Problem z Hondą CR 125

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
tomaszek100
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 161
Rejestracja: śr, 16 sie 2006, 16:01
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Problem z Hondą CR 125

Post autor: tomaszek100 » ndz, 17 wrz 2006, 19:20

Siema mam problem dzisiaj chciałem troche pojeździć motor na początku odpalił za pierwszym wyjechałem za dom napocząku jechałem wolno zeby go troche rozgrzac potem się zwróciłem troche przygazowałem wrzuciłem troche wyższy bieg (chyba 5) jechałem dosyć szybko ale nagle zgasł i potem już nie chciał odpalic sprawdzałem i nie ma iskry co to może być?

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » ndz, 17 wrz 2006, 19:40

świeca padła - wymień
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Autor tematu
tomaszek100
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 161
Rejestracja: śr, 16 sie 2006, 16:01
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: tomaszek100 » ndz, 17 wrz 2006, 19:54

Patrzyłem na innej (troche inny gwint) nie ma iskry ...

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » ndz, 17 wrz 2006, 20:28

Odkręć lewą kape i zobacz czy wszystko wporzadku jest z impulsatorem koło magneto.

Autor tematu
tomaszek100
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 161
Rejestracja: śr, 16 sie 2006, 16:01
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: tomaszek100 » pn, 18 wrz 2006, 16:04

sprawdzić czy wszystko wpożądku czyli co dokładnie zrobić?

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » pn, 18 wrz 2006, 18:22

Sprawdz czy ci sie czasem nie odkręcił i czy sie nie przetarł. Impulsator to jest taki czujnik przykręcony koło magneto na 3 śrubkach jak sie nie myle. On odpowiada za iskre również. Jak ci sie przetarł to lipa :P.

Jak wszystko z nim wporzadku to napisz jeszcze czy masz kompresje jak kopka ruszasz.[/url]

sopelnysa
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 258
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 10:02
Motocykl: zielona kawa :))
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nysa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: sopelnysa » pn, 18 wrz 2006, 18:36

moze tez modul padl, ale najpierw popatrz na cala elektryke, impulsator, cewke itp... czy gdzies nic sie nie rozlaczylo

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pn, 18 wrz 2006, 19:32

zobacz także wszystkie przewody i złącza - mogly zaśniedzieć :wink:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Autor tematu
tomaszek100
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 161
Rejestracja: śr, 16 sie 2006, 16:01
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: tomaszek100 » wt, 19 wrz 2006, 20:32

z impulsatorem jest wszystko wpożądku ... wszystkie złącza i przewody są ok tylko cewka chyba padła bo sprawdzałem urządzeniem to to do cewki dochodzi prąd a z cewki już nie wychodzi więc to chyba jej wina ktoś sie może orientuje ile taka kosztuje?

Autor tematu
tomaszek100
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 161
Rejestracja: śr, 16 sie 2006, 16:01
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: tomaszek100 » śr, 20 wrz 2006, 20:00

jednak sprawa jest bardziej poważniejsza jest chyba coś z modułem ponieważ wykręciłem cewke i zaniosłem ją do kumpla on ma też honde cr tylko ze 250 i u niego bez żadnego problemu cewka działała i iskra była a umnie z cewki wogule nie wychodzi prąd a przed cewką raz jest a raz nie ma teraz już jestem zdezorientowany i sam nie wiem co robić chyba będe musiał zawieść motor do jakiegoś porządnego mechanika co bawi sie w elektryce

Autor tematu
tomaszek100
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 161
Rejestracja: śr, 16 sie 2006, 16:01
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: tomaszek100 » sob, 23 wrz 2006, 19:44

mam jeszcze jedno pytanie wie ktoś może czy moduł do tej hondy ma oznaczenie CDI bo od zamienników jest taki moduł. czy zapłon CDI tylko w 4T bo ja sam nie weim jak to jest ...

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » ndz, 24 wrz 2006, 18:27

CDI jest takze w 2T
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”