yz450f 2010
-
Autor tematuKyio
- Mistrz prostej
- Posty: 86
- Rejestracja: czw, 1 sty 2009, 05:56
- Motocykl: honda cr125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
yz450f 2010
Witam. Jest w stanie ktos sie wypowiedziec jak dziala yamaszka na tym nowym 4 zaworowym silniku z wtryskiem, sa jakies wady dzieciece , czy wszystko ok ?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: czw, 17 lut 2011, 11:26
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: yz450f 2010
witam wszystkich, powiem tak kolega zakupił około pół roku temu model 2010 i jezdzi się nim naprawde wspaniale i dla tego od dwóch tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem modelu 2011 możecie sobie obejrzeć filmik http://www.youtube.com/watch?v=PMROV1F_Z_s
Moto jest z USA i dla tego był rozkręcony (mniejsze opłaty)
Jeżeli chodzi o silnik to na oryginalnych ustawieniach wtrysku moto ciągnie piekielnie od samego dołu. Ja jeździłem wcześniej na modelu 2009 i naprawdę jest wielka różnica, delikatny ruch manetka i wyrywa do przodu. Na początku sprawiał wrażenie że jest zbyt mocny w dolnym zakresie obrotów. Jako że jestem świeżym posiadaczem jeszcze nie sprawdzałem go na torze czekam na poprawę pogody.
U kolegi w modelu 2010 po przejechaniu ok 20mth delikatnie zaczął wyciekać olej spod pokrywy zaworów, po odkręceniu okazało się że jakiś Japończyk źle ułożył gumową uszczelką. Po poprawnym zamontowaniu problem zniknął i do tej pory nic więcej dziwnego się nie dzieje Chcemy zakupić GYTR Power Tuner do ustawień wtrysku (dla zainteresowanych http://www.yamaha-motor.com/sport/gytrpowertuner.aspx ) ale zastanawiamy się czy będzie pasował Tuner Europejski czy ściągać z USA WTEDY ZACZNIE SIE ZABAWA Z USTAWIENIAMI
Moto jest z USA i dla tego był rozkręcony (mniejsze opłaty)
Jeżeli chodzi o silnik to na oryginalnych ustawieniach wtrysku moto ciągnie piekielnie od samego dołu. Ja jeździłem wcześniej na modelu 2009 i naprawdę jest wielka różnica, delikatny ruch manetka i wyrywa do przodu. Na początku sprawiał wrażenie że jest zbyt mocny w dolnym zakresie obrotów. Jako że jestem świeżym posiadaczem jeszcze nie sprawdzałem go na torze czekam na poprawę pogody.
U kolegi w modelu 2010 po przejechaniu ok 20mth delikatnie zaczął wyciekać olej spod pokrywy zaworów, po odkręceniu okazało się że jakiś Japończyk źle ułożył gumową uszczelką. Po poprawnym zamontowaniu problem zniknął i do tej pory nic więcej dziwnego się nie dzieje Chcemy zakupić GYTR Power Tuner do ustawień wtrysku (dla zainteresowanych http://www.yamaha-motor.com/sport/gytrpowertuner.aspx ) ale zastanawiamy się czy będzie pasował Tuner Europejski czy ściągać z USA WTEDY ZACZNIE SIE ZABAWA Z USTAWIENIAMI
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: yz450f 2010
ja mam 2010 czyli pierwszy wypust i jak na dwuletni motor jeżdzi naprawde dobrze,mocy pod dostatkiem,super zawieszenie,moja ma ok.90 mg przejechane tłok był zmieniany na 80mg,raz ją utopiłem i nic sie nie stało,dobry dostęp do filtra powietrza,bdb pali,troche ciężki,ale to 450,ogólnie polecam ci yamahe nie ważne w jakiej pojemności.Są niezniszczalne,chyba,że kupisz wrak z 800mg przelatane
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser