CR 125 Ciężko pali po kilku dniach.

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

CR 125 Ciężko pali po kilku dniach.

Post autor: grayfox » pt, 1 maja 2009, 20:42

Hej!


Mam problem z moją Hondą. Mianowicie gdy postoi kilka dni ciężko odpala. Gdy już odpali i ją zgaszę to odpala normalnie, chodź silnik wciąż zimny.

Świeca jest cała czarna, po jeździe. A jej oznaczenie to BR9EG.

Pharah
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 39
Rejestracja: pn, 27 kwie 2009, 18:41
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 125 Ciężko pali po kilku dniach.

Post autor: Pharah » pt, 1 maja 2009, 20:47

Zbyt bogata mieszanka. Mieszanka jest ok. gdy świeca ma kolor kawy z mlekiem.
Wyreguluj to bo świece ci popadają jak będziesz nowe wkładał.
KTM 125 SX

Autor tematu
grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 125 Ciężko pali po kilku dniach.

Post autor: grayfox » sob, 2 maja 2009, 09:32

Co konkretnie powinienem zrobić?

krukENDURO
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 37
Rejestracja: czw, 13 lis 2008, 16:01
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 125 Ciężko pali po kilku dniach.

Post autor: krukENDURO » sob, 2 maja 2009, 12:10

Musisz pokręcić śrubką która jest przy gaźniku, zazwyczaj są 2 - jedna od ustawiania obrotów jałowych a druga od regulacji składu mieszanki.

Adziowy
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 49
Rejestracja: czw, 18 wrz 2008, 14:56
Motocykl: Honda Cr 125, Suzuki LTZ 400
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 125 Ciężko pali po kilku dniach.

Post autor: Adziowy » sob, 2 maja 2009, 13:11

Nie walić tyle oleju do paliwa. 1:50 to taka średnia dawka.

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 125 Ciężko pali po kilku dniach.

Post autor: WLD_Wlodi » sob, 2 maja 2009, 16:30

Adziowy pisze:Nie walić tyle oleju do paliwa. 1:50 to taka średnia dawka.
Nie wprowadzaj ludzi w błąd, nalej 1:50 do swojej CRki i zobaczysz efekty...
1:35-1:40 jest ok.

krukENDURO
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 37
Rejestracja: czw, 13 lis 2008, 16:01
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 125 Ciężko pali po kilku dniach.

Post autor: krukENDURO » sob, 2 maja 2009, 17:20

1:50 jest dobre do Simsona a nie wyczynowej sety

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: CR 125 Ciężko pali po kilku dniach.

Post autor: Mateusz_MX » sob, 2 maja 2009, 17:44

Dokładnie, odpowiednia mieszanka do 2T to 1:35. Co do problemów z uruchamianiem to wystarczy wyregulować gaźnik (najlepiej u fachowca).
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

Autor tematu
grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 125 Ciężko pali po kilku dniach.

Post autor: grayfox » sob, 2 maja 2009, 21:30

Musisz pokręcić śrubką która jest przy gaźniku, zazwyczaj są 2 - jedna od ustawiania obrotów jałowych
Co mają obroty biegu jałowego (luzu) do składu mieszanki? Przecież ta śruba reguluje jedynie dolne położenie przepustnicy.
regulacji składu mieszanki.
Tego także nie rozumiem, z tego co wiem to ta śruba odpowiada tylko za skład mieszanki przy minimalnie podniesionej przepustnicy, a przecież na takich obrotach się nie jeździ .

Z tego co wyczytałem w serwisówce to za skład odpowiada głównie poziom iglicy oraz główna dysza paliwowa. Poprawcie mnie jeśli się mylę. I tu moje pytanie czym się zająć?

Co do oleju leje 1:32. Tylko Full Syntetyk klasy FD.

Adziowy
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 49
Rejestracja: czw, 18 wrz 2008, 14:56
Motocykl: Honda Cr 125, Suzuki LTZ 400
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 125 Ciężko pali po kilku dniach.

Post autor: Adziowy » sob, 2 maja 2009, 23:00

Zalezy jaki olej panowie ;] ja leje ten z orlena ( czerwony ) i robie 1:50 i jest dobrze, nie kopci ani nic i odpala na 1 go :)

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 125 Ciężko pali po kilku dniach.

Post autor: WLD_Wlodi » ndz, 3 maja 2009, 00:18

Adziowy pisze:Zalezy jaki olej panowie ;] ja leje ten z orlena ( czerwony ) i robie 1:50 i jest dobrze, nie kopci ani nic i odpala na 1 go :)
Zobaczymy jak dlugo... Jak lejesz Orlena do swojej CRki, to albo nas robisz w konia(ze do dzisiaj na niej jezdzisz), albo na tym oleju przejechales jeden bak.


Powodzenia w dalszym uzytkowaniu CRki, twardego nicasylu zycze.


PS. Moja byla 50tka palila na pierwszego, gdy miala 3bar(czy atm?) kompresji(a powinna miec 10,5).
Dolnych obrotow nie miala, ale zawsze palila na pierwszego :mrgreen:

Adziowy
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 49
Rejestracja: czw, 18 wrz 2008, 14:56
Motocykl: Honda Cr 125, Suzuki LTZ 400
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 125 Ciężko pali po kilku dniach.

Post autor: Adziowy » ndz, 3 maja 2009, 00:22

Caly czas na nim jezdze i wszystko ok :)

PS. Mówiłem ze Honda to najlepsza maszyna :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”