Strona 4 z 5

Re: Tłoki, korby itp

: ndz, 2 sty 2011, 23:27
autor: motocyklecross
nie polecam wiseco poniewaz nie posiada grup selekcyjnych
najlepsze tloki do CRFki to vertex i wossner
mozna zastosowac odpowiednie pasowanie
oryginal tez niezly jednak tez nie ma grup selecyjnych wiec mozna je stosowac jedynie przy cylindrze totalnie bez owalizacji

Re: Tłoki, korby itp

: pn, 3 sty 2011, 00:13
autor: Reniek
motocyklecross pisze:nie polecam wiseco poniewaz nie posiada grup selekcyjnych
A JA SZCZERZE Polecam Wiseco miałem vertexy i wossnery i raz Wiseco i od tej pory tylko takie tłoki bd kupował..

Re: Tłoki, korby itp

: wt, 4 sty 2011, 15:27
autor: streetfighter44
jutro pomierze srednicowka cylinder i zobacze czy jest "jajowaty" i wtedy wybiore jakis tłok znajomy z serwisu powiedział ze sprzeda mi tłok wisseco za 650 zł to chyba dobra cena ile wy dajecie za tłoki do crf450

Re: Tłoki, korby itp

: śr, 5 sty 2011, 08:49
autor: weteran
Niema lepszego tłoka jak oryginalny, który montuje Honda. W serwisie Hondy taki tłok sporo kosztuje i raczej przekracza 800 zł, oczywiście kompletny z pierścieniami, sworzniem i zabezpieczeniami. Ja taki kompletny tłok kupuję za 620 zł. Chłopaki nie wymyślajcie, że są lepsze tłoki, bo w tym momencie stajecie się lepsi od sztabu ludzi, którzy skonstruowali ten silnik – to dotyczy prawie wszystkich fabrycznych (nie przerabianych) motocykli, a w szczególności 4T.

Re: Tłoki, korby itp

: śr, 5 sty 2011, 14:30
autor: Joker
Zgadam sie w 100% kiedyś miałem YZF 250 przebieg około 80 godz. od nowości, tłok został pomierzony bardzo dokładnie w warsztacie, okazało sie ze miał wymiary jak nowy, gość powiedział ze bez problemowo zrobi drugie tyle aleee sztab ludzi pisze, mówi ze po ok 100 mth wymiana tłoka wiec wsadziłem Wossnera spasowany chyba jak sie nie myle na 0.05, u dołu na 0.04 mm. Oryginalne części w szczególności tłoki sa duzo lepszej jakości, znajomy latał na oryginalnym tłoku 3 lata !! olej wymienial co jakiś czas, filtra prawie nie czyścił była to WR 250, silnik padł tylko dlatego ze zrobiła mu sie straszna owalizacja cylindra aa do tego korba nie dała rady, tłok cały, oleju nie spalała : ) aa dodam ze zrobił cos ok 150 - 200 mtg i jeździł po torze na kole itd. ogólnie katował motor ; ) jaki morał tej bajki ? co oryginał to oryginał ; )

Re: Tłoki, korby itp

: śr, 5 sty 2011, 16:36
autor: streetfighter44
dałem dzis tlok do zmierzenia srednicowka i wyszlo 96,02 do 96,03 wiec duzego jajka nie ma dlatego zamowilem tlok z wisseco za 600 zł u mnie w sklepie gdzie zawsze sie zaopatrywuje nastepny tłok jaki wloze to proxa trzeba kazda marke osobisci przetestowac wtedy mozna stwierdzic ktora marka jest dobra

Re: Tłoki, korby itp

: sob, 8 sty 2011, 12:26
autor: amator
streetfighter44 pisze:dałem dzis tlok do zmierzenia srednicowka i wyszlo 96,02 do 96,03 wiec duzego jajka nie ma dlatego zamowilem tlok z wisseco za 600 zł u mnie w sklepie gdzie zawsze sie zaopatrywuje nastepny tłok jaki wloze to proxa trzeba kazda marke osobisci przetestowac wtedy mozna stwierdzic ktora marka jest dobra
Trochę to dziwne co za wymiar ci wyszedł ? tłok nominalny ma srednice 95,96 jak sie podjeździ to może mieć do 95,87, wiec ten wymiar podany przez ciebie dotyczy raczej srednicy cylindra bo to jego trzeba mierzyc przed wymiana i do srednicy cylindra dobierac tłok. Srednica nominalna cylindra wynosi 96,00 . srednica nominalna tloka wynosi 95,96. Luz montazowy 0,04mm . odejmujac od srednicy Twojego cylindra (96,02) luz montażowy (0,04) to wychodzi ci 95,98 i taki tłok powinieneś zamontowac. Sugerowałem ci wczesniej i inni tez ze tłoki wiseco sa tylko w rozmiarze nominalnym czyli 95,96 albo jak podaje wiseco dla srednicy cylindra 96,00. Dlatego nie widze najmniejszego sensu zakładania tloka nominalnego przy takim zuzyciu powierzchni cylindra.
Ja wiem że teraz napiszesz że to pomyłka literówka itp., to wszystko rozumiem ale ...
pozdrawiam

Re: Tłoki, korby itp

: wt, 22 mar 2011, 00:27
autor: mixhal
mam tłok do kx 250 wossnera spasowany na 0.05. mozna tak zakladac? czy moze lepiej na 0.06? jaka jest roznica? z gory dzieki za odp.

Re: Tłoki, korby itp

: śr, 13 kwie 2011, 00:19
autor: fakir
Witam
mam crf 450 r z 2002 roku i do wymiany jest kilka drobiazgów ( cylinder, tłok ,korba, łancuch roz) i teraz pytanko czy cylinder orginalny z roku 2004-08 bedzie pasował ?? wg fiszki roznia sie jedna literka moze ktos sie orientuje ??, znalazłem u olka cylinder Pivot Cylinders i tam jest rocznikowo od 2002 do 2008 wiec juz nic nie rozumie , czy ktos miał do czynienia z cylindrami Pivot Cylinders ?? lub moze polecic jakas inna firme w dobrej cenie ? jakiej firmy mozecie polecic uszczelki bo na orginały mnie nie stac, a najtanszych niechce bo duzo złego o nich słyszałem moze by tak NAMURA ?? dzieki

Re: Tłoki, korby itp

: ndz, 4 wrz 2011, 17:57
autor: kobra_1
Witam
polecam te Namury - sam montuję w warsztacie
pozdrawiam

Re: Tłoki, korby itp

: ndz, 27 lis 2011, 22:40
autor: szopson
Witam.
Ile jest selekcji tłoka? Tzn jeśli jest nicasil i obecnie jest założona sel C to ile tłoków jeszcze będzie można założyć? Czy po prostu zakłada się po kolei A,B,C,D czyli 4 tłoki na cylinder?
Bardzo proszę o informacje
Pozdrawiam

Re: Tłoki, korby itp

: ndz, 27 lis 2011, 22:57
autor: Ce eRa
Zakłada się A->B->C->D, ale to nie znaczy że 4 tłoki na cylinder.
Jak używasz dobrego oleju do mieszanki i dbasz o czystość paliwa w gaźniku i filtr.To możesz wyjeździć 8-10tłoków czyli po 2-3 tłoki na selekcje.Oczywiście wymieniając w/g serwisówki.Bo jeśli nie dbasz o to i robisz 50mth na tłoku to 2-3 selekcje i może być pozamiatane.
Wszystko zależy od Ciebie ile jeszcze będziesz mógł pojeździć.