Spóźnione zejscie z obrotów w 4T?

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Spóźnione zejscie z obrotów w 4T?

Post autor: zielorz » sob, 31 maja 2008, 19:29

Dzisiaj wystąpił u mnie ten sam problem. Myślałem, że nareszcie sobie pojeżdżę a tu dupa! Isbi jeszcze jakie pytanie. Czy jak sie te obroty podwieszały to nie zauważyłeś czy przypadkiem bardziej w wydech nie strzela ?

Pozdro

Taki Tam Gar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 236
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Spóźnione zejscie z obrotów w 4T?

Post autor: Taki Tam Gar » sob, 31 maja 2008, 22:48

Zielorz, mam to samo, i pradopodobnie ta sama przyczyna, przepustnica :). Nie ma co tego wymieniać. Drogie to cholerstwo.
yyyyn? Yyyyyyyyyn?

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Spóźnione zejscie z obrotów w 4T?

Post autor: zielorz » sob, 31 maja 2008, 23:27

Ale ja nie mogę jeździć bez tego ;) Po prostu jest hu**ia z grzybnią, a nie jazda. Jutro to rozbieram i obczajam.

Pozdro

Taki Tam Gar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 236
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Spóźnione zejscie z obrotów w 4T?

Post autor: Taki Tam Gar » ndz, 1 cze 2008, 20:05

Tzn to u mnie nie jest jakieś straszne, da się wychamować. Jeżeli uda Ci się coś zrobić, mów od razu, zrobie to samo.
yyyyn? Yyyyyyyyyn?

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Spóźnione zejscie z obrotów w 4T?

Post autor: zielorz » pn, 2 cze 2008, 23:42

U mnie też może i się da, ale tak nie powinno być i muszę to zrobić. Poza tym strzela w wydech strasznie przez to.

Pozdrawiam

motocyklecross
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 233
Rejestracja: wt, 21 paź 2008, 00:05
Motocykl: co miesiac inny ;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Spóźnione zejscie z obrotów w 4T?

Post autor: motocyklecross » śr, 12 lis 2008, 01:04

WITAM
PROBLEM ZNAM Z DOSWIADCZENIA NABYTEGO W SERWISIE MOTOCYKLI
W 90% PRZYPADKÓW JESLI W 4T NIE SCHODZI Z OBROTOW JAK POWINIEN OCZYWISCIE JESLI GAZ ODBIJA ITD POWODEM JEST NADERWANA LUB USKODZONA PRZESLONA PRZEPUSTNICY
POWODUJE GORSZA PRACE WÓZKA PRZEPUSTNICY ORAZ JESLI SIE KAWALEK WYKRUSZYL MOTO NIE SCHODZI Z OBROTOW JAK POWINNO I CZASAMI ZACHOWUJE SIE PRZY ODPALANIU JAKBY SIE KOPALO Z LEKKO OTWARTYM GAZEM TZN MOZE BIC W KOPNIAK ALE NIE JEST TO REGULA
W GAZNIKACH TYPU keihin fcr CZYLI W KTM SX EXC CRF YZF RMZ KXF ITD ITP KOSZT TEGO BADZIEWIA OKOLO 530ZL ;/;/;/ HORROr W BIALY DZIEN ALE NIC SIE NIE WYMODZI TRZEBA ZAMAWIAC W SERWISIE BO JAK PRZEPUSTNICa sie urwie...... w siniku rzeznia w yamasze kosztuje chyba 430zl


temat przerabialem u siebie w KTM na szczescie totalnie nic sie nie stalo jak sie urwala chyba bog nademna czuwa albo KTM tak ma bo kolega mial to samo i tez fart....
natomiast wszystkim kumplom ktorym to sie przytrafilo w japoncach mieli explozje silnika.....
AVE KTM naprawde w tej kwestii jest niezniszczalny ;)

do rzeczy.... rozbierz gaznik i sprawdz stan blaszki przykrecanej do wozka przepustnicy
nie ma prawa miec ubytkow ani pekniec
sprawdz tez czy kolka na wozku nie sa wyrobione i czy nie maja luzow
jest to taka dosc drazniaca przypadosc tego gaznika ale coz......oczywiscie sprawdzcie najpierw czy jak odepniecie linki od gaznika i odpalicie motocykl to czy jak dodacie gazu przekrecajac to pokretlo do ktorego sa mocowane linki czy zejdzie z obrotow czy nie jesli bedzie schodzil szukajcie w ulozeniu linek i rollgazie jesli nie.... przepustnica

kurcze..... wypracowanie sie z tego zrobilo;)
Sebastian Gałkowski KAT-SERWIS Specjalizacja serwis motocykli i części zamienne
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg

zimak
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: czw, 1 sty 2009, 16:15
Motocykl: YAMAHA YZ250F, CRF 450
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Głogów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Spóźnione zejscie z obrotów w 4T?

Post autor: zimak » sob, 7 mar 2009, 18:56

Taki Tam Gar pisze:Tzn to u mnie nie jest jakieś straszne, da się wychamować. Jeżeli uda Ci się coś zrobić, mów od razu, zrobie to samo.
zielorz pisze:U mnie też może i się da, ale tak nie powinno być i muszę to zrobić. Poza tym strzela w wydech strasznie przez to.

Pozdrawiam
i mnie dziś to dopadło, gaźnik wolno odpuszcza obroty ,strzela lekko w wydech, tylko dziwi mnie to że nagle po czyszczeniu, a jak wy koledzy sobie poradziliście z problemem, czy zostaje tylko kosztowna wymiana przepustnicy. pozdr.

zimak
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: czw, 1 sty 2009, 16:15
Motocykl: YAMAHA YZ250F, CRF 450
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Głogów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Spóźnione zejscie z obrotów w 4T?

Post autor: zimak » sob, 25 kwie 2009, 23:17

Ponawiam temat, dalej mecze się z tym zejściem z obrotów :( , niby wszystko w gaźniku całe pracuje jak trzeba, czyszczone na różne sposoby i dalej to samo, poradźcie coś :cry:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”