Rm 80 Pomocy!!!!!

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
kamild17
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 2
Rejestracja: pt, 21 lip 2006, 21:46
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Rm 80 Pomocy!!!!!

Post autor: kamild17 » ndz, 8 paź 2006, 20:17

Witam wszystkich :D Dobrzy ludzie pomóżcie Mam problem z moim nowo nabytym Rmką z 1988r (proszę się nie śmiać wiem ze to babcia ale mi na razie wystarczy) A problem jest taki ze nie ma mocy poprzedni właściciel kombinował z tłokiem a mianowicie tłok założony jest od Hondy MTX80. Myślę ze brak mocy jest spowodowany tym tłokiem znaczy brakiem okien w nim (czy jak to tam się fachowo nazywa) tylko ze ta suczka mam membranę pod cylindrem a nie tak jak większość motorków 2t. Jeśli ktoś wie jak to powinno być z tym tłokiem niech napisze
P.O.Z.D.R.O

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » ndz, 8 paź 2006, 21:05

co za kretyn wsadzil tam tlok od motoroweru :shock: :shock:

membrana pod cylindrem? co to jest?
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » śr, 11 paź 2006, 22:56

Jak mozesz mieć membrane pod cylindrem ?:o (jak sadze ktoś ci jakis głupot nagadał)

Co do mocy to tak:

Po pierwsze musisz zdjąć cylinder i go wymierzyć czy mozesz jeszcze jakis tłok założyć z firmy Vertex lub prox tak aby był spasowany na 0,05 luzu

Po drugie wywal tamten tłok od MTX'a bo to jest tłok przeznaczony raczej do nizszych obrotów i nie wiadomo jak sie bedze zachowywał, moze nawet sie rozwalić.

Po trzecie kup nowy tłok jak bedziesz miał mozliwość spasowania go na 0,05 lub 0,06 (to jest luz pomiedzy cylindrem a tłokiem).

Jesli nie wiesz jak wymierzyć cylinder to musisz z jakims mechanikiem porozmawiać albo z kims kto tam u ciebie jezdzi na crossie.

BartekJ
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 337
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BartekJ » czw, 12 paź 2006, 22:42

Membrana pod cylindrem? Chodzi ci o to, że mieszanka jest kierowana od razu do skrzyni korbowej? Paliwo nie idzie na tłok, tylko pod tłok, zupełnie nisko?
Tak jest w wielu maszynach, starszych rocznikiem szczególnie.
A jako ciekawostkę dodam, że mam silnik do karta-wyczynowy, gdzie sterowanie rozrządem jest za pomocą specjalnej przysłony obrotowej zamocowanej na wale, i otwór przez który dostaje się mieszanka jest zupełnie z boku skrzyni korbowej. Otwór jest ok 3 cm powyżej osi wału korbowego. Świetne rozwiązanie jeśli chodzi o szybkobieżność silnika.
Co do tłoka od MTXa to nigdy nie będzie maszyna na tym chodziła jak należy. Wymień to, i mam nadzieję, że to tylko jest kwestia złego tłoka. Pozdrawiam.[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”