Kawasaki kx 80 kilka pytań
-
- Mistrz prostej
- Posty: 140
- Rejestracja: wt, 5 lut 2008, 21:29
- Motocykl: SXF250, SX125,
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki kx 80 kilka pytań
No to troszke wyrownaj te "zeby" pilnikiem,to nic nie kosztuje ,a troszke na tym jeszcze polatasz
byłem u mechanika innego.. gość mówi ze nie będzie to chodzić na moim cylindrze..góra 2 dni..
mówi zebym kupił większego tłoka z 2milimetry i on da nicasil i mi dopasują do tłoka!
co zrobić?
zeby zrobić to dobrze a w miare tanio? prosze o pomoc
ej panowie pomocy!!
Nie bardzo kumam o co chodzi z tym tlokiem o 2mm wiekszym,i daniem nicasilu przez tego speca,co ze niby on go ma w szufladzie?
Jedynym tanim rozwiazaniem jest tuleja,zostaje jeszcze mozliwosc kupienia uzywanego ale sprawdzonego cylka,pzdr
byłem u mechanika innego.. gość mówi ze nie będzie to chodzić na moim cylindrze..góra 2 dni..
mówi zebym kupił większego tłoka z 2milimetry i on da nicasil i mi dopasują do tłoka!
co zrobić?
zeby zrobić to dobrze a w miare tanio? prosze o pomoc
ej panowie pomocy!!
Nie bardzo kumam o co chodzi z tym tlokiem o 2mm wiekszym,i daniem nicasilu przez tego speca,co ze niby on go ma w szufladzie?
Jedynym tanim rozwiazaniem jest tuleja,zostaje jeszcze mozliwosc kupienia uzywanego ale sprawdzonego cylka,pzdr
-
Autor tematusislemon
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 23
- Rejestracja: ndz, 20 wrz 2009, 19:51
- Motocykl: wska,kx 80 cr 250 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki kx 80 kilka pytań
jak spiłować te zęby? na koszu sprzęgłowym?
ile ta tuleja by kosztowała?
ile ta tuleja by kosztowała?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 386
- Rejestracja: ndz, 28 cze 2009, 16:23
- Motocykl: '05 YZ 250
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Zagwiździe
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kawasaki kx 80 kilka pytań
Ej no weźcie se jaj nie róbcie... Jak tuleje do 80 ccm? przecież to nie będzie chciało jechać...
Temu Twojemu mechanikowi albo chodiło o to żebyś wsadził tłok o 0,02mm większy (nie o 2 mm) i on by Ci to może przechonował, albo rzeczywiście o tłok o 2 mm większy (chociaż nawet nie wiem czy są taki duże nadmiary do 80ccm) i on by Ci wstawił tuleję, chociaż to nie ma sensu jeśli by Ci dawał nową tuleję to się daje nominalny tłok, a nie od razy selekcji D. Jest jeszcze możliwość, że już masz wstawioną tuleję, a mechanik miał rację zalecając tłok o 2mm większy i on by Ci zrobił szlif pod większy tłok. To by była w sumie niajtańsza opcja
Zęby na koszu spiłuj na spokojnie płaskim pilnikiem.
Temu Twojemu mechanikowi albo chodiło o to żebyś wsadził tłok o 0,02mm większy (nie o 2 mm) i on by Ci to może przechonował, albo rzeczywiście o tłok o 2 mm większy (chociaż nawet nie wiem czy są taki duże nadmiary do 80ccm) i on by Ci wstawił tuleję, chociaż to nie ma sensu jeśli by Ci dawał nową tuleję to się daje nominalny tłok, a nie od razy selekcji D. Jest jeszcze możliwość, że już masz wstawioną tuleję, a mechanik miał rację zalecając tłok o 2mm większy i on by Ci zrobił szlif pod większy tłok. To by była w sumie niajtańsza opcja
Zęby na koszu spiłuj na spokojnie płaskim pilnikiem.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kawasaki kx 80 kilka pytań
Ten kosz, to szrot. Zobaczcie jaki jest luz między tarczami, a koszem i to bez wcześniejszego szlifowania.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
Autor tematusislemon
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 23
- Rejestracja: ndz, 20 wrz 2009, 19:51
- Motocykl: wska,kx 80 cr 250 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki kx 80 kilka pytań
ale przecież na NICASIL sie szlifa nie da zrobić..
powiem wam jeszcze raz jak jest..
cylinder jest po rysowany nie strasznie ale są nierównośći!
wpadam do mechanika mówi tak "szkoda tego składać na tym cylindrze chcesz to jedz niech ci pomierzy tłoka i zamów 2 milimetry większego! zeby ten tłok był większy od tego wnętrza! wtedy ja dam mojemu znajomemu i ci to "przy topi (juz nie pamiętam jak on to mówił) i będzie na taki wymiar tego tłoka... i powinno to chodzić moim zdaniem!
i wysłał mnie do jakiegoś "PISTONA" w Rzeszowie..
i nie wiem juz sam
powiem wam jeszcze raz jak jest..
cylinder jest po rysowany nie strasznie ale są nierównośći!
wpadam do mechanika mówi tak "szkoda tego składać na tym cylindrze chcesz to jedz niech ci pomierzy tłoka i zamów 2 milimetry większego! zeby ten tłok był większy od tego wnętrza! wtedy ja dam mojemu znajomemu i ci to "przy topi (juz nie pamiętam jak on to mówił) i będzie na taki wymiar tego tłoka... i powinno to chodzić moim zdaniem!
i wysłał mnie do jakiegoś "PISTONA" w Rzeszowie..
i nie wiem juz sam
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 386
- Rejestracja: ndz, 28 cze 2009, 16:23
- Motocykl: '05 YZ 250
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Zagwiździe
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kawasaki kx 80 kilka pytań
PISTON to firma produkująca tłoki, miałem taki w MZ
Szlifu się nie robi na nikasilu, ale skoro masz mieć tłok większy o 2mm :axe: to pewnie chodziło mu o tuleję, bo choćby dlatego, że tłoki o 2mm większe są pod żeliwo, a nie pod nikasil robione. Nawet gdyby Ci po twojemu "przy topił" czyli biegało pewnie o "przetoczył" cylek o te 2mm to nie nakłada sie potem nikasilu na takie cuś. Poza tym, jeśli już roztaczasz cylek to trzeba też przybrać zaworu wydechowego, bo tłok będzie o niego haczył.
Szlifu się nie robi na nikasilu, ale skoro masz mieć tłok większy o 2mm :axe: to pewnie chodziło mu o tuleję, bo choćby dlatego, że tłoki o 2mm większe są pod żeliwo, a nie pod nikasil robione. Nawet gdyby Ci po twojemu "przy topił" czyli biegało pewnie o "przetoczył" cylek o te 2mm to nie nakłada sie potem nikasilu na takie cuś. Poza tym, jeśli już roztaczasz cylek to trzeba też przybrać zaworu wydechowego, bo tłok będzie o niego haczył.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 167
- Rejestracja: czw, 3 lip 2008, 15:06
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki kx 80 kilka pytań
troszeczke trudno doradzić.tą korbe to dałeś do regeneracji czy do wymiany?dlaczego sam nie kupiłeś korby i dałeś do wymiany?(przynajmniej to już by było pewne)z którego roku ten bzyk i ile jest warty?wiążesz z tym bzykiem jakąś dłuższą przyszłość?sislemon pisze:to co robić wkońcu?
albo go robisz(co już zaczołeś,i po remoncie wiesz co masz),albo sprzedajesz w stanie jakim jest i kupujesz coś innego(co może być w różnym stanie i będzie się wiązać z kolejnymi wydatkami lub nie).
EDIT
masz 10 lat?
napisz z jakiego rejonu jesteś,to może ktoś z forumowiczów to oglądnie i doradzi.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Kawasaki kx 80 kilka pytań
Popieram ciebie Tonku bo ostatnio nasi forumowicze przyjeli zasade "tajnos-agentos"tonku pisze:
EDIT
masz 10 lat?
napisz z jakiego rejonu jesteś,to może ktoś z forumowiczów to oglądnie i doradzi.
-
Autor tematusislemon
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 23
- Rejestracja: ndz, 20 wrz 2009, 19:51
- Motocykl: wska,kx 80 cr 250 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki kx 80 kilka pytań
no niewiem juz sam! bo jak patrze na ten motor to studnia bez dna jest..
dałem cały wał do regeneracji bo pojęcie o tym mam marne
jestem z HYŻNEGO to jest niedaleko RZESZOWA jakieś 25 kilometrów
a lat to mam 17!
to mój pierwszy motor crossowy! jeszcze nie wiem co i jak i gdzie..
rok 2000
dałem za niego 2700!
dałem cały wał do regeneracji bo pojęcie o tym mam marne
jestem z HYŻNEGO to jest niedaleko RZESZOWA jakieś 25 kilometrów
a lat to mam 17!
to mój pierwszy motor crossowy! jeszcze nie wiem co i jak i gdzie..
rok 2000
dałem za niego 2700!
-
- Mistrz prostej
- Posty: 167
- Rejestracja: czw, 3 lip 2008, 15:06
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki kx 80 kilka pytań
takie uroki crossa.sislemon pisze:no niewiem juz sam! bo jak patrze na ten motor to studnia bez dna jest..
w opisie widziałem rok ur.2000 stąd moje pytanie o wiek.sislemon pisze:a lat to mam 17!
ja na twojim miejscu wrzucił bym tam tuleje.nie jest to najlepsze wyjście,ale tańsze i pozwoli ci to na dalszą eksploatacje moto.pojeździsz nim chwilkę i znudzi ci się ta pojemność(chyba,że nie złapiesz bakcyla) i będziesz rozglądał się za setą.
jeżeli koszt utrzymania crossa cię przerasta,to może porozglądaj się za jakimś enduro(chyba że latasz tylko na torze)
sam musisz zadecydować co robić dalej
-
Autor tematusislemon
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 23
- Rejestracja: ndz, 20 wrz 2009, 19:51
- Motocykl: wska,kx 80 cr 250 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki kx 80 kilka pytań
myślałem ze to wiek moto xD
sytuacja sie zmieniła! za 600 stów to zrobie jak należy?
http://www.motor-tech.katowice.pl/
co o tym myślicie ?
wioo
bo pora zrobić to dobrze a nie tak sie z tym bawie!
sytuacja sie zmieniła! za 600 stów to zrobie jak należy?
http://www.motor-tech.katowice.pl/
co o tym myślicie ?
wioo
bo pora zrobić to dobrze a nie tak sie z tym bawie!