CR 250 2002 r. problemy z obrotami

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
omfazer
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 14
Rejestracja: pn, 17 sie 2009, 13:44
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Opolskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

CR 250 2002 r. problemy z obrotami

Post autor: omfazer » wt, 13 paź 2009, 20:50

Witam,
moja CR 250 odpala na zimno za 1-2 razem bez ssania a obroty ma takie jak na ssaniu po około 5-10 sek. obroty same spadają ( efekty coś jak w automatycznym ssaniu). gażnik Mikuni TMX ustawiony w/g manuala, wszystkie dysze i iglica fabryczne, poziom paliwa ok ,cały gaznik wymyty i przedmuchany. Po nagrzaniu się silnika motor długo schodzi z obrotów, nie chce jechać na równym gazie szarpie, podczas przyspieszania ciagnie ok. a po wyrównaniu lub odjeciu gazu szarpie i chodzi jak by co drugi suw obroty raz bardzo wyskoie a raz prawie gaśnie aż korba dzwoni.



jak ktoś z was ma jakieś pomysły lub chociaż domniemania to piszcie :(


Dzieki i pozdrawiam


www.ot.glucholazy.pl

pytlar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 317
Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Prabuty
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: CR 250 2002 r. problemy z obrotami

Post autor: pytlar » wt, 13 paź 2009, 21:29

a kiedy był wymieniany tłok??
:)

-Bartas-
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: pt, 12 cze 2009, 19:12
Motocykl: Yamaha YZ250F 08r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: CR 250 2002 r. problemy z obrotami

Post autor: -Bartas- » wt, 13 paź 2009, 21:44

po wyeliminowaniu tego co napisales- linka, przepustnica, lewe powietrze, ostatecznie tlok...

Autor tematu
omfazer
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 14
Rejestracja: pn, 17 sie 2009, 13:44
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Opolskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: CR 250 2002 r. problemy z obrotami

Post autor: omfazer » wt, 13 paź 2009, 22:03

niedawno ją kupiłem i podobno był nowy tłok ale wieci jak się w pplsce sprzedaje moto czy auto to zawsze jest wsztstko nowe i nie wymaga wkładu finansowego, tak ze nie wiem jak wyglada tłok ale kompresja jest pali ok. a i zaponiałem dosać wcześniej ze strasznie dużo pali w porównaniu do mjej poprzedniej CR Z 1991 r.
a co do lewego powietrza to pomiędzy cylindrem a gaźnikiem jest wsystko ok.

Czyli cewkę, moduł i impulsator mogę wykluczyć ????

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: CR 250 2002 r. problemy z obrotami

Post autor: amator » wt, 13 paź 2009, 22:26

omfazer pisze:niedawno ją kupiłem i podobno był nowy tłok ale wieci jak się w pplsce sprzedaje moto czy auto to zawsze jest wsztstko nowe i nie wymaga wkładu finansowego, tak ze nie wiem jak wyglada tłok ale kompresja jest pali ok. a i zaponiałem dosać wcześniej ze strasznie dużo pali w porównaniu do mjej poprzedniej CR Z 1991 r.
a co do lewego powietrza to pomiędzy cylindrem a gaźnikiem jest wsystko ok.

Czyli cewkę, moduł i impulsator mogę wykluczyć ????
A co siedzieje z filtrem powietrza bo mi wydaje sie ze jest bardzo zatkany i przez to dużo pali .
"Podobno nowy tlok" to nam tego nie musisz tłumaczyć ściągnij cylinder i będziesz wiedział czy nowy czy podobno

Autor tematu
omfazer
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 14
Rejestracja: pn, 17 sie 2009, 13:44
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Opolskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: CR 250 2002 r. problemy z obrotami

Post autor: omfazer » wt, 13 paź 2009, 22:28

filter ok umyty, nasączony

michal_h
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 53
Rejestracja: czw, 30 kwie 2009, 13:44
Motocykl: czarno-pomarańczowe bydle
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: pod Warszawą
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 250 2002 r. problemy z obrotami

Post autor: michal_h » wt, 13 paź 2009, 22:41

Powinieneś sprawdzić tez drorznosc wydechu a potem tłok tylko nie przez "okienko" wydechowe :wink:

enduroguy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 541
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
Motocykl: RM125 #155
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: CR 250 2002 r. problemy z obrotami

Post autor: enduroguy » wt, 13 paź 2009, 22:44

Moim zdaniem lewe powietrze na simmeringu walu od strony kola magnesowego. Watpie, zeby byly to az tak zle dobrane dysze, chociaz z roznymi partactwami sie juz spotkalem, wiec i to sprawdz ;)
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!

mXmoto.pl
- TLD , BudRacing, MSR, Answer...

Autor tematu
omfazer
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 14
Rejestracja: pn, 17 sie 2009, 13:44
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Opolskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: CR 250 2002 r. problemy z obrotami

Post autor: omfazer » śr, 14 paź 2009, 08:20

No kurcze z tym zimeringiem to mnie zaskoczyłeś, ostatnio jak sciągnołem dekiel od alternatora to okazało się ze jest tam gtrochę oleju, możliwe ze to jest przyczyną. Czy lewe powietrze może wywołać az takie wariacje że korba zaczyna dzwonic? podczas normalnej jazdy jej prawie nie słychac?

Dzięki

pytlar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 317
Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Prabuty
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: CR 250 2002 r. problemy z obrotami

Post autor: pytlar » śr, 14 paź 2009, 11:51

no to jak tam masz olej to uszczelniacz do wywalenia...
poruszaj odrazu wałem góra-dół czy nie ma za duzego luzu - jak jest to rozbieranie i wymiana uszczelniaczy...
a korby w żadnym wypadku nie powinno być słychac :axe: jak słychać metaliczne stukanie korby to rozbierać czym predzej i wymieniac bo jak sie urwie to nie bedzie tylko korba ale tłok, cylinder, wał, kartery... a to koszta nie małe :rolleyes:
:)

Autor tematu
omfazer
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 14
Rejestracja: pn, 17 sie 2009, 13:44
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Opolskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: CR 250 2002 r. problemy z obrotami

Post autor: omfazer » śr, 14 paź 2009, 13:16

pytlar pisze:no to jak tam masz olej to uszczelniacz do wywalenia...
poruszaj odrazu wałem góra-dół czy nie ma za duzego luzu - jak jest to rozbieranie i wymiana uszczelniaczy...
a korby w żadnym wypadku nie powinno być słychac :axe: jak słychać metaliczne stukanie korby to rozbierać czym predzej i wymieniac bo jak sie urwie to nie bedzie tylko korba ale tłok, cylinder, wał, kartery... a to koszta nie małe :rolleyes:

OK. chyba na wszelki wypadek rozbiorę cały i sprawdze, sezon i tak juz prawie zakończony.

Dzięki za odpowiedzi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”