Cieknący problem

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
milek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 99
Rejestracja: czw, 23 kwie 2009, 20:00
Motocykl: Suzuki RM 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: zach-pom
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Cieknący problem

Post autor: milek » sob, 19 wrz 2009, 20:50

Mam problem z cieknącym dość mocno tłumikiem. Co to może być ? Olej jaki leje do mieszanki to Castrol Racing w proporcji 1:40. Wata była wymieniana ze 2-3 baki temu. Motor pali na dotyk - czy zimny czy ciepły. Więc zalana świeca odpada.
I na pewno nie jest to, że:
- bierze olej z silnika
- bierze płyn z chłodnicy
- ma za małe obroty

Motoru przy dodawaniu gazu nie muli nawet na sekundę. Zbiera się bardzo dobrze. Więc co jest do cholery ?

SUZUKI - Way of Life!

grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cieknący problem

Post autor: grayfox » sob, 19 wrz 2009, 21:20

Tu nie chodzi o to czy go muli, tylko w jakim przedziale obrotowym jeździsz.

Miałem to samo co ty, zamiast na 3 pół gazu daj 2 i ogień do końca, problem zniknie.

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: Cieknący problem

Post autor: amator » sob, 19 wrz 2009, 21:56

To samo co kolega grayfox wyzej .
Za mało gazu dajesz ot i wszystko. :wink:

Autor tematu
milek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 99
Rejestracja: czw, 23 kwie 2009, 20:00
Motocykl: Suzuki RM 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: zach-pom
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cieknący problem

Post autor: milek » sob, 19 wrz 2009, 22:04

No ale napisałem, że obroty odpadają bo kręcę go wysoko. Zresztą nawet jakby to pociekłoby minimalnie a nie na cały tłumik.
SUZUKI - Way of Life!

sebek1516
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1914
Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
Motocykl: gram w zielone
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Cieknący problem

Post autor: sebek1516 » sob, 19 wrz 2009, 22:41

Chłopie również mam RM 125 i to z 2002 i miałem ten sam problem. Motor to nie samochód ze lepiej jechać na sredniej 3 bo spokojnie idzie i bla bla bla... 2 i ognień, pozniej 3 i ognień, nie pyrkaj do zakretu tylko sie rozpędzaj i dochamowanie aż do winkla, pozniej maneta i odjaz, a nie spokojnie krążysz na 3 po całym torze bo jeszcze daje rade bez manewru biegami... 3x Nie! Gdy moją juz zacząłem bardziej krecić na ostatkach biegów ten problem znikł. :)
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM

Kre_K
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 455
Rejestracja: sob, 12 wrz 2009, 13:36
Motocykl: cyryfy
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cieknący problem

Post autor: Kre_K » ndz, 20 wrz 2009, 00:20

Nie odmulasz fury.Wiecej gazu!
---------------------------

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cieknący problem

Post autor: WLD_Wlodi » ndz, 20 wrz 2009, 11:01

Przedmuchaj ją na torze, to problem zniknie - miałem podobnie.

metalbeast
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 267
Rejestracja: ndz, 8 lut 2009, 00:07
Motocykl: Kawsaki KX 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Głogów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cieknący problem

Post autor: metalbeast » ndz, 20 wrz 2009, 12:01

eeeeeee, ja mam czasem to samo. Ale tylko czasem - zależy od mojego nastroju czyli od tego jak kręce :] kiedy nie mam motywacji i pyrkam, jak kolega pisze wyżej (1/2 czy nawet 1/3 gazu na 3 biegu) to też mam takie efektowne zacieki :P ale kiedy go przypiłuję to prawie nic nie ma.

Ja mam jeszcze dojazd ok 5km w okolicy miasta, wiec tu kręcenie odpada i najcześciej na tych dojazdach właśnie się cały zarzyguje. Może masz podobnie??
BANDIT

Autor tematu
milek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 99
Rejestracja: czw, 23 kwie 2009, 20:00
Motocykl: Suzuki RM 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: zach-pom
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cieknący problem

Post autor: milek » ndz, 20 wrz 2009, 20:34

Ja będę się upierał przy tym, że to nie wina małych obrotów. Tym bardziej po dzisiejszej jeździe. Był kręcony mocno, zresztą jak zawsze i dalej to samo. Wina leży po stronie tłumika.
SUZUKI - Way of Life!

grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cieknący problem

Post autor: grayfox » pn, 21 wrz 2009, 16:09

A dyfer sprawdzałeś czy tam niema jakiegoś syfu? Może się tam odkładał i teraz tym pluje.

Miałem taki motyw kiedyś w szosowym 2T.

ROBOS66
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 57
Rejestracja: czw, 27 mar 2008, 21:31
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cieknący problem

Post autor: ROBOS66 » pn, 21 wrz 2009, 16:24

Może moto ma ustawioną zbyt bogatą mieszankę -sprawdzić kolor świecy (temat omawiany na forum). Bardziej prawdopodobne jest zużycie tłoka- cylindra a co za tym idzie brak odpowiedniego sprężanie. W obydwu przypadkach mieszanka nie dopala się i jej nadmiar wycieka wydechem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”