Strona 2 z 2

: sob, 3 wrz 2005, 01:54
autor: CITA05
WITAM JA ZMIENIAM TLOKI CO 30GODZ (MAM CR 125 ) JAK KUPILEM MOTO TO KOLES MÓWIL ZE PRZEJECHAL KOLO 30GODZ I CZAS WYMIENIC TLOK ,A JA JESZCZE ZROBILEM Z JAKIES 20 GODZ CO RAZEM DAJE 50GODZIN !!! I PO TYCH GODZINACH OKAZALO SIE ZE Z SEKCJI A MUSZE PRZESKOCZYC NA SEKCJE D (Z 4 SETNYMI LUZU MIEDZY TLOKIEM A CYLINDREM) (KOKES CO TYM SMIGAL TO WYMIATAL NAWETCZYLI CALY CZAS DOSTAWALA NA MAXA I DO TEGO JESZCZE JA JEJ DAWALEM POPALIC) TAK WIEC OSZCZEDZAC NIE MA CO BO CZASAMI SIE TAK WYCZASKA DUZO ZE BEDZIE CZEBA ROBIC SZYBCIEJ NIKASYL NIZ ZAKLADALISMY SOBIEE Z POCZATKU

: pt, 20 sty 2006, 19:02
autor: MATTU
lulek001 mam pytanko z kąd ty kase bierzesz na te tłoki przeciez tak często wymieniać to normalnie niemożliwe jest chociaż jeśli non-stop keciż na maksa :twisted: to sie nie dziwie a te tłoki to bardzo zuzyte są?? aha zkąd wy weicie jaką selekcje trzeba dac?? i jeszcze jednoi pozdro dla wszystkich bo to moj pierwszy post :oops:

: pt, 20 sty 2006, 21:29
autor: lulek001
20 godzin jazdy, to jest ok. 30 treningów (30 baków paliwa). Ja uważam, że to i tak dużo godzin. Oczywiście, wszytko zależy od stylu jazdy. Jak ktoś delikatnie "pyrka" sobie po lesie, to starczy na 50 godzin (mowa o 125 cm3).
A co do kasy, to coż, nałóg jest silniejszy od zdrowego rozsądku;-)))

: ndz, 22 sty 2006, 09:55
autor: Kłepsik MX
Heh ja to bym pojechał do Mevericka i On by stwierdził czy wymieniac :twisted: co tu sie przejmowac latac 10 - 15 treningow (no zalezy jakich) dajesz na przegląd (najlepiej Mevericka) i bedziesz wiedzieć wszystko :D

: pn, 30 sty 2006, 14:42
autor: To.mek
Pozwolę sobie opisać przypadek mojego kolegi: ponad rok temu kupił motor (kx 125), najpierw jeździł na nim jego tata, a później on. Oddał go do servisu i wyciągneli... czarny tłok! Miał 20km zamiast 40km. Jeździł na tym samym tłoku od 'X' sezonów, bo poprzedni właściciel też go nie wymienił. A pozatym to w 250 4T co ile się wymienia tłok bo zapomniałem :D

: pn, 13 mar 2006, 13:15
autor: Ciechu
Powiedzcie jak się ma zużycie tłoka kutego do zużycia tłoka odlewanego po np. 30h jazdy? Czy ktos z was regularnie stosuje kute tłoki bo zauważył wyraźną różnicę? Za różnicę w cenie mamy już połowę następnego tłoka więc czy warto?
Mnie narazie ten problem nie dotyczy bo do CZ 380 dostępne są tylko gówniane rzemieślnicze tłoki i czasami ktoś opróżnia magazyn to wyprzedaje towar z epoki ale to żadko się zdarza.

: pn, 13 mar 2006, 17:49
autor: Dlugi
To mam takie pytanie co ile zmieniac tlok w moto HONDA CRE 250 (enduro) przy jezdzie enduro po lasach(ostrej) czasami po torze????? I jakiej firmy sa jajlepsze tloki???

: pn, 13 mar 2006, 18:43
autor: MXrool
Najlepsze tłoki są firm Vertex, Wiseco i seryjne Hondy. Zmiane tłoka polecał bym Tobie tak co 40 motogodzin przy jeździe amatorskiej i na motorze o poj. 250 ccm.

: pn, 13 mar 2006, 19:26
autor: BartekJ
A ja słyszałem, że do 2suwów nie ma kutych tłoków (dla "cywilów"), ponieważ materiał na tłok w 2suwie musi zawierać dużo krzemu. A to powoduje, że ten tłok bardzo ciężko daje się obrabiać poprzez odkuwanie i na takie cuda stać tylko fabryczne teamy.
Może ktoś zdementowac, albo potwierdzić moje informacje?

: pn, 13 mar 2006, 19:28
autor: MXrool
Ja tam kupuje zwykłe tłoki nie filozofuje z innymi. Kiedyś jak jeździłem w piędziesiątkach w Enduro to dawałem je do obróbki, która miała na celu zmniejszyć wagę i polepszyć chłodzenie tłoka.

: śr, 14 cze 2006, 23:46
autor: biker
no wlasnei napisales ze dawales do obrobi zeby zmniejszyc wage tloka to go obrabiales czy to cos daje ile wtedy taki tlok wytrzyma tyle smao co kazdy inny czy mniej? i czy moto ma jkaies lepsze osiagi po odchudzeniu takiego tloka?

: śr, 14 cze 2006, 23:48
autor: kotmx
biker czym latasz?
czy to sie bedzie wogóle opłacało? :? poco Ci większa moc jak nawet tej co masz nie wykorzystywujesz (zresztą ja też :lol: )