Strona 9 z 26

Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?

: wt, 12 sie 2008, 13:42
autor: Monot22
Witam
Czy ten Cylinder bedzie sie nadawał?? Chodzi mi o to czy jest sprawny?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HUSQVARN ... 0077098518

To jest nicasil czy tuleja?
Proszę o pomoc bo aukcja nie długo się kończy.:)

Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?

: wt, 12 sie 2008, 14:32
autor: plazgut
Skoro jest do twojego moto to musi pasowac. Popraw link.

Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?

: wt, 12 sie 2008, 14:40
autor: Monot22
Już poprawiłem
Chodzi mi o to czy jest to tuleja czy nicasil? i czy jest sprawna:)
z góry dziękuje za odpowiedz:) :drinkers:

To jest nicasil. Musisz pomierzyć czy jest sprawny.
Jeżeli nie będziesz mógł dobrać odpowiedniego rozmiaru tłoka tzn. że jest już za mocno zużyty.

Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?

: wt, 12 sie 2008, 19:03
autor: Monot22
Powie mi ktoś w końcu czy to nicasil czy tuleja??????????????

Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?

: wt, 12 sie 2008, 22:38
autor: ecik
TO JEST NIKASIL !!! TU SIE NIE ROBI SZLIFU TYLKO SIE ZAKLADA TŁOKI O WIEKSZYM ROZMIARZE

Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?

: wt, 12 sie 2008, 23:38
autor: Monot22
ecik po czym to stwierdziłeś że jest nicasil??
To mi prędzej wygląda na http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HUSQVARN ... 0077098518
nicasil

Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?

: wt, 12 sie 2008, 23:49
autor: crossmaniak
Myślałem, ze poczytałeś o tym co ci napisałem :roll: .... Zresztą spójrz na cylinder z aukcji i na swój zobaczysz różnicę wizualnie. Już na pierwszy rzut oka widać, że cylinder na aukcji położony ma nicasil. Gładź jest równo nałożona (spójrz na kanały dolotowe) no i jest to wszystko "jednolite".

Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?

: śr, 13 sie 2008, 00:02
autor: Monot22
Pytałem się bo napisałeś że jesteś nie pewny. Teraz to wogóle nie wiem co to jest. Każdy mówi inaczej....

Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?

: śr, 13 sie 2008, 02:02
autor: plazgut
Dobra wytłumacze ci... Nicasil masz nakładany na goły cylinder czyli na aluminium, a że nicasil to cieńka powłoka to nie zobaczysz golym okiem gdzie on się zaczyna. Jeśli masz położony nicasil to nie robisz szlifu tylko wsadzasz coraz to większe tłoki. Natomiast tuleję możesz łatwo zauważyc, gdyż jest ona gruba i wykonana z żeliwa. Mając tuleję robisz szlify i także wsadzasz coraz to większy tłok.
Cylinder na aukcji ma położony nicasil.

Że też ja mam cierpliwośc...

Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?

: śr, 13 sie 2008, 10:34
autor: acid
Chłopak idź do mechanika niech zmierzy ci średnicówką jaki masz mieć tłok , tylko musisz to mieć spasowane na 5 setnych milimetra . Mój cylinder ma powycierany nikasil , ma popekane ścianki w oknach wydechowych , tłok się zatarł po czym pierścienie sie zakleszczyły w rowkach , zdjąłem pierścienie podszlifowałem rowki by pierścienie swobodnie chodziły nie zakleszczały sie w tych przetartych miejscach i jeżdżę Jak masz jeszcze dobry tłok to składaj i hulaj . Jak chcesz to wyśle ci foty w jakim stanie jest mój tłok i cylinder a co mówic dopiero teraz jak juz hulam dwa tygodnie

Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?

: sob, 16 sie 2008, 13:22
autor: Monot22
Podeślij mi te zdjęcia na Monot22@wp.pl.
Możesz mi podać swój numer gg na PW

: pt, 22 sie 2008, 18:29
autor: HanYs
Witam

Dwa pytania z mojej strony...
Da sie przerobic nikasil na tuleje, a czy mozna takze odwrotnie (tuleje na nikasil)?
Kiedy mamy do czynienia z tuleja, co wymiana tloka trzeba zrobic szlif. To oznacza, ze co kilka wymian tloka, trzeba wprasowac nowa tuleje, czy co szlif tuleja jest nadlewana?