Regulamin MotoX
1. Zakaz używania wulgaryzmów (nawet z cenzurą w postaci kropek, gwiazdek, itp)
2. Użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznego wykonania czynności wymienionych w upomnieniu lub poleceniu, określonych przez moderatora np. poprawienie tytułu tematu, treści tematu, pisowni, błędów ortograficznych itp.
3. Osoby funkcyjne forum (administratorzy, moderatorzy) mają prawo ingerencji w wiadomości użytkownika w celu:
5. Moderator nie ma obowiązku poinformowania strony zainteresowanej o działaniach moderacyjnych wykonanych na danej wiadomości czy temacie.
6. Podczas pisania wiadomości nie jest dozwolone:
8. Przy każdej wiadomości jest widoczny odsyłacz (!) zgłoś do moderatora, który służy do zgłoszenia moderatorom, że dana wiadomość w jakikolwiek sposób łamie regulamin obowiązujący na forum.
9. Nie dyskutujemy na temat słuszności przyznania ostrzeżenia danemu użytkownikowi.
10. Nie jest tolerowane pisanie ogłoszeń w działach innych niż "Sklep MotoX.com.pl i Ogłoszenia"
11. Wszelkie formy spamu są zabronione.
12. Nie prowadzimy działalności komercyjnej na forum. Dopuszczalne jest umieszczenie w podpisie bannera o wielkości 250x30 pikseli za darmo. Powyżej tego rozmiaru obowiązuje
opłata 100zł netto jednorazowo.
13. Nie prowadzimy agitacji na rzecz innych forum dyskusyjnych.
14. Umieszczanie reklam lub linków do konkurencyjnych serwisów, sklepów lub stron internetowych bez zgody admina jest zabronione – jeśli chcesz przekazać komuś informacje na temat strony lub sklepu użyj wiadomości prywatnej.
15. Nie umieszczaj podpisów większych niż 4 linijki tekstu.
16. W tematach postów należy umieszczać istotę problemu, tak aby osoba przeglądająca forum wiedziała czego dotyczy zawartość konkretnego posta bez konieczności wchodzenia do niego.
17. Tematy postów należy umieszczać w odpowiedniej kategorii forum aby uniknąć bałaganu i pozostawić forum czytelne i przejrzyste.
18. Nie pisać kolejnego posta pod własnym lecz edytować post poprzedni w celu poprawienia treści (ograniczy to niepotrzebny rozrost bazy danych).
19. Zadając pytanie pisz tak by temat dawał obraz zawartości wiadomości i pojęcie o tym czego można się spodziewać po temacie. Nie zadajemy pytań typu "Mam problem" "Czy wiecie ?" oraz "Ratunku, Pomocy" itd.
20. W zakładanych tematach nie używany WIELKICH LITER i wykrzykników!!!
21. Zanim zapytasz się o coś sprawdź w archiwum czy temat nie był już poruszany. Do tego służy funkcja Szukaj.
22. Posty pozbawione wartości dla innych forumowiczów, bezsensu i bzdurne powinny być umieszczane w temacie „na każdy temat”, w przeciwnym razie będą kasowane.
23. Posty umieszczane z pogwałceniem regulaminu będą usuwane.
24. Dla ułatwienia komunikacji każdy zarejestrowany forumowicz ma dopisać miasto swojego pochodzenia.
25. Nie załatwiamy spraw prywatnych od tego są wiadomości prywatne.
26. Jeśli nie masz nic do powiedzenia w temacie to nie pisz.
27. Zabronione jest zakładanie wielu kont na jedną osobę (prowadzenie tzw. multikont).
28. Udzielanie porad uznanych za szkodliwe bądź bezwartościowe podlega regulaminowym restrykcjom.
Ostatnia aktualizacja regulaminu: 20.03.2013r[/size]
2. Użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznego wykonania czynności wymienionych w upomnieniu lub poleceniu, określonych przez moderatora np. poprawienie tytułu tematu, treści tematu, pisowni, błędów ortograficznych itp.
3. Osoby funkcyjne forum (administratorzy, moderatorzy) mają prawo ingerencji w wiadomości użytkownika w celu:
- 3.1 wydania upomnienia lub polecenia,
- 3.2 korekty - tytułu tematu, merytorycznej zawartości treści, pisowni lub błędów ortograficznych, rozmiaru i koloru tekstu, treści zakłócających przeglądanie forum oraz treści niezgodnych z prawem,
5. Moderator nie ma obowiązku poinformowania strony zainteresowanej o działaniach moderacyjnych wykonanych na danej wiadomości czy temacie.
