rm 125 - nie wkręca się

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
michalrm125
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 12
Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 15:20
Motocykl: yzf
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

rm 125 - nie wkręca się

Post autor: michalrm125 » sob, 7 mar 2009, 22:03

witam. posiadam rm 125 95 i z tego co wiem od poprzedniego właściciela posiada ona zablkowany zawór wydechowy. Moto na wysokich obrotach przerywa. Jak myslicie przyczyna tych obrotów jestzablokowany zaworek? Czy może cos innego?
Jak odblokować zawór?
Jestem ustawiony z mechanikiem juz ale pytam z ciekawosci , moze to prosta czynność i nie bedzie trzeba wozić do mechaniora.

:D
Ostatnio zmieniony ndz, 8 mar 2009, 19:54 przez michalrm125, łącznie zmieniany 1 raz.

plazgut
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 454
Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 00:33
Motocykl: CRF250R '06
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: jak odblokować zawór wydechowy 2t

Post autor: plazgut » sob, 7 mar 2009, 23:16

Nigdy nie słyszałem, żeby zawór w RM mógłby by zablokowany seryjnie - bo chyba o to chodzi. Według mnie może to byc wina kończącego się tłoka, wina świecy bądź gaźnika. Różnie to bywa.
Obecnie: CRF250R '06, BMW K100RS, K-750
Było: Komarek :), Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: jak odblokować zawór wydechowy 2t

Post autor: WLD_Wlodi » ndz, 8 mar 2009, 09:39

Albo poprostu ma niepodłączony zawór.

Awatar użytkownika
piotrgurski
Moderator
Moderator
Posty: 770
Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
Motocykl: Husqa TE450 06/ FZ6S Fazer
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 3 razy