Cieknący problem
-
Autor tematumilek
- Mistrz prostej
- Posty: 99
- Rejestracja: czw, 23 kwie 2009, 20:00
- Motocykl: Suzuki RM 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: zach-pom
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Cieknący problem
Mam problem z cieknącym dość mocno tłumikiem. Co to może być ? Olej jaki leje do mieszanki to Castrol Racing w proporcji 1:40. Wata była wymieniana ze 2-3 baki temu. Motor pali na dotyk - czy zimny czy ciepły. Więc zalana świeca odpada.
I na pewno nie jest to, że:
- bierze olej z silnika
- bierze płyn z chłodnicy
- ma za małe obroty
Motoru przy dodawaniu gazu nie muli nawet na sekundę. Zbiera się bardzo dobrze. Więc co jest do cholery ?
I na pewno nie jest to, że:
- bierze olej z silnika
- bierze płyn z chłodnicy
- ma za małe obroty
Motoru przy dodawaniu gazu nie muli nawet na sekundę. Zbiera się bardzo dobrze. Więc co jest do cholery ?
SUZUKI - Way of Life!
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cieknący problem
Tu nie chodzi o to czy go muli, tylko w jakim przedziale obrotowym jeździsz.
Miałem to samo co ty, zamiast na 3 pół gazu daj 2 i ogień do końca, problem zniknie.
Miałem to samo co ty, zamiast na 3 pół gazu daj 2 i ogień do końca, problem zniknie.
-
Autor tematumilek
- Mistrz prostej
- Posty: 99
- Rejestracja: czw, 23 kwie 2009, 20:00
- Motocykl: Suzuki RM 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: zach-pom
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cieknący problem
No ale napisałem, że obroty odpadają bo kręcę go wysoko. Zresztą nawet jakby to pociekłoby minimalnie a nie na cały tłumik.
SUZUKI - Way of Life!
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Cieknący problem
Chłopie również mam RM 125 i to z 2002 i miałem ten sam problem. Motor to nie samochód ze lepiej jechać na sredniej 3 bo spokojnie idzie i bla bla bla... 2 i ognień, pozniej 3 i ognień, nie pyrkaj do zakretu tylko sie rozpędzaj i dochamowanie aż do winkla, pozniej maneta i odjaz, a nie spokojnie krążysz na 3 po całym torze bo jeszcze daje rade bez manewru biegami... 3x Nie! Gdy moją juz zacząłem bardziej krecić na ostatkach biegów ten problem znikł.
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 267
- Rejestracja: ndz, 8 lut 2009, 00:07
- Motocykl: Kawsaki KX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Głogów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cieknący problem
eeeeeee, ja mam czasem to samo. Ale tylko czasem - zależy od mojego nastroju czyli od tego jak kręce :] kiedy nie mam motywacji i pyrkam, jak kolega pisze wyżej (1/2 czy nawet 1/3 gazu na 3 biegu) to też mam takie efektowne zacieki ale kiedy go przypiłuję to prawie nic nie ma.
Ja mam jeszcze dojazd ok 5km w okolicy miasta, wiec tu kręcenie odpada i najcześciej na tych dojazdach właśnie się cały zarzyguje. Może masz podobnie??
Ja mam jeszcze dojazd ok 5km w okolicy miasta, wiec tu kręcenie odpada i najcześciej na tych dojazdach właśnie się cały zarzyguje. Może masz podobnie??
BANDIT
-
Autor tematumilek
- Mistrz prostej
- Posty: 99
- Rejestracja: czw, 23 kwie 2009, 20:00
- Motocykl: Suzuki RM 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: zach-pom
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cieknący problem
Ja będę się upierał przy tym, że to nie wina małych obrotów. Tym bardziej po dzisiejszej jeździe. Był kręcony mocno, zresztą jak zawsze i dalej to samo. Wina leży po stronie tłumika.
SUZUKI - Way of Life!
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cieknący problem
A dyfer sprawdzałeś czy tam niema jakiegoś syfu? Może się tam odkładał i teraz tym pluje.
Miałem taki motyw kiedyś w szosowym 2T.
Miałem taki motyw kiedyś w szosowym 2T.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 57
- Rejestracja: czw, 27 mar 2008, 21:31
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cieknący problem
Może moto ma ustawioną zbyt bogatą mieszankę -sprawdzić kolor świecy (temat omawiany na forum). Bardziej prawdopodobne jest zużycie tłoka- cylindra a co za tym idzie brak odpowiedniego sprężanie. W obydwu przypadkach mieszanka nie dopala się i jej nadmiar wycieka wydechem.