problem z yamahą yz250f

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
motard
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 55
Rejestracja: pn, 30 paź 2006, 17:13
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: motard » wt, 5 gru 2006, 11:03

no w koncu sie dowiedzialem dlaczego wyscigi w deszczu
sa wolniejsze poprostu chkopaki jada na skurczonych silnikach :D

motard
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 55
Rejestracja: pn, 30 paź 2006, 17:13
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: motard » wt, 5 gru 2006, 11:38

ja myje sprzeta jak troche ostygnie
staram sie jak najmniej lac wode w okolice filtra powietrza
(mimo tego zawsze troche tam naleci) pozniej osuszam
przy grzejniku w gararzu kij sprez powietrzem puche
filtra lub jak jest bardzo zaje...a pedzelkiem woda zludwikiem
myje potem powietrze zdejmuje filtr ktory i tak jest mokry
po myciu kercherm zakladam drogi czysciotki nasonczony
smaruje lancuch i moto jest gotowe na nastepny dzien katowania

Zrób coś z tą pisownią, użyj czasem kropki, przecinka, a jak dasz radę to ł,ó,ż. Pzdr.

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » śr, 6 gru 2006, 16:27

Wszystko sprawdzone, jest iskra, otwory w osłonkach bocznych i wydechu zawsze mam zatkane szmatkami, motor nie był zbyt nagrzany.
Rok 2002, dekomprestor przy kierownicy. Długo nie stał po myciu-góra tydzień, więc nic nie powinno zardzewieć. Sprawdzę dzisiaj dekompresator jeszcze raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”