HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
Witam,
mój problem polega na tym że świeca jest zalana(prawie z niej kapie) głowiłem sie długo.. dysze wymieniłem na 156. Pływaki spuszczone na sam dół, nowa membrana.. Objawy są takie że dodam gazu gazu i motor zdycha jakbym nadusił na wyłącznik zapłonu, po odkręceniu świecy jest mokra.. nie wiem już co zrobić z tym fantem, dodam jeszcze że wszystko jest szczelne. Motor po remoncie..
mój problem polega na tym że świeca jest zalana(prawie z niej kapie) głowiłem sie długo.. dysze wymieniłem na 156. Pływaki spuszczone na sam dół, nowa membrana.. Objawy są takie że dodam gazu gazu i motor zdycha jakbym nadusił na wyłącznik zapłonu, po odkręceniu świecy jest mokra.. nie wiem już co zrobić z tym fantem, dodam jeszcze że wszystko jest szczelne. Motor po remoncie..
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
Jeżeli silnik jest po remoncie, gaźnik po modernizacjach, do tego nowa membrana to możliwe, że wina leży po stronie elektryki. Zmień świecę na katalogową. Można również pomierzyć poszczególne wartości, które podaje serwisówka dla danych elementów elektryki i je porównać.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
Wsumie, zmieniałem jeszcze moduł, i to własnie po zmianie modułu zaczeły sie te problemy, wczesniej modul przerywal iskre chodzil 5 min na wysokich obrotach ipoprostu gasl, to bylo przyczyna wymiany... Teraz na wolnych chodzi, lecz po odkreceniu gazu zaczyna go zalewac.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 151
- Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 16:49
- Motocykl: Honda CR 250Rr (94)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
No więc sam sobie odpowiedziałeś. Napisz jeszcze tylko czy nie wali w wydech.
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
Waliło w wydech, ale była to przyczyna zerwanego klinu, czy to oznacza ze znowu musze zmienic moduł?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 251
- Rejestracja: sob, 8 mar 2008, 19:57
- Motocykl: yz125 sx125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: luban-olszyna-mirsk-jelenia gora
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 362
- Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w lesie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
Ja bym obstawiał cewke zapłonową /indukcyjną. Nie wysokiego napięcia. Tylko tą pod kołem magnesowym.
Bo objawy to klasyka . Jak sie nie trzęsie to działa. Jak po obrotach to przerywa lub gasnie.
Chyba jest tam taka prosta "komarkowa" .
Bo objawy to klasyka . Jak sie nie trzęsie to działa. Jak po obrotach to przerywa lub gasnie.
Chyba jest tam taka prosta "komarkowa" .
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 251
- Rejestracja: sob, 8 mar 2008, 19:57
- Motocykl: yz125 sx125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: luban-olszyna-mirsk-jelenia gora
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
Mi chodzilo o zmiane modulu, nie klina jezeli pisal, ze problemy zaczely sie wlasnie od zmiany modulu...Patriic pisze:nic nie musisz zmieniać, kup oryginalny klin w serwisie, koszt około 10zł i problem z głowy - dorabiane nie wytrzymują!
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
nie bardzo mam jak :/bulamoto pisze:dobrze byloby jakbys przelozyl z innego sprawnego motoru
Dzisiaj odpalilem motor pochodzil doslownie 5 sec zdechł i już nie odpalił.. odkreciłem świece to aż sie z niej lało paliwo. chce dodac ze dysza głowa to 152. pływaki spuszczone na sam dól, nowa membrana... i dalej zalewa go jak sku**** :/Big pisze:Ja bym obstawiał cewke zapłonową /indukcyjną. Nie wysokiego napięcia. Tylko tą pod kołem magnesowym.
Bo objawy to klasyka . Jak sie nie trzęsie to działa. Jak po obrotach to przerywa lub gasnie.
Chyba jest tam taka prosta "komarkowa" .
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 362
- Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w lesie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
Dysza głowna nie ma tu nic do rzeczy.
Sprawdz czy go nie zalewa. Czy trzyma zworek iglicowy.
Spradz też dysze paliwa wolnych i dysze powietrza +śrube regulacyjna.
No i pomierz skrupulatnie elektryke.
Sprawdz czy go nie zalewa. Czy trzyma zworek iglicowy.
Spradz też dysze paliwa wolnych i dysze powietrza +śrube regulacyjna.
No i pomierz skrupulatnie elektryke.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 151
- Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 16:49
- Motocykl: Honda CR 250Rr (94)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
Jeśli nie masz możliwości przełożenia innego modułu na próbę, to przynajmniej poszukaj danych na temat twojego rocznika CR, i pomierz rezystancje na module. Co prawda ta metoda średnio się sprawdza, ale może coś wyjdzie.
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
Jak mam pomierzyc jak mi po 5 sec.. gasnie bo jest zalany, nie wydaje mi sie ze to sprawa elektryki, poniewaz dostaje tyle paliwa jakby wezyk byl bezposrednio pod cylidner podlaczony xD! jak juz wspomnialem plywaki na sam dol,nowa membrana.. nie mam już pomysłow :/