CR 250 2002 r. problemy z obrotami
-
Autor tematuomfazer
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 14
- Rejestracja: pn, 17 sie 2009, 13:44
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Opolskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
CR 250 2002 r. problemy z obrotami
Witam,
moja CR 250 odpala na zimno za 1-2 razem bez ssania a obroty ma takie jak na ssaniu po około 5-10 sek. obroty same spadają ( efekty coś jak w automatycznym ssaniu). gażnik Mikuni TMX ustawiony w/g manuala, wszystkie dysze i iglica fabryczne, poziom paliwa ok ,cały gaznik wymyty i przedmuchany. Po nagrzaniu się silnika motor długo schodzi z obrotów, nie chce jechać na równym gazie szarpie, podczas przyspieszania ciagnie ok. a po wyrównaniu lub odjeciu gazu szarpie i chodzi jak by co drugi suw obroty raz bardzo wyskoie a raz prawie gaśnie aż korba dzwoni.
jak ktoś z was ma jakieś pomysły lub chociaż domniemania to piszcie
Dzieki i pozdrawiam
www.ot.glucholazy.pl
moja CR 250 odpala na zimno za 1-2 razem bez ssania a obroty ma takie jak na ssaniu po około 5-10 sek. obroty same spadają ( efekty coś jak w automatycznym ssaniu). gażnik Mikuni TMX ustawiony w/g manuala, wszystkie dysze i iglica fabryczne, poziom paliwa ok ,cały gaznik wymyty i przedmuchany. Po nagrzaniu się silnika motor długo schodzi z obrotów, nie chce jechać na równym gazie szarpie, podczas przyspieszania ciagnie ok. a po wyrównaniu lub odjeciu gazu szarpie i chodzi jak by co drugi suw obroty raz bardzo wyskoie a raz prawie gaśnie aż korba dzwoni.
jak ktoś z was ma jakieś pomysły lub chociaż domniemania to piszcie
Dzieki i pozdrawiam
www.ot.glucholazy.pl
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 12 cze 2009, 19:12
- Motocykl: Yamaha YZ250F 08r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: CR 250 2002 r. problemy z obrotami
po wyeliminowaniu tego co napisales- linka, przepustnica, lewe powietrze, ostatecznie tlok...
-
Autor tematuomfazer
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 14
- Rejestracja: pn, 17 sie 2009, 13:44
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Opolskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: CR 250 2002 r. problemy z obrotami
niedawno ją kupiłem i podobno był nowy tłok ale wieci jak się w pplsce sprzedaje moto czy auto to zawsze jest wsztstko nowe i nie wymaga wkładu finansowego, tak ze nie wiem jak wyglada tłok ale kompresja jest pali ok. a i zaponiałem dosać wcześniej ze strasznie dużo pali w porównaniu do mjej poprzedniej CR Z 1991 r.
a co do lewego powietrza to pomiędzy cylindrem a gaźnikiem jest wsystko ok.
Czyli cewkę, moduł i impulsator mogę wykluczyć ????
a co do lewego powietrza to pomiędzy cylindrem a gaźnikiem jest wsystko ok.
Czyli cewkę, moduł i impulsator mogę wykluczyć ????
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: CR 250 2002 r. problemy z obrotami
A co siedzieje z filtrem powietrza bo mi wydaje sie ze jest bardzo zatkany i przez to dużo pali .omfazer pisze:niedawno ją kupiłem i podobno był nowy tłok ale wieci jak się w pplsce sprzedaje moto czy auto to zawsze jest wsztstko nowe i nie wymaga wkładu finansowego, tak ze nie wiem jak wyglada tłok ale kompresja jest pali ok. a i zaponiałem dosać wcześniej ze strasznie dużo pali w porównaniu do mjej poprzedniej CR Z 1991 r.
a co do lewego powietrza to pomiędzy cylindrem a gaźnikiem jest wsystko ok.
Czyli cewkę, moduł i impulsator mogę wykluczyć ????
"Podobno nowy tlok" to nam tego nie musisz tłumaczyć ściągnij cylinder i będziesz wiedział czy nowy czy podobno
-
- Mistrz prostej
- Posty: 53
- Rejestracja: czw, 30 kwie 2009, 13:44
- Motocykl: czarno-pomarańczowe bydle
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: pod Warszawą
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CR 250 2002 r. problemy z obrotami
Powinieneś sprawdzić tez drorznosc wydechu a potem tłok tylko nie przez "okienko" wydechowe
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 541
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
- Motocykl: RM125 #155
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: CR 250 2002 r. problemy z obrotami
Moim zdaniem lewe powietrze na simmeringu walu od strony kola magnesowego. Watpie, zeby byly to az tak zle dobrane dysze, chociaz z roznymi partactwami sie juz spotkalem, wiec i to sprawdz
pzdr
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
-
Autor tematuomfazer
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 14
- Rejestracja: pn, 17 sie 2009, 13:44
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Opolskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: CR 250 2002 r. problemy z obrotami
No kurcze z tym zimeringiem to mnie zaskoczyłeś, ostatnio jak sciągnołem dekiel od alternatora to okazało się ze jest tam gtrochę oleju, możliwe ze to jest przyczyną. Czy lewe powietrze może wywołać az takie wariacje że korba zaczyna dzwonic? podczas normalnej jazdy jej prawie nie słychac?
Dzięki
Dzięki
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: CR 250 2002 r. problemy z obrotami
no to jak tam masz olej to uszczelniacz do wywalenia...
poruszaj odrazu wałem góra-dół czy nie ma za duzego luzu - jak jest to rozbieranie i wymiana uszczelniaczy...
a korby w żadnym wypadku nie powinno być słychac :axe: jak słychać metaliczne stukanie korby to rozbierać czym predzej i wymieniac bo jak sie urwie to nie bedzie tylko korba ale tłok, cylinder, wał, kartery... a to koszta nie małe :rolleyes:
poruszaj odrazu wałem góra-dół czy nie ma za duzego luzu - jak jest to rozbieranie i wymiana uszczelniaczy...
a korby w żadnym wypadku nie powinno być słychac :axe: jak słychać metaliczne stukanie korby to rozbierać czym predzej i wymieniac bo jak sie urwie to nie bedzie tylko korba ale tłok, cylinder, wał, kartery... a to koszta nie małe :rolleyes:
-
Autor tematuomfazer
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 14
- Rejestracja: pn, 17 sie 2009, 13:44
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Opolskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: CR 250 2002 r. problemy z obrotami
pytlar pisze:no to jak tam masz olej to uszczelniacz do wywalenia...
poruszaj odrazu wałem góra-dół czy nie ma za duzego luzu - jak jest to rozbieranie i wymiana uszczelniaczy...
a korby w żadnym wypadku nie powinno być słychac :axe: jak słychać metaliczne stukanie korby to rozbierać czym predzej i wymieniac bo jak sie urwie to nie bedzie tylko korba ale tłok, cylinder, wał, kartery... a to koszta nie małe :rolleyes:
OK. chyba na wszelki wypadek rozbiorę cały i sprawdze, sezon i tak juz prawie zakończony.
Dzięki za odpowiedzi