Regulacja gaźnika SX 250 '04.

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Damianmx
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 76
Rejestracja: wt, 24 kwie 2007, 12:59
Motocykl: CRF 250 '07
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Regulacja gaźnika SX 250 '04.

Post autor: Damianmx » śr, 23 wrz 2009, 19:37

Witam,
mam problem z ustawieniami gaźnika. Ostatnio pojawiły mi się problemy gdy rozgrzewam motor. Motor odpali za xxx razem, po czym trzeba go trzymać na bardzo wysokich obrotach, żeby go nie zmuliło inaczej zgaśnie i kaplica, jak się przejadę na pełnym gwizdku(jeśli mi jakimś cudem nie zgaśnie) a motor się rozgrzeje jest ok i nie ma żadnych problemów można crossić cały dzień... do momentu gdy przyjdzie następna jazda i moto trzeba odpalić i rozgrzać ;/ Motor odpali normalnie po czym po chwili zdechnie i to samo... Na pewno jest to wina regulacji gaźnika bo świece ciągle zalewa, domyślam się że jest to wina zbyt dużego poziomu mieszanki w gaźniku, ale kombinowałem już wiele razy i nic to nie pomogło.
Proszę o pomoc, może ktoś dokładnie co jest przyczyna mojego problemu i jak go rozwiązać ;/
pozdro

wardzioch
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 266
Rejestracja: pt, 20 mar 2009, 16:42
Motocykl: ...?
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Regulacja gaźnika SX 250 '04.

Post autor: wardzioch » śr, 23 wrz 2009, 20:10

Napisze ci fabryczne ustawienia gaźnika będziesz miał przynajmniej jakieś odniesienie.
Powietrze 1 1/2 obrotu (od max zakręconej śrubki), pozycja iglicy trzecia od dołu.
Jeździj na okrągło, żadnego blokowania kół, narzucania tyłu czy ścinania zakrętów - jeździj ładnie, płynnie, na okrągło, trzymając prędkość a zobaczysz, że zaczniesz jechać szybciej.

Autor tematu
Damianmx
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 76
Rejestracja: wt, 24 kwie 2007, 12:59
Motocykl: CRF 250 '07
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Regulacja gaźnika SX 250 '04.

Post autor: Damianmx » śr, 23 wrz 2009, 21:40

Powietrze półtora czy pół? a nie wiesz ile obrotów na tej śrubce od regulacji poziomu mieszanki?

wardzioch
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 266
Rejestracja: pt, 20 mar 2009, 16:42
Motocykl: ...?
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Regulacja gaźnika SX 250 '04.

Post autor: wardzioch » śr, 23 wrz 2009, 22:20

Damianmx pisze:Powietrze półtora czy pół? a nie wiesz ile obrotów na tej śrubce od regulacji poziomu mieszanki?
Pół tora. Jeśli chodzi ci o śrubkę tą co reguluje się przepustnice to nie ma znaczenia, nią po prostu regulujesz sobie obroty (jest ona pod skosem).
Jeździj na okrągło, żadnego blokowania kół, narzucania tyłu czy ścinania zakrętów - jeździj ładnie, płynnie, na okrągło, trzymając prędkość a zobaczysz, że zaczniesz jechać szybciej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”