Kawasaki KX250 (90') - Twarde sprzęgło
-
Autor tematukeny150
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 44
- Rejestracja: czw, 25 gru 2008, 10:54
- Motocykl: KTM 520 EXC 01'
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Kawasaki KX250 (90') - Twarde sprzęgło
Witam! Ma problem ze sprzęgłem w KX250 (1990r.) , chodzi mianowicie o to iż jest bardzo twarde. Sprzęgło działa poprawnie tzn. nie ślizaga się i wysprzęgla. Rozebrałem ale sprzęgło i wygląda ok. (czytaj żadnych patentów). Czy jest to możliwe abybyła to wina linki od sprzęgła?! Ponieważ mam nieorginalną ale chodzi w/g mnie dobrze (nie zaciera się w pancerzu). Czy ktoś z Was spotkał sie z podobnym problemem?! Sprężyny dociskające wydaje mi się ,że są ok. tzn. niezatwarde.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 25
- Rejestracja: śr, 21 sty 2009, 21:24
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: tor
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki KX250 (90') - Twarde sprzęgło
U mnie w KX250 '97 tez chodzilo bardzo ciezko to wyciągnąłem linke z pancerza, wlałem w pancerz oleju i chodzi leciutko. Minusem jst to że olej z pancerza sie na początku wylewal i bok silnika byl troche ufajdany...
-
- Mistrz prostej
- Posty: 188
- Rejestracja: pn, 24 paź 2005, 00:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K9
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poland East Side
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kawasaki KX250 (90') - Twarde sprzęgło
Na 100% to wina linki.Ja w husce miałem jakieś patenty pozakładane i po jednym wyjeździe linka się zacierała że ciężko było wcisnąć klamke przy ruszaniu. Po zakupie oryginalnej linki problem zginął. Linka w teflonie to jest to:D
Najgorsze co może Cię spotkać to brak TOTALNEGO POWERA
-
- Mistrz prostej
- Posty: 135
- Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 23:35
- Motocykl: KX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki KX250 (90') - Twarde sprzęgło
Dużo osób nie smaruje nowych linek
jak chodzi ciężko ale się nie zaciera wlej do niej jedną stroną oleju pomalutku aż wypłynie z drugiej trochę to trwa ale warto daje dobre efekty.
To samo się tyczy montażu nowej.
Ja używam oleju do paliwa i jest elegancko
jak chodzi ciężko ale się nie zaciera wlej do niej jedną stroną oleju pomalutku aż wypłynie z drugiej trochę to trwa ale warto daje dobre efekty.
To samo się tyczy montażu nowej.
Ja używam oleju do paliwa i jest elegancko
-
- Mistrz prostej
- Posty: 188
- Rejestracja: pn, 24 paź 2005, 00:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K9
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poland East Side
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kawasaki KX250 (90') - Twarde sprzęgło
jeżeli linka ma wkład z teflonem to nie wolno zalewać jej żadnymi olejami...wyłącznie smar"suchy" w spray'u który jest obojętny dla teflonu.
Najgorsze co może Cię spotkać to brak TOTALNEGO POWERA
-
- Mistrz prostej
- Posty: 135
- Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 23:35
- Motocykl: KX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki KX250 (90') - Twarde sprzęgło
przyznam że nie wiem
nie miałem dużo do czynienia z linkami w teflonie .
Ale wiem że linka w osłonie teflonowej chodzi dobrze praktycznie nawet bez smarowania.
Chyba nawet niekonieczne jest jej smarowanie.
Napiszę może po czym poznać że linka jest w osłonie teflonowej bo nie każdy musi wiedzieć:
najłatwiej poznać po tym że linka nie chodzi bezpośrednio w pancerzu stalowym tylko ma wkładkę (ala plastik)
nie miałem dużo do czynienia z linkami w teflonie .
Ale wiem że linka w osłonie teflonowej chodzi dobrze praktycznie nawet bez smarowania.
Chyba nawet niekonieczne jest jej smarowanie.
Napiszę może po czym poznać że linka jest w osłonie teflonowej bo nie każdy musi wiedzieć:
najłatwiej poznać po tym że linka nie chodzi bezpośrednio w pancerzu stalowym tylko ma wkładkę (ala plastik)