6. Podczas pisania wiadomości nie jest dozwolone:
- 6.1 pisanie jednakowych postów lub tematów w różnych działach forum,
- 6.2 pisanie wiadomości nic nie wnoszących do dyskusji np.: dziękuję, sprawdzę jutro (do załatwiania spraw prywatnych służy PW), jeśli Twój post niczego nowego nie wniesie do dyskusji i piszesz jedynie np. ”No właśnie!”, „Zgadzam się z powyższym”, nie zamieszczaj go. Uzasadnij swoje zdanie.
- 6.3 zamieszczanie małych załączników jeden po drugim, wysyłanie kilkunastu odpowiedzi z małymi załącznikami,
- 6.4 pisanie postów nie związanych z tematem, ironizowanie w formie docinek czy uśmieszków,
- 6.5 notoryczne zakładanie nowych tematów oraz zakładanie tematów w niewłaściwym dziale forum,
- 6.6 prześladowanie, obrażanie , ośmieszanie, używanie niecenzuralnych słów pod adresem innych użytkowników, stosowania różnych form zaczepki, złośliwości i kpin, ogólnie przyjętych zasad moralnych oraz demoralizacji po przez manifestowanie rzeczy ogólnie uważane za zakazane i zabronione, naruszenie etykiety i kultury obcowania na forum (wymiana osobistych uwag tylko na PW),
8. Przy każdej wiadomości jest widoczny odsyłacz (!) zgłoś do moderatora, który służy do zgłoszenia moderatorom, że dana wiadomość w jakikolwiek sposób łamie regulamin obowiązujący na forum.
9. Nie dyskutujemy na temat słuszności przyznania ostrzeżenia danemu użytkownikowi.
10. Nie jest tolerowane pisanie ogłoszeń w działach innych niż "Sklep MotoX.com.pl i Ogłoszenia"
11. Wszelkie formy spamu są zabronione.
12. Nie prowadzimy działalności komercyjnej na forum. Dopuszczalne jest umieszczenie w podpisie bannera o wielkości 250x30 pikseli za darmo. Powyżej tego rozmiaru obowiązuje
opłata 100zł netto jednorazowo.
13. Nie prowadzimy agitacji na rzecz innych forum dyskusyjnych.
14. Umieszczanie reklam lub linków do konkurencyjnych serwisów, sklepów lub stron internetowych bez zgody admina jest zabronione – jeśli chcesz przekazać komuś informacje na temat strony lub sklepu użyj wiadomości prywatnej.
15. Nie umieszczaj podpisów większych niż 4 linijki tekstu.
16. W tematach postów należy umieszczać istotę problemu, tak aby osoba przeglądająca forum wiedziała czego dotyczy zawartość konkretnego posta bez konieczności wchodzenia do niego.
17. Tematy postów należy umieszczać w odpowiedniej kategorii forum aby uniknąć bałaganu i pozostawić forum czytelne i przejrzyste.
18. Nie pisać kolejnego posta pod własnym lecz edytować post poprzedni w celu poprawienia treści (ograniczy to niepotrzebny rozrost bazy danych).
19. Zadając pytanie pisz tak by temat dawał obraz zawartości wiadomości i pojęcie o tym czego można się spodziewać po temacie. Nie zadajemy pytań typu "Mam problem" "Czy wiecie ?" oraz "Ratunku, Pomocy" itd.
20. W zakładanych tematach nie używany WIELKICH LITER i wykrzykników!!!
21. Zanim zapytasz się o coś sprawdź w archiwum czy temat nie był już poruszany. Do tego służy funkcja Szukaj.
22. Posty pozbawione wartości dla innych forumowiczów, bezsensu i bzdurne powinny być umieszczane w temacie „na każdy temat”, w przeciwnym razie będą kasowane.
23. Posty umieszczane z pogwałceniem regulaminu będą usuwane.
24. Dla ułatwienia komunikacji każdy zarejestrowany forumowicz ma dopisać miasto swojego pochodzenia.
25. Nie załatwiamy spraw prywatnych od tego są wiadomości prywatne.
26. Jeśli nie masz nic do powiedzenia w temacie to nie pisz.
27. Zabronione jest zakładanie wielu kont na jedną osobę (prowadzenie tzw. multikont).
28. Udzielanie porad uznanych za szkodliwe bądź bezwartościowe podlega regulaminowym restrykcjom.
Ostatnia aktualizacja regulaminu: 20.03.2013r[/size]