscini da taki efekt jak calego zestawu? chyba nie bo zaraz trzeba bedzie wymianiac wszystko. Nawet do amatorskie jazdy trzeba dac twarsze sprezyny, bo silnik moze wybuchnac! Nie jest do jakis wielki wydatek a szkody moga byc baardzo duze...maverick pisze:znam jeden motor (sam go robiłem) i juz 100mth smiga na stali zamiast tytanu
sugeruje wymiane w komplecie ze sprezynkami chyba ze amatorska jazda wiec bez znaczenia
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
- Motocykl: CRF250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: stalowe zawory ssace CRF 250r
Teraz pytanie do znawców tematu.Czy przy wymianie zaworów z oryginalnych na stalowe konieczne jest przeszlifowanie gniazd?
Spotkałem się z kilkoma opiniami - jedni twierdzą że nie a inni że trzeba.Tak więc jak jest na prawdę?
Spotkałem się z kilkoma opiniami - jedni twierdzą że nie a inni że trzeba.Tak więc jak jest na prawdę?
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen