RM-Z 250 '04

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
Autor tematu
renner250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 406
Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
Motocykl: niebieski 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: > okolice Kielc <
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: RM-Z 250 '04

Post autor: renner250 » ndz, 21 mar 2010, 12:55

ha! mowilem ze zrobie! i chodzi pieknie! ale faza taki podjarany jestem ze szok xD mowiles ze trzymasz kciuki to musialo pomoc :D przyczyna byl nieszczelny wydech w 2 miejscach i gaznik (srubka miesznaki na full wykrecona) teraz ustawilem na 2 obroty chociaz z niskich obrotow jak dam gazu to go przydusza delikatnie... to ta srubeczke jeszcze wykrecic czy troszke wkrecic? ;>
I think I can fly! MX it's my life <3

SUCHY95
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 140
Rejestracja: wt, 5 lut 2008, 21:29
Motocykl: SXF250, SX125,
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: RM-Z 250 '04

Post autor: SUCHY95 » ndz, 21 mar 2010, 20:28

teraz to tylko sprawdz w czasie jazdy,na postoju z wolnych obrotow przy szybkim odkreceniu moze sie zadlawic i tym sie mocno nie przejmuj,najwazniejsze aby nie przydlawil sie w czasie jazdy,pzdr

Awatar użytkownika
Autor tematu
renner250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 406
Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
Motocykl: niebieski 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: > okolice Kielc <
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: RM-Z 250 '04

Post autor: renner250 » sob, 3 kwie 2010, 13:27

chlopaki a jak to bylo w kayabie bo mi sie pomylilo juz xD na dole regulacja dobicia a u gory odbicia?
I think I can fly! MX it's my life <3

Awatar użytkownika
Autor tematu
renner250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 406
Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
Motocykl: niebieski 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: > okolice Kielc <
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: RM-Z 250 '04

Post autor: renner250 » pn, 3 maja 2010, 13:50

chlopaki mam jeszcze taki problem ze wedlug mnie bardzo stalo sie zbira szczegolnie z dolu moja czterosuwica... byla za duza zebatka i jeszcze pare innych drobnostek ale jeszcze jej brakuje czegos jak na 4t. Troche sprzeglo sie slizgalo poluzowalem linke troche poprawilo sie ale tez nie znacznie. Silnik tak jakby sie dlawi i tak baaaardzo wolno wchodzi w obroty a to nie jest 2t przeciez. Jeszcze mam na uwadze taka rzecz czy to nie moze byc wina lancuszka rozrzadu bo jak skladam rozrzad to znaki na magnecie nie zgrywaja sie idealnie tylko ta kreseczka jest dosc znacznie przesunieta do przodu. Moze to byc wina ze lancuszek jest wyciagniety?
I think I can fly! MX it's my life <3

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: RM-Z 250 '04

Post autor: ecik » wt, 4 maja 2010, 14:56

Powiedz mi czemu nie wymieniłeś łańcuszka rozrządu jak jest wyciągnięty? W końcu nie pasuje na cechy czyli nadaje się tylko do wymiany. Przez to w innym miejscu jest zapłon i motor na pewno będzie się inaczej zachowywał.

Awatar użytkownika
Autor tematu
renner250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 406
Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
Motocykl: niebieski 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: > okolice Kielc <
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: RM-Z 250 '04

Post autor: renner250 » pt, 28 maja 2010, 18:45

chlopaki wydaje mi sie ze ta moja cwiara nie jedzie z dolu xD Potrafi mi ktos pomoc dlaczego tak jest? Jechalem nie dawno na yzf to ladnie leci od dolu a ten moj tak po woli sie wkreca nie ma tego jebniecia ;> w silniku wszystko nowe xD zawory regulowane jak trzeba nowy rozrzad tlok itp itd wiec nie ma sie od czego doczepic raczej.
I think I can fly! MX it's my life <3

konon312
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: RM-Z 250 '04

Post autor: konon312 » pt, 28 maja 2010, 19:04

Moze cos z gaznikiem, sprawdzales pompke przyspieszajaca?

Awatar użytkownika
Autor tematu
renner250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 406
Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
Motocykl: niebieski 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: > okolice Kielc <
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: RM-Z 250 '04

Post autor: renner250 » sob, 29 maja 2010, 00:05

no wlasnie tez sie zastanawielm nad pompka tylko ze nie wiem jak ja ustawic :( mieszanke ustawilem wedlug manuala ale nie wiem jak z pompka ;(
I think I can fly! MX it's my life <3

Awatar użytkownika
Autor tematu
renner250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 406
Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
Motocykl: niebieski 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: > okolice Kielc <
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: RM-Z 250 '04

Post autor: renner250 » czw, 17 cze 2010, 20:58

chlopaki mam problem z korkiem od chlodnicy... jak sie troszke rozgrzeje silnik zaczyna mi sie lac plyn wezykiem i nie wiem co z tym zrobic bo nie przerabialem tego jeszcze...
I think I can fly! MX it's my life <3

konon312
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: RM-Z 250 '04

Post autor: konon312 » pt, 18 cze 2010, 12:22

Sa specjalne pompki do sprawdzania korka chlodnicy. Pojezdzij bo warsztatach, moze gdzies beda mieli. U mnie sie tak dzilo w yzf i wina byla padnieta uszczelka pod glowica, wymienilem o chodzi.

Awatar użytkownika
Autor tematu
renner250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 406
Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
Motocykl: niebieski 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: > okolice Kielc <
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: RM-Z 250 '04

Post autor: renner250 » pt, 18 cze 2010, 14:49

dzieki konon za pomoc... w sumie tez tak myslalem ze to uszczelka bedzie ale jednak miala jescze cicha nadzieje ze korek bo mi sie tak nie chce znow sciagac tej glowicy ze masakra xD wczoraj pisalem tez z kolega bandogge1980 i tez stwierdzil ze to bedzie uszczelka wiec jednak bede zmuszony sciagac glowice :(
I think I can fly! MX it's my life <3

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”