KTM 250 SXF - UTRZYMANIE

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM 250 SXF - UTRZYMANIE

Post autor: ecik » wt, 2 cze 2009, 18:16

Tylko Wlodi zauważ, że taka 250 4T jest mniej wyżyłowana bo z pojemności 250 masz zaledwie 2-3 konie więcej od 125 w 2T. Na to też należy zwrócić uwagę więc jednak 1 zbiornik w 250 4T może się równać 1 zbiornikowi 125 2T.

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM 250 SXF - UTRZYMANIE

Post autor: WLD_Wlodi » wt, 2 cze 2009, 19:54

ecik pisze:Tylko Wlodi zauważ, że taka 250 4T jest mniej wyżyłowana bo z pojemności 250 masz zaledwie 2-3 konie więcej od 125 w 2T. Na to też należy zwrócić uwagę więc jednak 1 zbiornik w 250 4T może się równać 1 zbiornikowi 125 2T.
Yhm... Czyli rozumiem że gdy podłącze licznik motogodzin do 2T i 4T, to po wyjeżdżeniu tych 7l paliwa na licznikach(W YZ i YZF)pokaże się podobna wartość?

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM 250 SXF - UTRZYMANIE

Post autor: ecik » wt, 2 cze 2009, 20:46

Pewnie nie ^^.

Orlik
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 60
Rejestracja: czw, 3 sty 2008, 13:33
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM 250 SXF - UTRZYMANIE

Post autor: Orlik » wt, 2 cze 2009, 21:06

Tak z innej beczki. A mianowicie, licznik mierzy impulsy elektryczne przy cewce czy jakos tak ( dobrze pisze?) i teraz tak , czy ilosc impulsów jest wieksza jak sprzet dostaje w dupe czy taka sama jak pyrka na jałowym?? Bo jezeli tak to licznik policzy nam mth tak samo czy pełen gaz czy jałowy. Słyszałem od mechanika ze licznik liczy poprostu czas pracy silnika i traktuje 1mth jak 1h pracy silnika niezaleznie czy full gaz czy pyrkanie. Troche to wszystko dziwne dla mnie i jeszcze nikt do konca tego nie wyjasnił na forum. Moze licznik ma jakis specjalny wzór wzgledem którego przelicza czas pracy?

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM 250 SXF - UTRZYMANIE

Post autor: WLD_Wlodi » wt, 2 cze 2009, 21:29

Orlik pisze:Tak z innej beczki. A mianowicie, licznik mierzy impulsy elektryczne przy cewce czy jakos tak ( dobrze pisze?) i teraz tak , czy ilosc impulsów jest wieksza jak sprzet dostaje w dupe czy taka sama jak pyrka na jałowym?? Bo jezeli tak to licznik policzy nam mth tak samo czy pełen gaz czy jałowy. Słyszałem od mechanika ze licznik liczy poprostu czas pracy silnika i traktuje 1mth jak 1h pracy silnika niezaleznie czy full gaz czy pyrkanie. Troche to wszystko dziwne dla mnie i jeszcze nikt do konca tego nie wyjasnił na forum. Moze licznik ma jakis specjalny wzór wzgledem którego przelicza czas pracy?
Gdzieś na forum był temat o licznikach motogodzin, i tam wszystko było szczególowo opisane, że niektóre liczą tylko czas, przez który moto pracuje, a niektóre mierzą impulsy elektryczne z cewki.

pawlo
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 144
Rejestracja: śr, 21 maja 2008, 12:12
Motocykl: GAS GAS TxT 280 pro
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ok Żywca
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM 250 SXF - UTRZYMANIE

Post autor: pawlo » wt, 2 cze 2009, 21:43

People coming, people going, people born to die, Don't ask me, because I don't know why

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”