HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
Rozpoławiasz silnik, składasz na nowych uszczelkach (kartery skręcasz na silikon - tam nie idzie chyba uszczelka), do tego nowe simmeringi na wał (z serwisu, lub ProX'a - cena będzie zbliżona). Na finisz zakładasz nową uszczelkę pod głowicę (będzie w komplecie z uszczelkami; przykręcasz ją kluczem dynamometrycznym) i problem znika. Na przyszłość nie gazuj tak tego silnika na biegu jałowym. Zadbana ta Honda jak na '01
PS. Jeżeli simmering jest uszkodzony to głównie olej będzie zasysany na uruchomionym silniku, stąd to kopcenie.
PS. Jeżeli simmering jest uszkodzony to głównie olej będzie zasysany na uruchomionym silniku, stąd to kopcenie.
Ostatnio zmieniony ndz, 3 sty 2010, 10:36 przez Mateusz_MX, łącznie zmieniany 1 raz.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
- Mistrz prostej
- Posty: 167
- Rejestracja: czw, 3 lip 2008, 15:06
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
w ćwiartce była,to tu raczej też będzieMateusz_MX pisze: (kartery skręcasz na silikon - tam nie idzie chyba uszczelka)
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 445
- Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
- Motocykl: CRF 250 '06
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
Może najpierw wymienię simering na wale. Bo wole nie bawić się w rozpoławianie silnika a uszczelka pod głowicą ma 0 mh. Do czego są te o-ringi w tym zestawie?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 167
- Rejestracja: czw, 3 lip 2008, 15:06
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
już dokładnie nie pamiętam :-kLanrets pisze: Do czego są te o-ringi w tym zestawie?
ale jeden był przy korku wlewu oleju,jeden przy śrubie dolnej gaznika(tej spustowej),jeden miałem pomiędzy karterami na kanale wodnym(nie wiem jak to u ciebie wygląda).
-
- Mistrz prostej
- Posty: 85
- Rejestracja: sob, 19 lip 2008, 21:19
- Motocykl: KTM SX-F 450
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
Nie wiem jak w Cr ale w kx musisz rozpoławiać silnik żeby zmienić simering
Serwis motocyklowy Tarnow 791 547 160
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 445
- Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
- Motocykl: CRF 250 '06
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
Jak będę zamawiał simer w serwisie to moge podać nr katalogowy z tej strony?
Jest on identyczny jak w serwisie czy inny? Żeby dostać się do tego simeringu to trzeba zdjąć ten korpus razem z pompą wody? I czy zmiana tego simera na pewno pomoże ? (przestał się zalewać przez noc) ale dalej kopci, oleju do skrzyni dolałem wczoraj dzisiaj pochodził 15 min kopcil ale oleju nic nie ubyło.
<a href='http://zapodaj.net/618217ee2b77.jpg.htm ... pg.html</a>
<a href='http://zapodaj.net/618217ee2b77.jpg.htm ... pg.html</a>
Ostatnio zmieniony wt, 4 maja 2010, 22:04 przez Lanrets, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 87
- Rejestracja: wt, 21 lip 2009, 00:27
- Motocykl: Honda CR 125 2001
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
Jak ja chciałem łożyska do wahacza to przesłałem właśnie taką fote i tam zaznaczyłem o którą część mi chodzi Tak, musisz zdjąć całą pokrywę od strony sprzęgła i sprzęgło też musisz ściągnąć, simering znajduje się pod zębatką która ci zaznaczyłem na foto.
W swojej Cerce też wymieniam simeringi na wale i kupuje te Proxa
http://www.rabittsport.pl/simmerringi-8603-p-166.html
W swojej Cerce też wymieniam simeringi na wale i kupuje te Proxa
http://www.rabittsport.pl/simmerringi-8603-p-166.html
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 445
- Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
- Motocykl: CRF 250 '06
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
Dzięki za foto żeby ściągnąć ten korpus bez którego jest zrobione zdjęcie muszę rozebrać całą pompe wody i napęd zaworu wydechowego?
Co to za żółte coś to przetarty simer ?
Co to za żółte coś to przetarty simer ?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 167
- Rejestracja: czw, 3 lip 2008, 15:06
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
http://www.ronniesmailorder.com/fiche_i ... CASE+COVER
tak to wygląda.
pompe zostawiasz w spokoju(zejdzie razem z deklem)co do zaworu to na 90% zejdzie też bez żadnego rozbierania(tu nie jestem do końca pewny,bo nie grzebałem w tym modelu)
potem koszyczek i zębatke z wału i simering jest na wierzchu.nie jest to skomplikowane,a prędzej czy pózniej trzeba będzie się dobrać do silnika(chyba,że masz dużo szmalu i oddajesz do serwisu )
simering ma rozmiar (30X45X8)i radze ci najpierw podejść do serwisu hondy(chyba,że u ciebie nie ma)i się zapytać ile kosztuje,bo wydaje mi się,że będzie tańszy niż ten proxa.
jeżeli nie czujesz się na siłach,to może poproś któregoś z userów(który mieszka gdzieś obok)i ci pokaże jak się za to zabrać.
tak to wygląda.
pompe zostawiasz w spokoju(zejdzie razem z deklem)co do zaworu to na 90% zejdzie też bez żadnego rozbierania(tu nie jestem do końca pewny,bo nie grzebałem w tym modelu)
potem koszyczek i zębatke z wału i simering jest na wierzchu.nie jest to skomplikowane,a prędzej czy pózniej trzeba będzie się dobrać do silnika(chyba,że masz dużo szmalu i oddajesz do serwisu )
simering ma rozmiar (30X45X8)i radze ci najpierw podejść do serwisu hondy(chyba,że u ciebie nie ma)i się zapytać ile kosztuje,bo wydaje mi się,że będzie tańszy niż ten proxa.
jeżeli nie czujesz się na siłach,to może poproś któregoś z userów(który mieszka gdzieś obok)i ci pokaże jak się za to zabrać.