Uszczelki w cylindrze zdjęłem i nie pasują gdy zakładam

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
sebek1516
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1914
Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
Motocykl: gram w zielone
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Uszczelki w cylindrze zdjęłem i nie pasują gdy zakładam

Post autor: sebek1516 » śr, 10 cze 2009, 23:53

Siema mam problem bo sprawdzałem tłok i zdjęłem tylko pokrywkę cylindra czyli to w co swiece sie wkreca i tam mam 2 uszczelki.
1 zaraz przy komorze na tłok
2 przy zewnętrznym randzie zaraz przed tymi śrubami co odstaja.

I poruszyły mi sie te uszczelki i wypadły z rowków w których były, analogicznie próbowałem je włożyć spowrotem lecz o dziwo nie pasują o.O
Ta większa jeszcze jakoś bez wciskania w ten rowek sie mieści ale ta mała nawet jak położe na miejscu tego rowka to na około jego sie układa. A jeśli ja wciskam w niego to gdy włoże prawie cała to wystaje mi taki 6mm sutek ;/
wcisnąć ich sie bardziej nie da ;/

Ma ktoś jakiś sposób?
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM

Awatar użytkownika
piotrgurski
Moderator
Moderator
Posty: 770
Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
Motocykl: Husqa TE450 06/ FZ6S Fazer
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 3 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Uszczelki w cylindrze zdjęłem i nie pasują gdy zakładam

Post autor: piotrgurski » czw, 11 cze 2009, 00:30

Nie no jaja sobie chyba sobie z nas robisz ale dobra:
Weż tą "pokrywkę cylindra" i idz do sklepu z łożyskami są tam również oringi czyli te uszczelki które ci nie pasują. Kup nowe koszt ok 2 max 3 złotych.

Ps: pokrywkę cylindra czytaj "głowica" :wink:
ADV/Adventure

wardzioch
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 266
Rejestracja: pt, 20 mar 2009, 16:42
Motocykl: ...?
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Uszczelki w cylindrze zdjęłem i nie pasują gdy zakładam

Post autor: wardzioch » czw, 11 cze 2009, 07:52

Do lodówki z nimi i wejdą i same :finga:
Jeździj na okrągło, żadnego blokowania kół, narzucania tyłu czy ścinania zakrętów - jeździj ładnie, płynnie, na okrągło, trzymając prędkość a zobaczysz, że zaczniesz jechać szybciej.

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Uszczelki w cylindrze zdjęłem i nie pasują gdy zakładam

Post autor: Mateusz_MX » czw, 11 cze 2009, 11:08

Witajcie,

Oringi są jednorazowe. Swoją drogą pierwsze słyszę by mówiono na nie uszczelki, a na głowicę "pokrywa cylindra". Pełna profeska.

Pozdrawiam,
Mateusz_MX
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Uszczelki w cylindrze zdjęłem i nie pasują gdy zakładam

Post autor: WLD_Wlodi » czw, 11 cze 2009, 13:15

Mateusz_MX pisze:Witajcie,

Oringi są jednorazowe. Swoją drogą pierwsze słyszę by mówiono na nie uszczelki, a na głowicę "pokrywa cylindra". Pełna profeska.

Pozdrawiam,
Mateusz_MX
Dlaczego wg ciebie oringi są jednorazowe?
Wiadomo, że oring(guma) pod wpływem temperatury się rozszerza.

Włóż do zamrażalnika na pare godzin, powinno pomóc.

enduroguy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 541
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
Motocykl: RM125 #155
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Uszczelki w cylindrze zdjęłem i nie pasują gdy zakładam

Post autor: enduroguy » czw, 11 cze 2009, 13:39

Zewnetrzny oring moze byc ze sklepu z lozyskami za 3 zlote, ale wewnetrzny trzeba dawac vitonowy, bo predzej czy pozniej bankowo pusci :)
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!

mXmoto.pl
- TLD , BudRacing, MSR, Answer...

woytas
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 182
Rejestracja: śr, 12 gru 2007, 19:55
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Uszczelki w cylindrze zdjęłem i nie pasują gdy zakładam

Post autor: woytas » czw, 11 cze 2009, 20:22

ja miałem kiedys to samo tylko ze był moj błąd,przed zlozeniem czyscilem głowice,rowki i oringi rozpuszczalnikiem po zanurzeniu oringu w rozpuszczalniku zrobil sie za duzy i tez w zaden sposób nie pasowal ale lodówka zrobila swoje,sprawdzony sposób:)
MX Góra Kalwaria/zapraszamy

predator
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 118
Rejestracja: czw, 6 lip 2006, 21:00
Motocykl: KTM SXF 250 '07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kasinka Mała | Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Uszczelki w cylindrze zdjęłem i nie pasują gdy zakładam

Post autor: predator » czw, 11 cze 2009, 20:59

Jak bardzo chcesz zalozyc stary oring to mozesz 'przykleic' go na smarze w paru miejscach i sie ulozy. Troche to irytujace ale daje rade gdy nie ma sie innego wyjscia :) no i oczywiscie najpierw do lodowki.

Zastanawia mnie jak zrobiles 'inspekcje' tloka skoro nie wiesz jak nazwac poszczegolnych elementow silnika..

Pozdrawiam
Jest:
KTM SXF 250 '07
Była:
Yamaha YZ 125 '06

lukass4
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 40
Rejestracja: śr, 24 cze 2009, 22:59
Motocykl: Yamaha WR 426
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Uszczelki w cylindrze zdjęłem i nie pasują gdy zakładam

Post autor: lukass4 » śr, 1 lip 2009, 10:25

swoją Drogą to miec Rm i niewiedzic jak sie "pokrywa cylindra nazywa :P dobrze ze masz 2 T Bo jak bys miał 4 T to pewnie by było pytanie po co Ten łańcuchw silniku :P

Awatar użytkownika
bandogge1980
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 138
Rejestracja: ndz, 2 mar 2008, 19:24
Motocykl: Husqvarna TE610IE
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. woj. Lubuskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Uszczelki w cylindrze zdjęłem i nie pasują gdy zakładam

Post autor: bandogge1980 » śr, 1 lip 2009, 10:57

Dokładnie tak. Zewnetrzny o-ring mozna uzyc zwykły a wewnetrznego nie da się kupic w sklepie ze zwykłymi o-ringami. Te czarne wypalą sie po 5 -7 motogodzinach i tylko kłopot bo nadmucha kompresji w chłodnice i wywali chłodziwo przelewem co łatwo przeoczyc podczas jazdy i remont za tysiące złotych gotowy.
Znany temat z Igrekzetek i Eremow. Polecam kupno kilku oryginałów na zapas cena w serwisie to bagatela 11zł za sztuke ;) Mozna tez vitonowe o-ringi kupic w firmie która zajmuje sie hydrauliką siłową lub tam gdzie naprawia sie weze od koparek tam cena nie przekracza 7 zł.
Tel: 792 808 123

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”