Kawasaki KX250 (90') - Twarde sprzęgło

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
keny150
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 44
Rejestracja: czw, 25 gru 2008, 10:54
Motocykl: KTM 520 EXC 01'
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Kawasaki KX250 (90') - Twarde sprzęgło

Post autor: keny150 » sob, 21 mar 2009, 14:11

Witam! Ma problem ze sprzęgłem w KX250 (1990r.) , chodzi mianowicie o to iż jest bardzo twarde. Sprzęgło działa poprawnie tzn. nie ślizaga się i wysprzęgla. Rozebrałem ale sprzęgło i wygląda ok. (czytaj żadnych patentów). Czy jest to możliwe abybyła to wina linki od sprzęgła?! Ponieważ mam nieorginalną ale chodzi w/g mnie dobrze (nie zaciera się w pancerzu). Czy ktoś z Was spotkał sie z podobnym problemem?! Sprężyny dociskające wydaje mi się ,że są ok. tzn. niezatwarde.

Paweł YZ125
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 25
Rejestracja: śr, 21 sty 2009, 21:24
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: tor
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Kawasaki KX250 (90') - Twarde sprzęgło

Post autor: Paweł YZ125 » sob, 21 mar 2009, 19:05

U mnie w KX250 '97 tez chodzilo bardzo ciezko to wyciągnąłem linke z pancerza, wlałem w pancerz oleju i chodzi leciutko. Minusem jst to że olej z pancerza sie na początku wylewal i bok silnika byl troche ufajdany...

grzesiek3210
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 188
Rejestracja: pn, 24 paź 2005, 00:06
Motocykl: Suzuki RM 250 K9
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poland East Side
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kawasaki KX250 (90') - Twarde sprzęgło

Post autor: grzesiek3210 » ndz, 22 mar 2009, 16:44

Na 100% to wina linki.Ja w husce miałem jakieś patenty pozakładane i po jednym wyjeździe linka się zacierała że ciężko było wcisnąć klamke przy ruszaniu. Po zakupie oryginalnej linki problem zginął. Linka w teflonie to jest to:D
Najgorsze co może Cię spotkać to brak TOTALNEGO POWERA :D

lukasz_eu
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 135
Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 23:35
Motocykl: KX 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Kawasaki KX250 (90') - Twarde sprzęgło

Post autor: lukasz_eu » czw, 26 mar 2009, 01:51

Dużo osób nie smaruje nowych linek :(
jak chodzi ciężko ale się nie zaciera wlej do niej jedną stroną oleju pomalutku aż wypłynie z drugiej trochę to trwa ale warto daje dobre efekty.
To samo się tyczy montażu nowej.
Ja używam oleju do paliwa i jest elegancko

grzesiek3210
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 188
Rejestracja: pn, 24 paź 2005, 00:06
Motocykl: Suzuki RM 250 K9
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poland East Side
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kawasaki KX250 (90') - Twarde sprzęgło

Post autor: grzesiek3210 » czw, 26 mar 2009, 22:40

jeżeli linka ma wkład z teflonem to nie wolno zalewać jej żadnymi olejami...wyłącznie smar"suchy" w spray'u który jest obojętny dla teflonu.
Najgorsze co może Cię spotkać to brak TOTALNEGO POWERA :D

lukasz_eu
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 135
Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 23:35
Motocykl: KX 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Kawasaki KX250 (90') - Twarde sprzęgło

Post autor: lukasz_eu » pt, 27 mar 2009, 17:06

przyznam że nie wiem
nie miałem dużo do czynienia z linkami w teflonie :? .
Ale wiem że linka w osłonie teflonowej chodzi dobrze praktycznie nawet bez smarowania.
Chyba nawet niekonieczne jest jej smarowanie.
Napiszę może po czym poznać że linka jest w osłonie teflonowej bo nie każdy musi wiedzieć:
najłatwiej poznać po tym że linka nie chodzi bezpośrednio w pancerzu stalowym tylko ma wkładkę (ala plastik)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”