Strona 5 z 26

: śr, 4 kwie 2007, 12:22
autor: flyfox
ja zdecydowałem sie na tuleje (sa + i - ) przy mojej amatorskiej nie torowej jezdzie zobacze jak to bedzie hulac...
robiłem w motor-tech ----> tuleja elegancko wygląda zobaczymy jak złoze silnik i posmigam jak to hula p.s u goscia mozna tłoki z rabatem brac 100 taniej
pozdroooo

: śr, 4 kwie 2007, 15:51
autor: RafQ
Ja też niedawno robiłem w Motor-Tech i zrobili to naprawdę super.Jak będzie się to zachowywać to zobaczymy.Dobre dotarcie tuleji to podobno podstawa dlatego trzeba zwrócić na to szczególną uwagę.
Jestem amatorem i to mój pierwszy cross o takiej mocy (wcześniej 3 lata miałem Fantica z lat 80 a tak to od czasu do czasu okazyjnie jeździłem na CR125 oraz WR400),tak więc na razie będe spokojnie sobie śmigał w lekkim terenie i może czasami wypad na tor.
Zdam relacje jak moto się zachowuje jak tylko poskładam wszystko do kupy:)

Pozdrawiam!


Rafał

: śr, 4 kwie 2007, 21:40
autor: fgh98
Witam

Mam takie pytanko.

Ca sadzicie o tuleji w motocyklu YZF 426.Bo ostatnio taka ogladalem,z checia łykniecia tego.Ale nie ukrywam ze nieco mnie odstrasza wizja ze siedzi tam ta tuleja.....

Prosze o wasze oponnie.

Pozdro
fgh98

: śr, 4 kwie 2007, 21:54
autor: ecik
fgh98 spoko ale zastanów się czy dostaniesz do niej tłoki (znaczy do cylindra na tuleje) jak bez problemu dostaniesz to spoko. Osobiscie nie jestem za tuleja w 426 bo poprostu fabrycznie wychodzi na nikasilu i tam powinien byc nikasil :P.

: ndz, 20 maja 2007, 11:47
autor: czorno_malpa
a ja mam takie pytanie: na jaki luz pasowac tloka do motocykla(kx125) z tuleja? czy 0.05 bedzie ok? piszcie co o tym myslicie

: ndz, 20 maja 2007, 13:41
autor: ecik
Sadze ze bedzie ok :). Dla pewnosci 1 bak na lajcie jezdzic.

SZLIFY

: wt, 22 maja 2007, 10:51
autor: FUNCKY
WITAM .MAM PROBLEM Z SUZUKI RM 250 A MIANOWICIE.KUPIŁEM TULEJE I TŁOK .POSZUKUJE SZLIFIERZA W OKOLICY POZNANIA ESZNA WSCHOWY KTORY BY MI OSADZIŁ JA W CYLINDRZE W MIARE SZYBKO I DOBRZE.DZIEKUJE ZA PODPOWIEDZI I POZDRAWIAM MOTOCROSSOWCOW

: wt, 29 maja 2007, 23:32
autor: Młody
Witam. Rozlozylem wlasnie silnik w mojej kawie KLX 250 97r poniewaz slychac bylo korbowód. Po zdjeciu gory okazalo sie ze ukruszony jest pierscien i porysował nikasil. W zwiazku z tym pytanie co robic? Czy tuleja da rade w tak niewysilonym silniku czy lepiej odzalowac i wyslac na nikasil? Jesli tuleja to gotowa czy dorabiana na zlecenie? HEEELP bo sezon w pełni a silnik na stole :roll:

: śr, 30 maja 2007, 15:55
autor: To.mek
Wszystko pisze w temacie, wystarczy przeczytać.

: śr, 30 maja 2007, 16:04
autor: Ethan89
Tuleje trzeba bardzo ostroznie docierac ja 2 razy zatarłem tłok docierajac tuleje:P tylko lepiej dac troche wiekszy luz. ja docieralem chyba z 5 bakow (kx125)

: wt, 5 cze 2007, 16:19
autor: Setyk
Ja nie wiedzialem gdzie dac, a tu mi sie wydawalo najtrafniej;P
Czy w Husce WRE 125 jest nikasil?

: wt, 5 cze 2007, 16:27
autor: piasektt
Setyk pisze:Ja nie wiedzialem gdzie dac, a tu mi sie wydawalo najtrafniej;P
Czy w Husce WRE 125 jest nikasil?
jest